Näin viime yönä unta että olin raskaana ja aloin jostain syystä tappelemaan äitini kanssa sanallisesti. Hän suuttui ja löi minua mahaan. Vähän aikaa tästä eteenpäin menin vessaan pissille ja tuli hirveästi verta. Tajusin että olen saanut keskenmenon. Juoksin ulos vessasta tielle ja huusin että minut pitää viedä ensiapuun. Istuin autossa jalat ylhäällä, ettei mitään tulisi vaan ulos. Yhtäkkiä olin kuitenkin kotona taas (siis vanhempieni luona) Menin taas vessaan ja tunsin kuinka sisältäni tuli möykky pönttöön ja otin sen äkkiä kiinni, pesin hellästi ja laitoin lasipurkkiin veteen kellumaan. Lähdin purkin kanssa tielle ja etsimään äitiäni. Olin päättänyt että nostan syytteen häntä kohtaan keskenmenon takia. En löytänyt kuin isäni ja jonkun vieraan miehen kaksi kujaa alempaa (vanhempieni talo on mäessä, asuntoalueella) kerroin heille mitä on tapahtunut ja vieras mies ei uskonut että äiti oli syypää. Isän katseesta huomasin että hän uskoi minua mutta ei sanonut mitään. Pian näin äitin nousevan sillä kujalla valkoiseen autoon ja juoksin auton luo. Huusin äitilleni mutta hän ei edes huomannut minua kun kaasutti pois paikalta renkaat ulvoen. Tähän heräsin.
En saanut enää nukuttua ja tärisin muutaman minuutin sängyssä. Olen raskaana 19 viikolla ja tuo uni on nyt laittanut olon niin pahaksi että en tiedä kykenenkö edes töihin. Unen sikiö oli paljon pienempi kuin missä vaiheessa itse olen, mutta jotenkin nyt tuntuu siltä että keskenmeno on tulossa...
pelottaa
2
204
Vastaukset
- muumi mamma
Hei!
En usko, että saat enää tuossa vaiheessa keskenmenoa, noilla viikoilla.
Taisit nähdä vain painajaisen.
Tai muuten tuo raskaus asia sekoittui uneesi, kun olet raskaana.
Älä ajattele enää koko unta, vaan ole onnellinen masustasi ja rentoudu.
Kaikkea hyvää teille, muumi mamma! - Ceru
Hei. Unessa raskaus tarkoittaa uutta elämäntilannetta, joka tulee vääjäämättä. Synnytys on treffit, jota ei voi perua. Vauvasi on turvassa. Ehkäpä uni mieluumminkin puhuu jännitteisistä väleistä äitisi kanssa. Isääsi sinulla lie paremmat välit. Uni ehkä kehottaa uuden elämän kynnyksellä selvittelemään asioita omien vanhempiesi kanssa.
Hyvää kevättä ja nauti raskaudestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938