Nuutajärven Apila-sarjaa

Astiakaappi

romahti. Ja jumalattoman paljon rikkoontui Nuutajärven Apila-sarjaa. Huutonetit ja kaikki on etsitty. Osaisko kukaan neuvoa mistä vois ostaa Nuutajärven vanhempaa tuotantoa ko. sarjaa?

21

8257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina63

      Hei minulla olisi nuutajärven apilasarjaa 6x kahvikuppia tassit, ja pullalautaset, 2x viinilasit, 5x jälkiruokakulhoja kermanekka, ja iso pullalautanen.

      • kulhot

        hei vieläkö sinulla on jälkiruokakulhojA? olisin kiinnostunut puh 0440771251


      • karolko

        Hei, Onko sinulla vielä viinilasit jäljellä? Minkä korkuiset ne ovat? Kiitos yhteydenotosta.


    • SHOPPAILIJALADY

      Minulla on 8 paria kahvikuppeja nimenomaan vanhempaa tuotantoa.
      Kupin pohjassa Nuutajärvi 1977.
      Tiedustelut puh 0400-676145

    • Onnela

      Hei,

      Minulla on Apila-sarjaa: kahvikuppeja ja lautasia, jälkiruokakulhoja jms!

      T Irene Holvikari
      [email protected]
      040-5058841

    • Tuurisyöppö

      Hei,

      Olet jättänyt viestisi jo tosi kauan sitten, mutta ajattelin kuitenkin kertoa, että minulla on myynnissä 8 kpl Apila-sarjan kahvikuppia lautasineen, jalallinen tarjoilukulho, jalallinen kakkulautanen ja tarjoilulautanen.

      Terveisin
      Irene Holvikari

      • tiina.olli

        Hei, vieläköhän sinulta löytyy Apila-sarjaa? Olisin kiinnostunut jalallisesta tarjoilukulhosta (halkaisija 23 cm) ja jalallisesta kakkulautasesta.

        Terveisin Tiina


      • Silkku
        tiina.olli kirjoitti:

        Hei, vieläköhän sinulta löytyy Apila-sarjaa? Olisin kiinnostunut jalallisesta tarjoilukulhosta (halkaisija 23 cm) ja jalallisesta kakkulautasesta.

        Terveisin Tiina

        Minulta löytyisi Apila-sarjan kynttilänjalat....kiinnostaako? M. Silvennoinen [email protected]


      • KB
        tiina.olli kirjoitti:

        Hei, vieläköhän sinulta löytyy Apila-sarjaa? Olisin kiinnostunut jalallisesta tarjoilukulhosta (halkaisija 23 cm) ja jalallisesta kakkulautasesta.

        Terveisin Tiina

        Minulla on myynnissä Arabian Apila-sarjan jalallinen kakkulautanen alkuperäispakkauksessaan. Kyselkää: kirsti (a) kirstibergman.com


      • vai mikä
        KB kirjoitti:

        Minulla on myynnissä Arabian Apila-sarjan jalallinen kakkulautanen alkuperäispakkauksessaan. Kyselkää: kirsti (a) kirstibergman.com

        Onks' tää joku huutonet ?


      • Karppa
        tiina.olli kirjoitti:

        Hei, vieläköhän sinulta löytyy Apila-sarjaa? Olisin kiinnostunut jalallisesta tarjoilukulhosta (halkaisija 23 cm) ja jalallisesta kakkulautasesta.

        Terveisin Tiina

        Hei Tiina.
        Meillä on Apila-sarjan jalallinen tarjoilukulho halkaisia on 23cm
        jos olet vielä kiinnostunut niin meiltä sellainen löytyy.
        Puh: 0400-994804


    • lemmetty

      MINULLA OLIS NELJÄ APILA LASIA ALKUPERÄISESSÄ LAATIKOSSA
      TUOTENUMERO-54002104
      puh-0415792458

    • 1893 / 1977

      Onko kenelläkään VIHREÄÄ Apila-sarjaa?

    • apilainen80

      Täältäkin löytyy lasista Apila sarjaa myynnissä. Sokerikko ja kermakko, jalallinen kulho (halk 15cm), 6kpl kahvikuppeja ja 12 kpl asettilautasia. Jos jollain on vielä tarvista, on tässä kaappien tyhjennys operaatio menossa. Yht tiedot: [email protected] / 0442749909

    • gravis

      meillä olisi apilaa hieman. iso jalallinen kakkuvati, jalallinen tarjoilukulho ja
      6 kpl juomalaseja, kaikki priimaa.

      • marjaana8383

        Voisin ostaa 2kpl apila juomalaseja, jos ovat kirkasta lasia ja hyväkuntoisia! p.040 5747019


    • porilainen5

      Minulla olisi Apila -sarjaa; 12 kpl kahvikuppeja lautasineen sekä kakkulautasineen, 8kpl teekuppeja lautasineen, kermakko ja sokerikko. Kaikki käyttämättömiä. Voivat olla sinun jos hinnoista sovitaan.

      • Nimimerkki "porilainen5" ei ehdi paljon päivystämään netissä. Jos Apilat kiinnostavat, laita meiliä osoitteeseen [email protected].


      • kuopiolainen1
        porilainen5 kirjoitti:

        Nimimerkki "porilainen5" ei ehdi paljon päivystämään netissä. Jos Apilat kiinnostavat, laita meiliä osoitteeseen [email protected].

        Hei!

        Voisin ostaa Apila-sarjan jälkiruoka kulhoja 6kpl,hyväkuntoisia vanhempaa sarjaa.
        Myös kahvikuppeja,lautasia,jalallinen tarjoilukulho.puh.044 5701247


      • myy7
        kuopiolainen1 kirjoitti:

        Hei!

        Voisin ostaa Apila-sarjan jälkiruoka kulhoja 6kpl,hyväkuntoisia vanhempaa sarjaa.
        Myös kahvikuppeja,lautasia,jalallinen tarjoilukulho.puh.044 5701247

        Hei!
        Minulla kaapissa apilasarjan jalallinen tarjoilukulho.Halkaisija n.23cm :-)
        sekä sokerikko,jalallinen.
        Jos kiinostuit,laita viestiä >>>>>>>>>>>>>>>>>
        [email protected]


    • sipu1

      löytyy nuutajärven apila kahvikuppi asetti ja pullalautaset ja laseja kaikkia 6kpl ja vanhempaa tuotantoa kerran käytetty p 0407242770

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe