Mikä on paras pelipaikka?

Vinkki?

Millä palstalla on parhaat pelikinkerit? Mistä kannattaa aloittaa jos on vähän vielä hapuileva peliguru?

15

2699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiku!

expekt.com on toiminut hyvin!

• Yikes

ei oo paljo tarvinnu muualle katella!

• ftp123

pelanut fulltiltpoker.com:issa? Minkälaista porukkaa siellä on?

• eunukki

pienellä rahalla isot voitot....

• Suomipokeri

Tässä on jonkinlaista vertailua aloituspaikoista:

www.suomipokeri.eu

-Pekka

• pokerihuoneet

Joku noista ei varmaan ole huono valinta nettipokerin aloittamiseen. Aloittelijat valitsevat pokerihuoneeksi yleensä PartyPokerin tai Full Tiltin.

http://www.internetpokeri.net/

Paffilla ei oletettavasti kannata pelata sillä sen huono maine on jo legendaarinen

• Suomipokeri
        pokerihuoneet kirjoitti:

Joku noista ei varmaan ole huono valinta nettipokerin aloittamiseen. Aloittelijat valitsevat pokerihuoneeksi yleensä PartyPokerin tai Full Tiltin.

http://www.internetpokeri.net/

Paffilla ei oletettavasti kannata pelata sillä sen huono maine on jo legendaarinen

PAF:fin huono maine paikkana, jossa vedetään ohi korteista jne on aikalailla legendaa: PAF kuuluu Ongame-verkkoon, eli PAF ei itse arvo kortteja tms vaan pelaat ihan samoissa pöydissä ja samoja pelaajia vastaan kuin vaikka RedKingsin pelaajat:

http://www.suomipokeri.eu/redkings.html

Mutta se huono puoli PAF:illa on, että sieltä et saa kunnon Rakebackia tai bonuksia ym. Jotka - etenkin pienillä panoksilla pelaaville - vaikuttavat aikapaljon pelin tuottoon.

-P

• The Rat
        Suomipokeri kirjoitti:

PAF:fin huono maine paikkana, jossa vedetään ohi korteista jne on aikalailla legendaa: PAF kuuluu Ongame-verkkoon, eli PAF ei itse arvo kortteja tms vaan pelaat ihan samoissa pöydissä ja samoja pelaajia vastaan kuin vaikka RedKingsin pelaajat:

http://www.suomipokeri.eu/redkings.html

Mutta se huono puoli PAF:illa on, että sieltä et saa kunnon Rakebackia tai bonuksia ym. Jotka - etenkin pienillä panoksilla pelaaville - vaikuttavat aikapaljon pelin tuottoon.

-P

Paffilta pääsee kahteen verkkoon - onGamelle ja Bossille. Itse pelaa bossilla, koska sen softa on noista kahdesta vähemmän kammottava (joskin aika huono käyttis siinäkin, varsinkin multitablettamista ajatellen).

Bonusohjelmat noissa tuntuvat olevan käytännössä rakeback up to 20%. Siis todellakin aika surkea.

Mutta taso on käsittääkseni kohtalainen molemmissa verkoissa, eli opetteluun ihan omiaan. Sitten kun osaa, etsii paremman verkon hyödyntäen bonukset - tai näin ainakin itse suunnittelin.

• sdfsdfdsfdsdsf
        The Rat kirjoitti:

Paffilta pääsee kahteen verkkoon - onGamelle ja Bossille. Itse pelaa bossilla, koska sen softa on noista kahdesta vähemmän kammottava (joskin aika huono käyttis siinäkin, varsinkin multitablettamista ajatellen).

Bonusohjelmat noissa tuntuvat olevan käytännössä rakeback up to 20%. Siis todellakin aika surkea.

Mutta taso on käsittääkseni kohtalainen molemmissa verkoissa, eli opetteluun ihan omiaan. Sitten kun osaa, etsii paremman verkon hyödyntäen bonukset - tai näin ainakin itse suunnittelin.

Betsson Pokeri
        Unibet Pokeri

Tossa kaksi luotettavinta nettipokeri sivustoa.

• morgan_5

Annan hyvän neuvon; älä aloita ollenkaan!

• aktiivi pelaaja

Itse pelaan pokerihuoneella ja olen voittanut muutaman tonnin. Aloita kuitenkin pienemmillä rahasummilla, jos olet aloittelija.

• vaikka täältä
      • hejaaaa

Hommaa sivulta www.suitedaces.com joku kova diili ja sitä mukaa mene pelaamaan, helposti voit tienata rahaa

• mielestä..

,,parhaat kinkerit löytyy oman peiton alta...

• ja ja paxks

...lopeta...kuvittelu et oot ny kylän parhaimmil korteil liikkeel
      ajattele,että toi viitun naapuri ehkä omaa paremmat laput ku sul...
      ajattele et kyl se riveri tuo sulle sen puuttuvan ässän...vaik ...no...
      miten kävi...????

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe