poliisi takavarikoi aseeni

naapuri käräytti

Ilmoitti että olin saanut jälki-istuntoa 2. luokalla ala-asteella 15 min.
Lisäksi taskustani löytyi puoli nappia buranaa ja käytetty nenäliina!
Olin siin käytökseni ja terveydentilani vuoksi kykenemätön hallussapitämään ampuma-aseita!

6

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

kanssa luvat. Ajoin pyörällä ylinopeutta ilman kypärää.

• Samurai

Ompa erittäin harvinaista, kerrankin virkavalta on toiminut asiallisesti.

• Aseluvat
        Samurai kirjoitti:

Ompa erittäin harvinaista, kerrankin virkavalta on toiminut asiallisesti.

Kun ammuin hirven syödäkseni.

• Kaik män

Multa meni kans aseluvat kun sain kokeilla pitää kädessä asetta asekaupassa ja näyteikkunan takana kytännyt poliisi näki minun kantavan asetta julkisella paikalla ilman suojusta. Kaupan omistaja sai myös syytteet ampuma-aserikoksesta. Onneksi menetin luvat kun olin niin hölmö, että moiseen syyllistyin. Tästä valaistuneena ja aseet menettäneenä lähetin välittömästi kiitos kirjeen eduskuntaan ja kiitin heitä lämpimästi, että ovat näin järkeviä lakeja säätäneet, jotta minun kaltainen roisto saatiin kiinni ja koin herätyksen. Nyt voin muuttaa tapani, koska en enää koskaan saa aseita.

• entinen poliisi

Ammuin itsenäisyyspäivän kunniaksi metson naapurin pihasta, mutta tuttu poliisi sanoi sen olleen itsepuolustusta ja lupasi seuraavan aselupahakemukseni menevän valtion kassasta.

Kannattaa siis katsoa missä asuu ja kenen kanssa kaveeraa.

• leiki leiki lapsonen

voi lapsukaiset kun olette niin lutusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe