tänään olisi pitänyt kuukautiseni alkaa, mutta eipä ole näkynyt.alavatsa kipuja ei ole ollut kuin välillä pientä särkyä joka ei kestä pitkään,olen huomannut että rintani tuntuvat raskaammilta ja nännit nöpöttää kokoajan :D ja ovat herkät.
ja huomannut että vatsakin toimii eri tavalla,ei ole ummetusta vain päinvastoin :S aamuisin paleltaa ja iltaisin tulee vilunväreitä vähän väliä,väsyttää nytkin mielettömästi. missä vaiheessa kannattaa tehdä testi,ovatko apteekin testit niin tarkkoja että jos sattuisin olemaan raskaana niin näkyisi jo nyt testissä?
mahdollisesti raskaanako??
6
449
Vastaukset
- miituliini.
Testin voi tehdä sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Eli voit tehdä testin.
- äippä33
tehdä testi, jo samana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa..
- jännittää
kiitoksia vastauksista :)
- tänään olisi pitänyt alkaa...
kaksi päivää sitten tein testin, oli hailakka haamuviiva, huomenna testaan uudestaan....
- jännittää
itse päätin että vielä en testaile, jospa menkat ovat myöhässä stressin takia.mutta oireet viittaisivat kyllä raskauteen. ellei pääni tee kepposia.menkkamaista juilimista on alavatsassa kyllä, mutta ei niin kovaa juili kuin normaalisti ennen menkkojen alkua.täytyy vielä odotella muutama päivä :)
- Clearbluen
jännittää kirjoitti:
itse päätin että vielä en testaile, jospa menkat ovat myöhässä stressin takia.mutta oireet viittaisivat kyllä raskauteen. ellei pääni tee kepposia.menkkamaista juilimista on alavatsassa kyllä, mutta ei niin kovaa juili kuin normaalisti ennen menkkojen alkua.täytyy vielä odotella muutama päivä :)
digitaalista testiä. Hieman hintavampi kuin perinteiset /- testit, mutta eipä jää arvailun varaan onko raskaana vai ei, kun näytölle pärähtää selvästi joko RASKAANA tai EI RASKAANA.
Ja testin voi tehdä jo 4 päivää ennen menkkoja jolloin tulos taitaa olla noin 54% luokkaa tai jotain..
Itse en enää viivatestejä käytä. Niissä on aivan liikaa miettimistä, että onko toi nyt viiva vai ei.. Kaksi raskautta todettu digitaalisella!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069