Hei!
Olen todella ahdistunut ja tarvitsen yhteyden eBayn Customer Serviceen!
Ongelma on, että sähköpostitse sieltä ei saa mitään järkevää apua, vain yhtä ja samaa kopioitu meiliä!!
Sinne olisi puh.nro, mutta suomalaisesta kännykästäni ei uskalla soittaa, sillä pelkään mielettömiä puhelinlaskuja!!! :(
ONKO JOTAIN TAPAA SOITTAA TÄLLAISEEN USAN puh.nroon netin kautta ilmaiseksi!?!?!?
Tarvitsen kipeästi yhteyden asiakaspalveluun siellä, sillä mielipuolinen myyjä on hyökännyt nikkini kimppuun ja saanut saittini suljetuksesi väärillä "unpaid item strike":lla.. :(
Myyjä yritti huijata minua postikuluissa ja kun huomasin sen, tuli saman tien solkenaan strikeja 12 kpl eli kaikista tuotteista, joita olin häneltä huutanut!
SAIRASTA!!
Ja kun otan meilillä yhteyden customer serviceen niin sieltä tulee vain aina takaisin sama litania pelkkää bullshittiä: Maksa tai myyjän on otettava yhteyttä as. palveluun!!!!!!
TÄYSI pattitilanne!!! En voi maksaa, sillä myyjä on kaupannut nuo tuotteet muualle! Mutta ei myöskään vastaa meileihin ja poista vääryydellä laittamiaan strikkeja!!
Olisi pakko saada puheyhteys Customer Serviceen jotta saisin kunnon kontaktin enkä päivien odottelun jälkeen tyhjänpäiväisiä meilivastauksia!!!
Joten.. miten soittaa netin kautta!??
1-888-749-3229
AUTTAKAA!! Miten voin soittaa eBayn Customer Serviceen?!?
epätoivoinen!!
1
661
Vastaukset
- hhhhhh.
soitat vaan puhelimella niin kaikki on helpompaa. ei se paljoa maksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623