kun sanot, että sinulla on jotain menetettävää. Ja häpeän niitä tunteitani.
Tuntuu etten ole minkään arvoinen. Että olen toissijainen, jonka merkitys on mitattavissa hyötysuhteella.
Tiedän, että se on totta, että sinulla on menetettävää, mutta en osaa hyväksyä sitä oikein.
Tuntuu väsyneeltä ja surulliselta. Jossain sisällä kaduttaa vähän, että tänäänkin kun toinen itki, sanoin että olen niin pahoillani mutta en voi tulla luoksesi. Onneksi voin kirjoittaa, jotta olo ei pahenisi kauheasti. Muuten alan katumaan että hylkäsin kaikki helpot asumisjärjestelyt ja valitsin sen, mistä hyvä että selviän, enkä sitäkään kauaa. Muuten alan miettiä, että miksi olen niin helvetin tyhmä, että teen näin. Miksi kaivan itselleni kuilua, missä olen yksin.
Äh, tiedän että selviän. Selviän aina. Nyt on vaan paha olla.
Halusin olla ainut minkä menetys merkitsisi mitään sinulle. Mikset voi välittää minusta niin. Mikset.
Tulen surulliseksi
3
910
Vastaukset
- menen nukkumaan
tämän olon ohi, huomenna on parempi olla ja kaduttaa vielä enemmän että edes kirjoitin tämän.
- Lennä, uneksi
Kyllä ihmisellä on aina jotain muutakin, jonka menetyksestä kärsisi, kuin oma rakas. Tottakai oma rakas merkitsee ihan hirvittävän paljon. Mutta kyllä esim terveyden, kodin tai muiden läheisten ihmisten menettäminen saisi varmasti maailman hetkeksi kaatumaan. Tuntuuko sinusta, ettei rakkaasi välitä sinusta? Miksi näin on? On vaikea kenenkään toisen tilanteesta mitään sanoa, mutta monesti tulee ajateltua liian dramaattisesti ja kuviteltua asioita, jotka eivät pidä paikkaansa.
- Drazir
ITE TEE JTOAIN, SENKI...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185