Eli olen lähdössä marraskuussa Thaimaahan mieheni ja tuttava pariskunnan kanssa. Vaihtoehtoja vain tuntuu olevan niin kamalasti!!! Eli minne kannattaisi suunnata?
Kaipaamme lomalta rantaa, ostoksia, hyvää ruokaa, kokemuksia/matkoja sekä rauhallista paikkaa. Ei siis yöelämää ja vilkkautta. Nähtävyydet kiinnostaa.
Kiitos jo etukäteen Teille, jotka viitsitte vastata ja auttaa valinnassa =)
Vinkkejä ostoksista ja matkakassan suuruudesta voisi myös laittaa =)
Mikä kohde minulle Thaimaassa paras?
8
751
Vastaukset
- Pattaya
Pattaya
- missään nimessä
Pattaya tai Bangkok.
- JepJepJep
Rauhallisempia paikkoja voi olla vaikea löytää. Itse olen onnistunut jo 2 "paratiisia" löytämään. Tosin en niitä täällä julkisesti huutele.
Mutta Railey Beach on miellyttävä paikka. Kaikkea sopivasti ja kirkasta vettä, upeat rannat, no toisella puolella ei ole, mutta hienot rannat kävelymatkan päässä.
Koh tao, kaukana kaikesta, ei liikaa turisteja, miellyttävä paikka.
Paljon riippuu siitä miten matkustat, valmismatka vai vain lennot ja varaat itse majoitukset..
- sinne
aivan pakko mennä just myrskyjen ja sateiden aikaan?
- Nikkeli
Niin, kun marraskuun puolivälistä alkaa 2 vko loma.. Oisko sitten ideoita minne sillon kannattais mennä?
- ei aina sada
Olen viettänyt neljänä vuonna peräkkäin lokakuun/marraskuun taikuissa. Jokainen lokakuu oli ilmojen puoleen erilainen. Viime syksynä satoi lähes joka päivä, olinpa sitten etelässä Krabilla, Lantalla tai pohjoisempana Hua Hinissä. Tämä varsinkin lokakuun puolella.
Edellisvuonna sateesta ei ollut koko aikana mitään haittaa.Silloin vaeltelin enimmäkseen Pattayalta Koh Changille ja koillisthaimaan alueella.
Teille pariskuntana esim Koh Chang, tosi hieno lomapaikka,hyvät rannat, kaikin puolin rauhallinen,kiva paikka. Osa lomasta siellä ja Pattayan kautta kentälle takaisin.Pattiksella hyvät ostosmahdollisuudet ja kaikille jotakin. Ei saa niin kauheasti säikähtää Pattayan saamasta kielteisestä julkissudesta. Siellä on kaikkea ja jokainen saa oman silmän mukaan arvioida, mikä kuuluu hänelle. Hyvää matkaa ! Siellä ollaan marraskuussa taas, jos luoja suo!
- ehdoitelma
Ostokset ovat asia, joka sotii nyt hieman vilkkauden ja yoelaman kanssa. Et myoskaan loyda kovin paljoa nahtavyyksia 'paratiisisaarien' biitseilta.
Hoitakaa ostokset/nahtavyydet Bangkokissa.
Pari vinkkia. Bangkokin viikonloppumarkkinat, ja/tai esim. Platinum Mall.
Nahtavyyksista lienee merkittavin kuninkaan palatsi ja sen lahistossa oleva temppelialue.
Kelluvat markkinat ja jokiristeilykaan ei kovin tavalliselta Suomalaiselle nayta.
Pari yota Bangkokissa kuitenkin riittanee..
Taman jalkeen lennatte airasian halpalennoilla itse rentoutumiskohteeseen. Rauhallisuutta loydatte esim Similanin saarilta tai Koh Lantalta upeita biitseja unohtamatta. Myos esim. Phuketista loytyy rauhallisia upeita rantoja. esim. Nai Thon. Phuketin tunnetummat kohteet ovat rauhallisuudesta kuitenkin aika kaukana..
Ostokset ovat halvimpia (monipuolisimpia)Bangkokissa. Bangkok on hintatasoltaan HUOMATTAVASTI turistikohteita edullisempi, mita tulee ostoksiin.
Matkakassa on jokaisen henkilokohtainen asia.
Jos hotellit ja lennot ovat maksettu etukateen et mitenkaan saa kulumaan syomiseen ja juomiseen enempaa ravintoloissa kuin kaupasta kotiin kantaessa Suomessa. (tai saat, mutta silloin et kysy matkakassasta) - thaimake
Jos haluatte rauhallista ja loistavaa loma paikkaaa niin,niin katsokaa mun kotisivua;
thaileilighet.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756