Mikä on halvin tapa soittaa Jenkkeihin!?

Jannana

Hyvät neuvot tarpeen!!!

Olisi pakko soittaa Usaan, eBayn Customer Serviceen 1-888-749-3229

En ole koskaan soittanut Usaan ja tällä hetkellä käytössäni on vain Saunalahden kännykkäliittymät (ei siis enää lankaliittymää lainkaan)

Mikä on halvin tapa, aika jne.. soittaa tuohon 1-888-749-3229 eBay asiakaspalvelunumeroon!?

En uskalla noin vain soittaa, sillä pelkään mielettömiä ja yllättäviä puhelinlaskuja! :(

Asiani on tärkeä enkä ole saanut apua ebayn asiakaspalvelusta sähköpostitse.

Voitko jotenkin neuvoa eteenpäin!?

Oletko itse soittanut kännykällä Usaan?

Tai olisiko netin kautta jotenkin mahdollista sotitaa tuollaiseen numeroon ilmaiseksi!?

9

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 318

Olen soittanut, ei se ole edes kovin kallistakaan, kun ei asioiden hoidossa tunteja kulu, tuttujen kanssa tarinointi erikseen.

Jonkin verran voisit säästää, jos soittaisit Saunalahden nettipuhelimella vaikka http://www.hotcom.fi kautta:
      SL nettipuhelu horcomin nroon maksaa 10 snt/kpl plus 1 snt minuutti ja lisäksi hotcomin veloitus Puhelusta Usaan 1,2 snt/min.

En tiedä ehtisikö liittymän avaus enää tähän hätään, mutta vastaisen varalle ja muutenkin suosittelen SL;n nettipuhelinta SL;n gsm;n kaveriksi, esim nettipuhelimeen saapuvien puhelujen siirto kännyyn ei käytännössä maksa mitään.

• Aloittaja Janna

Hei! :)

Kiitos vastauksestasi! Yritänkin saada avattua tuon vihjaamasi Hotcomin!

Tarkoittaako kirjoittamasi "nettipuhelin" erillistä puhelinkonetta, jonkinlaista nettipuhelinlaitetta..?

Vai tarkoitatko jotain muuta, tai ehkä jotain ohjelmallista juttua?

Kiitos! Aurinkoista viikonvaihdetta! =)

• laitteita..
        Aloittaja Janna kirjoitti:

Tarkoittaako kirjoittamasi "nettipuhelin" erillistä puhelinkonetta, jonkinlaista nettipuhelinlaitetta..?

http://saunalahti.fi/nettipuhelin/

jos on tietokoneessa esim kuulokkeet ja mikki niin niillä hoituu. tai sitten jo olemassaolevalla skype-luurilla.

jonkun ohjelman tuo luonnollisesti tarvitsee, itse käytän ekigaa joka toimii linuxissa.
        windows-ohjelmista ei mitään havaintoa, mutta google varmaan kertoo..

• 318

Edellinen vastaaja laittoikin jo linkin nettipuhelimen sivulle, sieltä selviää eri vaihtoehdot.

Itselläni toinen nettipuhelin on S60 älypuhelimessa, soittaminen on helppoa:
        numero normaalisti>valinnat>soita>internetpuhelu.

Toiselle numerolle on adsl-liittymässä wippies modeemi ja siihen suoraan liitetty kaksi normaalia lankapuhelinta, toinen langaton ja toinen langallinen.
        (Muutaman kympin sovittimella voit käyttää myös entistä modeemiasi jos et halua ostaa wippies modeemia)

Nettipuhelimeen päin tulevissa puheluissa on usein ongelmia, joten olen kytkenyt hetisiirron gsm-liittymään, näin puhelut tulevat perille kaikkialle ilman datayhteyttäkin, jos ei satu olemaan gsm-verkko nurin;)

Kannattaa varmaan hoitaa ensin tuo ebay-juttu ihan vaan kännykällä, esim. 991 ulkomaan puhelu jenkkeihin 22snt/min matkapuhelumaksu.
        Jos soittelet useammin, hanki sitten hotcom, nettipuhelinhan kannattaa hommata joka tapauksessa;)

Kiitos, aurinkoista viikonvaihdetta myös sinulle =)

• Justiina

Minä olen soittanut Globetelin kautta jenkkilään. Aika halpana olen pitänyt, kun tunnin jorina kaverille kustansi n. 5 €. Käypä vilkaisemassa sieltäkin...

http://www.globetel.fi/

• Aloittaja Janna

Moikka Justiina! :)

Kiitos vinkistäsi!! Tuokin vaihtoehto kuulostaa myös hyvältä!

Oletko soittanut kännykällä kännykkään? Vai känykkällä lankapuhelimeen..?

Noillakin taitaa vielä olla merkitystä laskussa..

En ole vielä soittanut, kun olen selvittänyt tuota Saunalahden nettipuhelinta ja se on nyt saatu auki.

Saunalahdelta tuli kyllä jo tilausvahvistus, mutta tuo itse ohjelma kaatuu jatkuvasti.. Syytä en tiedä ja siksi homma on vielä vaiheessa.

Omassa koneessa on Vista, olisiko ohjelma tehty XP:lle ja siksi kaatuu..!?

Tänne tuli äsken valtavia lumihöttösiä!! :D
        Iski takatalvi! ;)

• Justiina

Kiitos vinkistäsi!! Tuokin vaihtoehto kuulostaa myös hyvältä!

Oletko soittanut kännykällä kännykkään? Vai känykkällä lankapuhelimeen..?

Noillakin taitaa vielä olla merkitystä laskussa..

En ole vielä soittanut, kun olen selvittänyt tuota Saunalahden nettipuhelinta ja se on nyt saatu auki.

Saunalahdelta tuli kyllä jo tilausvahvistus, mutta tuo itse ohjelma kaatuu jatkuvasti.. Syytä en tiedä ja siksi homma on vielä vaiheessa.

Omassa koneessa on Vista, olisiko ohjelma tehty XP:lle ja siksi kaatuu..!?

Tänne tuli äsken valtavia lumihöttösiä!! :D
        Iski takatalvi! ;)

Moi taas!

Lähinnä olen soittanut kännykästä kännykkään. Ihan varmaksi en muista, josko aiemmin myös lankapuhelimeen. Lasku on kuitenkin ollut joka kerralla 5-7 € luokkaa, ja hyvin on ehtinyt rupatella. Löysin muutaman vertailun, joten tässäpä pari linkkiä...

http://www.tarkkamarkka.com/tietoliikenne-ja-puhelut/halvat-ulkomaanpuhelut.html

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ulkomaanpuhelut/

• Jannana
        Justiina kirjoitti:

Moi taas!

Lähinnä olen soittanut kännykästä kännykkään. Ihan varmaksi en muista, josko aiemmin myös lankapuhelimeen. Lasku on kuitenkin ollut joka kerralla 5-7 € luokkaa, ja hyvin on ehtinyt rupatella. Löysin muutaman vertailun, joten tässäpä pari linkkiä...

http://www.tarkkamarkka.com/tietoliikenne-ja-puhelut/halvat-ulkomaanpuhelut.html

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ulkomaanpuhelut/

Kiitos!! Oma soittoni odottaa vielä soittamista,
        kun olen vielä elätellyt toivoa meilivastauksesta ebayltä, mutta lienee turha toivo..

Joten vastauksesi tulee enemmän kuin tarpeeseen!

• mutta kuitenkin

tsekkaas www.teleale.com
      helppoa ja halpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe