Mulla on ollu vuoden ajan hiiva vaivana melko usein, n. kk välein. Ei välttämättä joka kuukausi kuitenkaan. Suunkautta otettavat hiivalääkkeet ei auta eikä ne kapselit. Ainoastaan se canesten (ja toinen merkki, en muista..) rasva auttaa, jota laitetaan siis emättimeen ja ulkosynnyttimiin. Hyvin lievää kutinaa saattaa olla useamminkin, se sitten häviää ja muuttuu hiivaksi. Tai olen ajatellut että se on hiiva, kova kutina ja sitten lopulta iho menee "rikki" eli kirvelee, punoittaa ja turvottaa.
Valkovuoto ei välttämättä ole selvästi kokkareista joka kerta (välillä on..), mutta erilaista, sellasta tahmasempaa ja sitä tulee enemmän. Lisäksi siinä vaiheessa kun on kipeä niin valkovuoto on hieman punertavaa.
Nyt taas sama vaiva päällä, katselin ulompaa häpyhuulta peilin kanssa..no koko alapää oli tosi turvonnut ja kuiva..ja ulommassa häpyhuulessa (joka "roikkuu" hieman pidempänä siinä ulkopuolella, heh..) näytti toisella puolen olevan sellasta röpelöistä vähäsen..voi olla että se on ollu sellanen aikasemminki, tai että se on vaan hankaantunu pikkuhousuun ja kun koko alapää oli tositosi kuiva, siis limakalvot, et se oli kehittäny jotain "kudosta" siihen päälle, emmä tiä.. Ei sitä paljon siinä ollu, ja se oli ihonväristä. En olis ees huomannu jos en olis tarkemmin tiiraullut.
Siinä vaiheessa olin laittanu hiivalääkettä (sitä rasvaa emättimeen ja ulkosynnyttimiin) parina iltana eikä vaiva tuntunu helpottavan. Kolmantena päivänä ei juuri mitään enää, tositositosi lievää ajoittaista kutinaa eli käytännössä ei mitään. Turvotuskin on laskenut eikä ole kipeäkään enää. Tällä kertaa ei kirvellyt pissatessa eikä muutenkaan kirvellyt, alapää oli vain kipeä. Kuurihan nyt jatkuu vielä eli varmaanki taas lähtee vaivat hiivalääkkeellä pois.
Nyt mietin tässä, että voisko tää olla kondylooma? Jos se oliskin vain kutittanut sen ajan kun tota syylähommaa tuli (jos se nyt edes sitä sit on..), kauanko muilla on kestänyt kutina, joilla on kondy? Kondy on mahdollinen, oon ikävä kyllä harrastanu suojaamatonta seksiä, tyhmä minä.. Toisaalta söin just antibioottikuurin
eli se hiivakin olis looginen selitys ja kun näyttää että tuo hiivalääke auttaa!? Vai onko tää hiivaa ollenkaan, vaan jotain limakalvojen kuivuutta vain!? Emt.. Aion kyllä mennä lääkäriin vaivan takia lähiaikoina. No, kertokaa hyvät ihmiset kokemuksia!
Hiivaa, kondy, mitämitä??
Pelkokerroin...
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027