Tervetuloa uusi

uljas IE8

17

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinopaistaa

Tulee ladattavkasi Usan Paikallista aikaa 9.00 AM Microsoftin sivulle. Nyt saamme vihdoin kokea tämä suosituimman selaimen uudet toiminnot ja ulkoasun sekä nopuden muutoksen parempaan.

• IE8:a alkaa nyt kiireisimmät käyttää sankoin joukoin ja siitä löytyy varmasti pian joku ongelma tai tietoturvareikä. Se varmatoiminen versio tulee Windows Updatesta pienellä viiveellä.

• kun jotkuu

lataa sen nyt ei sun tarvitse uikkuttaa ole hiljaa

• kun jotkuu kirjoitti:

lataa sen nyt ei sun tarvitse uikkuttaa ole hiljaa

Fiksummat saa sitten testatun ohjelman!

• odottaisin

jonkun aikaa, n. kuukauden, ennenkuin lataisin IE8:n. Kannattaa odottaa käyttökokemuksia siitä ja harkita sen käyttöönottoa. IE6SP1:llakin vielä pärjää.

• odottaisin kirjoitti:

jonkun aikaa, n. kuukauden, ennenkuin lataisin IE8:n. Kannattaa odottaa käyttökokemuksia siitä ja harkita sen käyttöönottoa. IE6SP1:llakin vielä pärjää.

"IE6SP1:llakin vielä pärjää."

Sillä näkyy jotkut uudemmat sivut päin helvettiä ja ei ole välilehtiä yms. Kyllä tämä on ollut ihan turha selain pari vuotta.

• käyttiksenä
        M-Kar kirjoitti:

"IE6SP1:llakin vielä pärjää."

Sillä näkyy jotkut uudemmat sivut päin helvettiä ja ei ole välilehtiä yms. Kyllä tämä on ollut ihan turha selain pari vuotta.

on W2K, ei tämän ihmeellisempää ole käytettävissä. Mutta silti olen erimieltä kanssasi, en ole törmännyt mihnkään sivustoihin, jotka eivät IE6:n kanssa toimisi. Ihan käyttökelpoinen selain vieläkin.

• käyttiksenä kirjoitti:

on W2K, ei tämän ihmeellisempää ole käytettävissä. Mutta silti olen erimieltä kanssasi, en ole törmännyt mihnkään sivustoihin, jotka eivät IE6:n kanssa toimisi. Ihan käyttökelpoinen selain vieläkin.

"on W2K, ei tämän ihmeellisempää ole käytettävissä."

Saahan siihen asennettua ties mitä Firefoxia, Operaa yms. En nyt ole noiden vaatimuksia tarkistanut mutta ihan varmasti W2k:ssa toimii joku nykyaikainen selain.

"Mutta silti olen erimieltä kanssasi, en ole törmännyt mihnkään sivustoihin, jotka eivät IE6:n kanssa toimisi."

Minä olen törmännyt, ja sen lisäksi olen itse tehnyt sellaisia sivustoja. Ei millään IE6:lla ole oikeasti ollut mitään merkitystä pariin vuoteen.

"Ihan käyttökelpoinen selain vieläkin."

Kasa paskaa se on. Kaikki selain jossa ei ole välilehtiä on olleet epäkäytettäviä viimeiset 5v.

• kaheli

lataa jotain ie:tä koneelle,täyttä paskaa koko selain

• Kyllä tuo nyt saattaa olla ensimmäinen käyttökelpoinen Microsoftin selain viiteen vuoteen, sitten kun on ne viimeiset ongelmat hiottu pois ja laitettu päivityksiin. Varmaan kuukauden päästä on turvallista ottaa käyttöön.

• muut selaimet
        M-Kar kirjoitti:

Kyllä tuo nyt saattaa olla ensimmäinen käyttökelpoinen Microsoftin selain viiteen vuoteen, sitten kun on ne viimeiset ongelmat hiottu pois ja laitettu päivityksiin. Varmaan kuukauden päästä on turvallista ottaa käyttöön.

ovat ohittaneet kaikintavoin IE8:n. Joten koko rumba alkaa taas uudelleen.

• muut selaimet kirjoitti:

ovat ohittaneet kaikintavoin IE8:n. Joten koko rumba alkaa taas uudelleen.

Eihän se IE8 nyt uutenakaan pääse samalle tasolle kuin monet kilpailijat.

• ladattu,

silmämääräisesti ei eroa ed. RC:stä. Eipä kyllä tule muutenkaan käytettyä, paitsi jossain erikoistapauksessa. Avautuu ainakin melkein yhtä nopeaan kuin Opera.

• Ensaa selvää

• englanninkielistä

• MinäIte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe