Ilmoitti että olin saanut jälki-istuntoa 2. luokalla ala-asteella 15 min.
Lisäksi taskustani löytyi puoli nappia buranaa ja käytetty nenäliina!
Olin siin käytökseni ja terveydentilani vuoksi kykenemätön hallussapitämään ampuma-aseita!
poliisi takavarikoi aseeni
6
1072
Vastaukset
- meni
kanssa luvat. Ajoin pyörällä ylinopeutta ilman kypärää.
- Samurai
Ompa erittäin harvinaista, kerrankin virkavalta on toiminut asiallisesti.
- Aseluvat
Samurai kirjoitti:
Ompa erittäin harvinaista, kerrankin virkavalta on toiminut asiallisesti.
Kun ammuin hirven syödäkseni.
- Kaik män
Multa meni kans aseluvat kun sain kokeilla pitää kädessä asetta asekaupassa ja näyteikkunan takana kytännyt poliisi näki minun kantavan asetta julkisella paikalla ilman suojusta. Kaupan omistaja sai myös syytteet ampuma-aserikoksesta. Onneksi menetin luvat kun olin niin hölmö, että moiseen syyllistyin. Tästä valaistuneena ja aseet menettäneenä lähetin välittömästi kiitos kirjeen eduskuntaan ja kiitin heitä lämpimästi, että ovat näin järkeviä lakeja säätäneet, jotta minun kaltainen roisto saatiin kiinni ja koin herätyksen. Nyt voin muuttaa tapani, koska en enää koskaan saa aseita.
- entinen poliisi
Ammuin itsenäisyyspäivän kunniaksi metson naapurin pihasta, mutta tuttu poliisi sanoi sen olleen itsepuolustusta ja lupasi seuraavan aselupahakemukseni menevän valtion kassasta.
Kannattaa siis katsoa missä asuu ja kenen kanssa kaveeraa. - leiki leiki lapsonen
voi lapsukaiset kun olette niin lutusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862