Viisumi ja paluulippu?

ll7li7p8il78p7lip7li8l7

Olen ehkä lähdössä opiskelemaan Balille 4 kuukaudeksi.

Millainen viisumi pitää hommata? Paljonko maksaa?

Täytyykö olla paluulippu mukana jo Indonesiaan saapuessa? Jos täytyy, niin pitääkö olla Balilta Suomeen asti vai riittääkö paluulippu esim. vain takaisin Eurooppaan?

Mihin hintaan olette lentoja saaneet?

5

2073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommiB

      En tieda millaisia viisumeja sinulla on mahdollisuus saada kun olet opiskelemaan menossa. Mutta perusturisti saa vain 60 paivan viisumin ostettua Indonesian suurlahetysto. Tama pitaa siis ostaa ennen maahan saapumista ja sen jalkeen pitaa poistua maasta.

      Vaikka 1 paivan reissu Malesiaan tai Singaporeen. Ja takaisin tullessa voi ostaa maksimissaan 30 paivan viisumin lentokentalta.

      Indonesiassa on myos toimistoja jotka kayvat pois maasta sinun puolestasi. Eli annat passin heille...maksat...ja parin paivan paasta saat passin takaisin ja siina on maastapoistumisleima...ja uusi viisumi. Ja tama on ihan laillista.

      Paluulippua ei ole viela itselta kyselty.

      • u5u4u4u4545u45u45

        kiitoksia tällaisista tiedoista, vaikka oma tilanteeni ei ihan vastaavanlainen olekaan.

        mutta en kyllä käsitä, kuinka muka toisen passilla poistuminen maasta ja uuden viisumin saaminen voisi olla laillista..???

        mitä nuo viisumit maksavat? esimerkiksi tuo 30 päivän ostettuna vasta lentokentältä?


      • asdas
        u5u4u4u4545u45u45 kirjoitti:

        kiitoksia tällaisista tiedoista, vaikka oma tilanteeni ei ihan vastaavanlainen olekaan.

        mutta en kyllä käsitä, kuinka muka toisen passilla poistuminen maasta ja uuden viisumin saaminen voisi olla laillista..???

        mitä nuo viisumit maksavat? esimerkiksi tuo 30 päivän ostettuna vasta lentokentältä?

        30 päivän viisumi lentokentältä maksaa 25USD.
        ...ja se paluulippu kannattaa olla hommattuna, vaikka joku halpa lento mitä ei välttämättä käyttäisikään, kunhan on joku näyttää jos kysyvät. Itseltäni ei ole koskaan kysytty, mutta kaverille kävi niin että kysyttiin eikä ollut näyttää lippua. ei olisi päässyt maahan, mutta setelinippua vilauttamalla sekin hoitui. eli lahjuksilla pääsi maahan.


    • minä myöskin

      Ootko mahdollisesti lähdössä tuonne AE:n Udayana Universityyn (www.asiaexchange.org)? Ite oon kovasti harkinnut ens keväällä lähteväni.

      Ilmeisesti opiskelijaviisumin saa AE:n lähettämää hyväksymiskirjetää vastaan täällä Suomessa ja sit siellä paikanpäällä sitä pidennetään saatujen ohjeiden mukaan. Noh, eiköhän nuo jotenkin selviä:)

      • turisti........

        osaako joku kertoa, miten viisumi tulisi hommata pidemmälle matkalle? eli tarkoitus olis lomailla yli 60 päivää ja turistiviisumin saa vain 60 päivän reissuille.

        voiko siis tuota 60 päivän turistiviisumia jatkaa balilla vai onko pakko ottaa joku lento malesiaan ja takas?? jos voi uusia, niin missä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe