Millä palstalla on parhaat pelikinkerit? Mistä kannattaa aloittaa jos on vähän vielä hapuileva peliguru?
Mikä on paras pelipaikka?
15
2656
Vastaukset
- joiku!
expekt.com on toiminut hyvin!
- Yikes
ei oo paljo tarvinnu muualle katella!
- ftp123
pelanut fulltiltpoker.com:issa? Minkälaista porukkaa siellä on?
- eunukki
pienellä rahalla isot voitot....
- Suomipokeri
Tässä on jonkinlaista vertailua aloituspaikoista:
www.suomipokeri.eu
-Pekka- pokerihuoneet
Joku noista ei varmaan ole huono valinta nettipokerin aloittamiseen. Aloittelijat valitsevat pokerihuoneeksi yleensä PartyPokerin tai Full Tiltin.
http://www.internetpokeri.net/
Paffilla ei oletettavasti kannata pelata sillä sen huono maine on jo legendaarinen - Suomipokeri
pokerihuoneet kirjoitti:
Joku noista ei varmaan ole huono valinta nettipokerin aloittamiseen. Aloittelijat valitsevat pokerihuoneeksi yleensä PartyPokerin tai Full Tiltin.
http://www.internetpokeri.net/
Paffilla ei oletettavasti kannata pelata sillä sen huono maine on jo legendaarinenPAF:fin huono maine paikkana, jossa vedetään ohi korteista jne on aikalailla legendaa: PAF kuuluu Ongame-verkkoon, eli PAF ei itse arvo kortteja tms vaan pelaat ihan samoissa pöydissä ja samoja pelaajia vastaan kuin vaikka RedKingsin pelaajat:
http://www.suomipokeri.eu/redkings.html
Mutta se huono puoli PAF:illa on, että sieltä et saa kunnon Rakebackia tai bonuksia ym. Jotka - etenkin pienillä panoksilla pelaaville - vaikuttavat aikapaljon pelin tuottoon.
-P - The Rat
Suomipokeri kirjoitti:
PAF:fin huono maine paikkana, jossa vedetään ohi korteista jne on aikalailla legendaa: PAF kuuluu Ongame-verkkoon, eli PAF ei itse arvo kortteja tms vaan pelaat ihan samoissa pöydissä ja samoja pelaajia vastaan kuin vaikka RedKingsin pelaajat:
http://www.suomipokeri.eu/redkings.html
Mutta se huono puoli PAF:illa on, että sieltä et saa kunnon Rakebackia tai bonuksia ym. Jotka - etenkin pienillä panoksilla pelaaville - vaikuttavat aikapaljon pelin tuottoon.
-PPaffilta pääsee kahteen verkkoon - onGamelle ja Bossille. Itse pelaa bossilla, koska sen softa on noista kahdesta vähemmän kammottava (joskin aika huono käyttis siinäkin, varsinkin multitablettamista ajatellen).
Bonusohjelmat noissa tuntuvat olevan käytännössä rakeback up to 20%. Siis todellakin aika surkea.
Mutta taso on käsittääkseni kohtalainen molemmissa verkoissa, eli opetteluun ihan omiaan. Sitten kun osaa, etsii paremman verkon hyödyntäen bonukset - tai näin ainakin itse suunnittelin. - sdfsdfdsfdsdsf
The Rat kirjoitti:
Paffilta pääsee kahteen verkkoon - onGamelle ja Bossille. Itse pelaa bossilla, koska sen softa on noista kahdesta vähemmän kammottava (joskin aika huono käyttis siinäkin, varsinkin multitablettamista ajatellen).
Bonusohjelmat noissa tuntuvat olevan käytännössä rakeback up to 20%. Siis todellakin aika surkea.
Mutta taso on käsittääkseni kohtalainen molemmissa verkoissa, eli opetteluun ihan omiaan. Sitten kun osaa, etsii paremman verkon hyödyntäen bonukset - tai näin ainakin itse suunnittelin.Betsson Pokeri
Unibet Pokeri
Tossa kaksi luotettavinta nettipokeri sivustoa.
- morgan_5
Annan hyvän neuvon; älä aloita ollenkaan!
- aktiivi pelaaja
Itse pelaan pokerihuoneella ja olen voittanut muutaman tonnin. Aloita kuitenkin pienemmillä rahasummilla, jos olet aloittelija.
- vaikka täältä
Esimerkiksi täältä saa hyvät bonukset ja rakebackit monille saiteille:
http://www.netpokerdeals.com/?refid=6982459f497bb32d2a590d0b3b1aee2263ae58d9
Itse pelaan enimmäkseen Eurobetillä.- hejaaaa
Hommaa sivulta www.suitedaces.com joku kova diili ja sitä mukaa mene pelaamaan, helposti voit tienata rahaa
- mielestä..
,,parhaat kinkerit löytyy oman peiton alta...
- ja ja paxks
...lopeta...kuvittelu et oot ny kylän parhaimmil korteil liikkeel
ajattele,että toi viitun naapuri ehkä omaa paremmat laput ku sul...
ajattele et kyl se riveri tuo sulle sen puuttuvan ässän...vaik ...no...
miten kävi...????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108