leffassa jonkun kanssa, mietin miltä tuntuisi istua siinä sun kanssa
...kun istun teatterissa jonkun kanssa, mietin miltä tuntuisi istua sun kanssa siinä
...kun istun jonkun toisen kanssa lentokoneessa, mietin miltä tuntuisi lähteä matkalle sun kanssa.
...kun tulen kotiin, miltä tuntuisi puhua päivästä sun kanssa.
...kun keskustelen tämän hetken uutisaiheista tai tuttujen ihmissuhteista, mietin mitä sanottavaa sulla olisi niihin
...kun elämä pännii, mietin miltä tuntuisi avautua sulle siitä
...kun näen jonkun oikein hyvän pariskunnan, kuvittelen sut ja mut siihen
...kun laitan ruokaa, mietin laittaisitko parempaa
...kun mietin typeriä hetken ihastuksiani, mietin miten niitä ei olisi ollenkaan, jos olisin sun kanssa, koska ei tarvitsisi edes huomata muita
...ja kaiken kaikkiaan mietin, millaista olisi elää sellaisen ihmisen kanssa, jota oikeasti rakastaa ja tietää rakastavansa elämänsä loppuun.
Välillä kun
11
1561
Vastaukset
- omat ajatukseni.
Kaunis kirjoitus.
Juuri samoja mietteitä pyörii minun päässä.
Tänään mietin miltä tuntuisi katsoa kun hän lähtee ulos ilman käsineitä, mitä hän sanoisi jos laittaisin kaulaliinan paremmin ja pyytäisin ottamaan lapaset.
Miltä tuntuisi vaan istua hänen vieressään sohvalla, painaa pää häntä vasten ja olla siinä.
Miltä tuntuisi päivällä, kun tietäisi että illalla saa mennä nukkumaan hänen kanssaan.
... - kun olen.,
lukenut tämän ja todennut sanat niin tutuiksi mietin...
...kun lähden seuraavaksi matkaan toivoisin sinun istuvan edes samassa koneessa.
...kun mietin muiden tunteita tässä tilanteessa mietin teetkö sinäkin ratkaisun sen vuoksi.
... kun mietin sinua toivon sinun olevan onnellinen -tärkeintä
... mietin monesti sinua ja sitä, jos kumpikin todella haluaisimme toiseemme, mutta emme koskaan uskalla tehdä asialle mitään, koska ajattelemme toisten tunteita...
mietimmekö molemmat näin?- sulla
menetettävää?
- sinulla.,
sulla kirjoitti:
menetettävää?
ihan rehellisesti? minulla voi olla.,
- tapauksessa
sinulla., kirjoitti:
ihan rehellisesti? minulla voi olla.,
tärkeimmät jää.sulta voi tosiaan mennä enemmän.
- minulta.,
tapauksessa kirjoitti:
tärkeimmät jää.sulta voi tosiaan mennä enemmän.
menee lähes kaikki ja jään yksin, mutta toisaalta olisihan minulla sinut?
- ap.
että ei natsaa omaan tilanteeseeni millään tavalla.
Kiva kuitenkin, että mietteeni herätti muissakin ajatuksia. - tapauksessa
minulta., kirjoitti:
menee lähes kaikki ja jään yksin, mutta toisaalta olisihan minulla sinut?
saat minut.eikä sulta lopullisesti mitään mene.
- mutta ku.,
tapauksessa kirjoitti:
saat minut.eikä sulta lopullisesti mitään mene.
sitten tuli onkelma meinaan sellainen, että kenet minä nyt sitten saisin elämään ja kenen elämään sinä haluaisit.,? -elämässä ei ole koskaan menetettävää, mutta sitäkin enemmän opittavaa- "allekirjoittanut"
- huttua...
Itsekidutusta harrastetaan täälläkin ekstensiivisesti!
- ...ja upposi
Tästä tuli melkein vedet silmiin... lohduttavaa tietää että maailmalla on enemmänkin näin ajattelevia ihmisiä...
Uskotaan että paistaa se päivä vielä meillekkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928