Mikä kohde minulle Thaimaassa paras?

Nikkeli

Eli olen lähdössä marraskuussa Thaimaahan mieheni ja tuttava pariskunnan kanssa. Vaihtoehtoja vain tuntuu olevan niin kamalasti!!! Eli minne kannattaisi suunnata?
Kaipaamme lomalta rantaa, ostoksia, hyvää ruokaa, kokemuksia/matkoja sekä rauhallista paikkaa. Ei siis yöelämää ja vilkkautta. Nähtävyydet kiinnostaa.

Kiitos jo etukäteen Teille, jotka viitsitte vastata ja auttaa valinnassa =)

Vinkkejä ostoksista ja matkakassan suuruudesta voisi myös laittaa =)

8

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattaya

Pattaya

• missään nimessä

Pattaya tai Bangkok.

• JepJepJep

Rauhallisempia paikkoja voi olla vaikea löytää. Itse olen onnistunut jo 2 "paratiisia" löytämään. Tosin en niitä täällä julkisesti huutele.
        Mutta Railey Beach on miellyttävä paikka. Kaikkea sopivasti ja kirkasta vettä, upeat rannat, no toisella puolella ei ole, mutta hienot rannat kävelymatkan päässä.
        Koh tao, kaukana kaikesta, ei liikaa turisteja, miellyttävä paikka.
        Paljon riippuu siitä miten matkustat, valmismatka vai vain lennot ja varaat itse majoitukset..

• sinne

aivan pakko mennä just myrskyjen ja sateiden aikaan?

• Nikkeli

Niin, kun marraskuun puolivälistä alkaa 2 vko loma.. Oisko sitten ideoita minne sillon kannattais mennä?

• ei aina sada

Olen viettänyt neljänä vuonna peräkkäin lokakuun/marraskuun taikuissa. Jokainen lokakuu oli ilmojen puoleen erilainen. Viime syksynä satoi lähes joka päivä, olinpa sitten etelässä Krabilla, Lantalla tai pohjoisempana Hua Hinissä. Tämä varsinkin lokakuun puolella.
        Edellisvuonna sateesta ei ollut koko aikana mitään haittaa.Silloin vaeltelin enimmäkseen Pattayalta Koh Changille ja koillisthaimaan alueella.
        Teille pariskuntana esim Koh Chang, tosi hieno lomapaikka,hyvät rannat, kaikin puolin rauhallinen,kiva paikka. Osa lomasta siellä ja Pattayan kautta kentälle takaisin.Pattiksella hyvät ostosmahdollisuudet ja kaikille jotakin. Ei saa niin kauheasti säikähtää Pattayan saamasta kielteisestä julkissudesta. Siellä on kaikkea ja jokainen saa oman silmän mukaan arvioida, mikä kuuluu hänelle. Hyvää matkaa ! Siellä ollaan marraskuussa taas, jos luoja suo!

• ehdoitelma

Ostokset ovat asia, joka sotii nyt hieman vilkkauden ja yoelaman kanssa. Et myoskaan loyda kovin paljoa nahtavyyksia 'paratiisisaarien' biitseilta.

Hoitakaa ostokset/nahtavyydet Bangkokissa.
      Pari vinkkia. Bangkokin viikonloppumarkkinat, ja/tai esim. Platinum Mall.
      Nahtavyyksista lienee merkittavin kuninkaan palatsi ja sen lahistossa oleva temppelialue.
      Kelluvat markkinat ja jokiristeilykaan ei kovin tavalliselta Suomalaiselle nayta.
      Pari yota Bangkokissa kuitenkin riittanee..

Taman jalkeen lennatte airasian halpalennoilla itse rentoutumiskohteeseen. Rauhallisuutta loydatte esim Similanin saarilta tai Koh Lantalta upeita biitseja unohtamatta. Myos esim. Phuketista loytyy rauhallisia upeita rantoja. esim. Nai Thon. Phuketin tunnetummat kohteet ovat rauhallisuudesta kuitenkin aika kaukana..

Ostokset ovat halvimpia (monipuolisimpia)Bangkokissa. Bangkok on hintatasoltaan HUOMATTAVASTI turistikohteita edullisempi, mita tulee ostoksiin.
      Matkakassa on jokaisen henkilokohtainen asia.
      Jos hotellit ja lennot ovat maksettu etukateen et mitenkaan saa kulumaan syomiseen ja juomiseen enempaa ravintoloissa kuin kaupasta kotiin kantaessa Suomessa. (tai saat, mutta silloin et kysy matkakassasta)

• thaimake

Jos haluatte rauhallista ja loistavaa loma paikkaaa niin,niin katsokaa mun kotisivua;
      thaileilighet.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe