reteilyt tällä palstalla

no huh huh

On kyllä kumma juttu mitä yksi nimimerkki harjoittaa tällä palstalla,reteilyä siitä mitä on joskus tehnyt ja kuinka kova hän on.Ei muuta kuvasta kuin huonoa itsetuntoa ja epäsosiaalisuutta.Mielestäni mikään rikos ei ole reteilyn arvoinen.Netissä kylläkin voi esiintyä vaikka minä henkilönä tahansa.

14

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo kenestä

on kyse, samaa mieltä olen sinun kanssa!

• mr adrenalin

taviskovikset joskus räväyttää! mut älkää olko tyhmiä ja jääkö kiinni! sinivalkosilla siivillä vapauteen. t: mr adrenalin

• noudattaa lakia

Ei tarvi taviksena tehdä mitään räväytyksiä,lakia noudattaa ja se on siinä.Yhdellä toisella palstalla tiedän nimimerkin jossa takana sosiaalipsykologian opiskelija ryhmä,yhden jäsenen kanssa olen jutellut niin hänen mielestään on mielenkiintoista tekeytyä nimimerkin taakse.Tarkkana pitää olla ettei vahingossakaan mene kirjautuneena nimimerkillä millekkään muulle palstalle.

• A--nusmies

Ketähän sinäkin nimettömänä täällä parjaat?

Rekisteröikää nimimerkit ja tulkaa sitten kertomaan.

• mimimerkin takana 100 ihmistä

No huh huh minkä ihmeen takia jotain nimimerkkiä luoda häh,teen sen verran kovaa duunia että venkulat saa haistella mun sukkia.

• A--nusmies
        mimimerkin takana 100 ihmistä kirjoitti:

No huh huh minkä ihmeen takia jotain nimimerkkiä luoda häh,teen sen verran kovaa duunia että venkulat saa haistella mun sukkia.

Ei vaikuta siltä, että tekisit töitä. Taidat olla peruskoulussa vielä monta vuotta.

Mikäli olisit oikea mies, et uskaltaisi puhua venkuloista tuohon sävyyn.

Voisit joutua syömään ne sukkasi

• sen takia
        A--nusmies kirjoitti:

Ei vaikuta siltä, että tekisit töitä. Taidat olla peruskoulussa vielä monta vuotta.

Mikäli olisit oikea mies, et uskaltaisi puhua venkuloista tuohon sävyyn.

Voisit joutua syömään ne sukkasi

Kun en ole suklaaosaston miehiä,

• A--nusmies
        sen takia kirjoitti:

Kun en ole suklaaosaston miehiä,

Oletko siis sitä mieltä, että suklaapojat ei voi olla kovia? siinä erehdyt.

• kyllä on
        A--nusmies kirjoitti:

taas juttuja, kuka on kova ja kuka ei... miten te sen määrittelette kuka on kova? saanen nauraa :). millä tavalla sä suklaapoika olet kova? mitä sillä tarkoitit?

• kovat suklaa pojat
        kyllä on kirjoitti:

taas juttuja, kuka on kova ja kuka ei... miten te sen määrittelette kuka on kova? saanen nauraa :). millä tavalla sä suklaapoika olet kova? mitä sillä tarkoitit?

Tämähän on mielenkiintoinen palsta kun voi lueskella kuinka kovia suklaa pojat todella ovat heh heh,

• on*
        A--nusmies kirjoitti:

aivan säälittävää touhua. Eikö se ole kovan miehen merkki, joka koko ikänsä tekee töitä, maksaa verot ja kasvattaa lapset. Ei se joka piripäissään tai tenu pullon vedettyään puukottaa kaverinsa ja menee linnaan "kovana" tappomiehenä. Tai se joka kaivaa maahan 5kg piriä ja jää siitäkin kiinni ja sen jälkeen saa 10 vuoden kakun ja lusii kovana huumemiehenä.

• A--nusmies
        kyllä on kirjoitti:

Kyllä huomaa taas kun pikkupojat uhoaa täällä. kuulkaa se on näin,että minä olen kova, en tarvi viakraa ainakaan vielä.
        helppo se on netissä teidän haastaa riitaa mutta tosipaikan tullessa lurahtaa huonot teillä housuun ja äitiä huuatte.on nähty lukemattomia kertoja.onneksi ei tarvitse enää todistella mitään.kun itse tietää se riittää.

• on veronmaksaja
        on* kirjoitti:

aivan säälittävää touhua. Eikö se ole kovan miehen merkki, joka koko ikänsä tekee töitä, maksaa verot ja kasvattaa lapset. Ei se joka piripäissään tai tenu pullon vedettyään puukottaa kaverinsa ja menee linnaan "kovana" tappomiehenä. Tai se joka kaivaa maahan 5kg piriä ja jää siitäkin kiinni ja sen jälkeen saa 10 vuoden kakun ja lusii kovana huumemiehenä.

Niimpä kyllä mielestäni sellainen henkilö kovempi kundi on joka veroja maksaa ja muutenkin nuhteeton,vaihtoehtona se että olisi ns,jauhopää.

Vankila täytyisi olla niin saakelin kova paikka jos rikoksen polulle eksyisi ettei sinne vankilaan enään palaisi vaan kerta riittäisi.

Mitäs näille puhevikaisille ja poikakotien kasvateille oikeen teet.

• A--nusmies
        on* kirjoitti:

En siis ole mikään jauhopää. huumekauppaa en ole koskaan tehnyt.
        olen kuitenkin kovempi kaveri kuin nuo suklaapojaksi solvaavat pikkupojjat. tuollaisia pistettiin ennenvanhaan ladon takana vyöllä persiille.oppivat siittä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe