Kuinka kauan kestää asumistuen saaminen?
Ja sitten haluaisin kysyä,että olen kuullut puhuttavan työttömien vievän esim. tv-lupamaksun maksettavaksi kelaan niin onko tämä systeemi laillista ja pitääkö olla esim. työkkärissä kirjoilla työttömänö työnhakijana,että voisi viedä laskut maksettavaksi Kelaan? Tosin en kyl varmaan aijo sitä tehdä,mutta haluaisin nyt tietää saako näin tehdä?
asumistuki ja kela
7
1527
Vastaukset
- aaghfhga
Asumistuki tulee kelasta. hakemus täytetään netissä, ei luukulla
Kesto riippuu miten paljon persaukisia on omalla seudulla.
Ja onko hakemukset liitteek ok, vai ei.
Muut asiat hoitaa fatta.- ei pidä paikkaansa
Kyllä sen asumistukihakemuksen voi täyttää siellä luukullakin, sillä eihän kaikilla ole sitä nettiä.
Ei esimerkiksi eläkeläisen asumistukeakaan voi vielä ns. sähköisesti lähettää.
- Kelan asiakas
Kela ei mun mielestä maksa tv-lupia. En ole kuullut että se maksaisi laskuja. Sossu varmaan maksaa laskut. Vai olenko väärässä?
- +++
Tällaistahan se on. Ihmiset luulevat, että sen kuin mennään laskujen kanssa Kelaan, niin Kela maksaa kaiken mahdollisen. Ja siten kun se ei teekään sitä, haukutaan koko Kela alimpaan hemmettiin. Ei muuten sossukaan aivan kaikkea maksa, eikä tarvitsekaan. Joku roti se olla pitää.
- minnä vvaan
ole saanut tyrmäävää päätöstä laskujen viemisestä kelaan, niin tiedoksesi että TV-lupaa ei maksa edes sossu, se kuuluu perusnormiin
- somalimusta
Muleppa maskettiin televisiot ja luvat ja annettiin pesukone ja visa eletronikortille paljon käyttörahaa.
- WTFTW
somalimusta kirjoitti:
Muleppa maskettiin televisiot ja luvat ja annettiin pesukone ja visa eletronikortille paljon käyttörahaa.
mitä sä niille selitit???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057