on yhtä helvettiä :( Kaipaat ja ikävöit jatkuvasti, mutta koskaan et voi tehdä elettäkään osoittaaksesi ihastustasi häntä kohtaan etkä häntä omaksesi saada.
Lisäksi välität niin paljon, ettet halua asettaa häntä tukalaan tilanteeseen avautumalla tunteistasi, etkä halua pilata hänen onnelliselta vaikuttavaa elämäänsä.
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pitää nämä tuntemukset sisällään, ja unohtaa itsekkäät haaveensa hänestä.
Varattuun henkilöön ihastuminen
12
1173
Vastaukset
- meistä elää
omaa elämäänsä, jolloin on ajateltava
ja rakastettava ensin itseään, ennekuin
toista. Eleetön ihastuminen/rakastuminen
on tyhjän kanssa. Tukalaan tilanteeseen
asettuminen on jokaisen omalla vastuulla,
otatko vastuun nyt jostain, mistä sinun
ei tarvitse.?
Pilaatko hänen elämänsä, jos hän ei tunne
samoin? Entä jos hän tuntee samoin?
Vastuuta on otettava, mutta vain sen,
minkä omat hartiat kestävät. - välillä on..
Turhaa on mennä sellaiseen rakoon jossa toisella ei ole tunteita sua kohtaan,on vaan parempi että pikku hiljaa yrität unohdaa hänet ,koska ei tämä "ihastuksesi" ,voi itse sille mitään ,ettei voi vastata sun tunteisiin ,koska niitä hänellä ei ole.
surullistahan se on ,mutta on vaan osattava lopettaa itse ,se pään lyöminen siihen seinään.
Tänne on hyvä purkaa mieltä ,ja mutta on hyvä katsella ympärille ja yrittää löytää muuta ajateltavaa,nyt on kevät ja Aaurinkonpaiste ,voi meitä lohduttaa ja varmaan kesällä jo helpottaa,,,ole ystävien kanssa ,käy ulkona ,tapaile muita ihmisiä ,se helpottaa .
Olen itse "hieman" samalaisessa tilanteessa ollut ,mutta en ole enään surullinen vaan ,onnellinen hänen puolesta että ,on löytänyt ihmisen jota hän rakastaa.
KYLLÄ sinunkin kohdalle tulee viellä se ihminen ,joka ei haluaa sinusta luopua koskaan.
Sitä odotellessaan ,hyvää kevättää ja temppiä sulle .
tämä oli tällainen aamun avaus ..:)- kirjoitusvirhe ..
joten korjaan taas kerran... tarkoitin että PALJON TSEMPPIÄ SULLE:)
- esikatsella
ja korjata mahdolliset kirjoitusvirheet ennen kuin lähettää, niin ei tulisi esim. "kevättää ja temppiä", joita tarvitsee sitten erillisellä viestillä korjailla.
- kato...
esikatsella kirjoitti:
ja korjata mahdolliset kirjoitusvirheet ennen kuin lähettää, niin ei tulisi esim. "kevättää ja temppiä", joita tarvitsee sitten erillisellä viestillä korjailla.
kannata ,joskus siitä voi joku pilkunnussija oppiakkin jotain.
- mitä tämä
ihastuksesi kohde ajattelee sinusta? Onko hän osoittanut tuntevansa jotain sinua kohtaan?
- nauraa sun
kirjoituksilles.
- täällä..
nauraa sun kirjoitti:
kirjoituksilles.
kyllä vahinkoniloista porukkaa,,pitää alkaa samanlaiseksi .
- hyvä esimerkki
nauraa sun kirjoitti:
kirjoituksilles.
kateellisesta, pahansuovasta, ilkeästä, itsekkäästä ja mustasukkaisesta tyypistä.
Sulla ei varmaan oo ketään joka välittäis.
Eipä tuollaisesta voi kukaan välittääkkään.
Sulla on tässä elämänkoulussa vielä aika paljon opittavaa...kaikenlaista. - ollenkaan
mitä hän minusta ajattelee. Ei varmaan mitään erikoisempaa, olen vain yksi tavallinen ihminen muiden joukossa...
Joskus minulla on ollut tunne, että hän olisi yrittänyt vihjata hienovaraisesti jotain kiinnostuksen tapaista minulle. Veikkaan kuitenkin että olen varmaankin kuvitellut kaiken, kun hänen seurassaan kaikki tuntuu aina niin erityiseltä.
Sillä että en halua pilata hänen elämäänsä tarkoitan, että jos hänellä sattuisi jostain syystä olemaan tunteita minua kohtaan (mikä olisi minun kannaltani ihanampaa kuin mikään), en haluaisi silti sotkea hänen onnelliselta vaikuttavaa perheidyllliään lapsineen ja puolisoineen. - vaihtaa ajatuksia
ollenkaan kirjoitti:
mitä hän minusta ajattelee. Ei varmaan mitään erikoisempaa, olen vain yksi tavallinen ihminen muiden joukossa...
Joskus minulla on ollut tunne, että hän olisi yrittänyt vihjata hienovaraisesti jotain kiinnostuksen tapaista minulle. Veikkaan kuitenkin että olen varmaankin kuvitellut kaiken, kun hänen seurassaan kaikki tuntuu aina niin erityiseltä.
Sillä että en halua pilata hänen elämäänsä tarkoitan, että jos hänellä sattuisi jostain syystä olemaan tunteita minua kohtaan (mikä olisi minun kannaltani ihanampaa kuin mikään), en haluaisi silti sotkea hänen onnelliselta vaikuttavaa perheidyllliään lapsineen ja puolisoineen.Itse olen ollut samassa tilanteessa jo kauan. Olen yrittänyt unohtaa miehen (J), jota näen satunnaisesti, mutta ajattelen päivittäin. Kun olemme samassa tilassa, tuntuu kuin välillämme olisi jotain.. Odotan, että annat vihjeen tunteistasi!
- sitten, kun
varattuna ihastuu johonkuhun...onhan sekin yhtä helvettiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862