Oletko huumorintajuinen ja hauska ihminen? Minä saan lapset hyvin nauramaan jutuilleni, aikuisten kanssa on joskus vaikeampaa. Olen omasta mielestäni melko hauska heppu.
Oletko hauska
66
2309
Vastaukset
- miljoonapulu
Mä oon huumorintajuinen ihminen yleensä ja kyllä mä olen hauska.
No, kun mulla on kuukautiset silloin mulla ei ole huumorintajua/huono päivä joskus.
Muuten kyllä.
Kyllä nuoremme nauravat mulle varsinkin silloin kun en edes yritä olla hauska. Vanhin nuoristamme nauraa yleensä jutuilleni jos sanon väärin jonkun sanan tai väärässä paikkaa. Kun ajattelen jotain muuta ja vastaan hänen kysymykseensä saattaa mennä kirjaimet vähän väärinpäin nurinniskoin puheessani ja sekös tyttöä naurattaa ja mä olen ilahtunut kun saan hänet nauramaan.
Monesti on niin että kun yritän olla hauska kukaan ei naura ja kun en edes yritä niin silloin saan parhaat naurut itselleni :) .
Tykkään kun saan ihmiset nauramaan koska on kiva ilahduttaa muita :) .- tomppa2006
...tunnut oikein huumorintajuiselta ihmiseltä...
Pystyt analysoimaan itsesi melko tarkkaan ja hauskasti. Kaikki jutut ei voi naurattaa kaikkia. Taito pystyä nauramaan omille puutteellisuuksille, on myös tärkeätä. - pookionki
oletkin hauska :)
- miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...tunnut oikein huumorintajuiselta ihmiseltä...
Pystyt analysoimaan itsesi melko tarkkaan ja hauskasti. Kaikki jutut ei voi naurattaa kaikkia. Taito pystyä nauramaan omille puutteellisuuksille, on myös tärkeätä.Paras vitsailunkohde olen minä itse itselleni. Omaasta itsestäni riittää hupia. Ja onhan se kivaa kun saan muut nauramaan.
Mikäli en olisi näin esiintymiskammoinen olisi todella hauskaa olla stand up koomikko.
(Tykkään muuten Heli Sutelasta).
Kyllä oikeassa olet. Mä pystyn analysoimaan itseni melko tarkkaan ja myös pilailen itsestäni.
Mutta mutta kaikki tuo ei tarkoita sitä että olisin pinnallinen ihminen. Olen myös hyvin syvällinen. Kun pilailen itseni kustannuksella en pilaile muiden kustannuksella. Olen tarkka siinä etten loukkaa ketään. Omasta mielestäni on näin. - miljoonapulu
pookionki kirjoitti:
oletkin hauska :)
jos noin on. Huumorintaju on elämän suola.
Huumori maustaa elämän.
Ja mua ilahduttaa kuulla kun joku pitää mua hauskana. Sepä kivaa. - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Paras vitsailunkohde olen minä itse itselleni. Omaasta itsestäni riittää hupia. Ja onhan se kivaa kun saan muut nauramaan.
Mikäli en olisi näin esiintymiskammoinen olisi todella hauskaa olla stand up koomikko.
Kyllä oikeassa olet. Mä pystyn analysoimaan itseni melko tarkkaan ja myös pilailen itsestäni.
Mutta mutta kaikki tuo ei tarkoita sitä että olisin pinnallinen ihminen. Olen myös hyvin syvällinen. Kun pilailen itseni kustannuksella en pilaile muiden kustannuksella. Olen tarkka siinä etten loukkaa ketään. Omasta mielestäni on näin.ja kaikki tämä vain siitä, "oletko hauska"....Hmmmmm. Tässä on huijauksen makua.
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
ja kaikki tämä vain siitä, "oletko hauska"....Hmmmmm. Tässä on huijauksen makua.
Just joo oletpa huvittava.
Mä en huijaa. Puhu sinä ihan vain omasta puolestasi mä puhun omasta puolestani. - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Just joo oletpa huvittava.
Mä en huijaa. Puhu sinä ihan vain omasta puolestasi mä puhun omasta puolestani.Sää et taida tuntea mun huumoria vielä, niin ei kannata mököttää, kuules. Niiiiiiiiiiiiiiiiin!
Sori, ei ollu tarkoitus noin kovaa tölväistä, mutta ei voinut malttaa... - tomppa2006
miljoonapulu kirjoitti:
Paras vitsailunkohde olen minä itse itselleni. Omaasta itsestäni riittää hupia. Ja onhan se kivaa kun saan muut nauramaan.
Mutta mutta kaikki tuo ei tarkoita sitä että olisin pinnallinen ihminen. Olen myös hyvin syvällinen. Kun pilailen itseni kustannuksella en pilaile muiden kustannuksella. Olen tarkka siinä etten loukkaa ketään. Omasta mielestäni on näin....pystyn nauramaan omille puutteellisuuksilleni...
Ei kirpaise yhtään myöntää, ettei osaa kaikkea, eikä edes miehenä ole esimerkillinen, kova tai karu jätkä.
Kirjoitit ettet loukkaa ketään. Siinä suhteessa olen hieman erilainen. Nimittäin ystävieni kanssa olen lämminhenkinen, enkä varmaan koskaan loukkaisi heitä, kun sitten taas vieraat ja tuntemattomat, jos erehtyvät pahoittamaan mieleni loukkauksella, saavat aivan varmasti tuntea sen nahoissaan takaisin minun puoleltani. - miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Sää et taida tuntea mun huumoria vielä, niin ei kannata mököttää, kuules. Niiiiiiiiiiiiiiiiin!
Sori, ei ollu tarkoitus noin kovaa tölväistä, mutta ei voinut malttaa...Mulla kyllä on huumorintajua mutta jos väitetään mun huijaavan, siinä kohtaa mun huumori ei vaan riitä! Kyllä se musta tuntui että just sitä sun oli tarkoitus; tölväistä kovaa. Nii-i et tosiaan voinut malttaa olla sitä tekemättä...
Eipä jäänyt multa huomaamatta!! - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...pystyn nauramaan omille puutteellisuuksilleni...
Ei kirpaise yhtään myöntää, ettei osaa kaikkea, eikä edes miehenä ole esimerkillinen, kova tai karu jätkä.
Kirjoitit ettet loukkaa ketään. Siinä suhteessa olen hieman erilainen. Nimittäin ystävieni kanssa olen lämminhenkinen, enkä varmaan koskaan loukkaisi heitä, kun sitten taas vieraat ja tuntemattomat, jos erehtyvät pahoittamaan mieleni loukkauksella, saavat aivan varmasti tuntea sen nahoissaan takaisin minun puoleltani.kun pystyt sinäkin nauramaan omille puutteellisuuksillesi.
Kukapa meistä osaisi kaikkea.
Mä tarkoitin ehkä sitä sillä kun kirjoitin etten loukkaa ketään, että en sitä tarkoituksella tai tahallaan tee. Tiedän joitakin ihmisiä jotka tahallaan loukkaavat muita ja ovat ilkeitä. Itse en halua olla sellainen.
- tosikontapainen
Sinä olet siis hauska?
Hauska tappa vanha heppu?
Olen niitä vaikeita.- tomppa2006
...huitaisen hauskasti takaisin...
Ei vaikeita ihmisiä ole, mutta väärinymmärrettyjä on ja paljon. - tosikontapainen
tomppa2006 kirjoitti:
...huitaisen hauskasti takaisin...
Ei vaikeita ihmisiä ole, mutta väärinymmärrettyjä on ja paljon.Vähän tosiotteinen sinäkin, pää poikki pitemmittä puheitta?
Hauska tapa. - tomppa2006
tosikontapainen kirjoitti:
Vähän tosiotteinen sinäkin, pää poikki pitemmittä puheitta?
Hauska tapa....minusta ei pysty tosikkoa saamaan tekemälläkään...
*nauraa*
- Synkkä,
hauska.
- tretori
en minkäkään. Ainakaan tänään. Lähdenkin tästä etsimään ikuista optimismiani ja kuulua huumorintajuani. Minne lienen ne tänään kadottanut.. Toivottavasti eivät ole iäksi menneitä.
- Rattus sp.
Toivon mukaan en. En tiedä. Kai se johtuu siitä, että vanhemmaksi tultuaan arvostaa aivan eri asioita kuin nuorempana.
Siis osaan pitää hauskaa kokeilemalla jotakin uutta. Keskusteluissa pitää olla jokin juttu, joka saa mielenkiintoni heräämään.- tomppa2006
...ei vanhempana voi arvostaa huumorintajuisia asioita...
*hymyilee* - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
...ei vanhempana voi arvostaa huumorintajuisia asioita...
*hymyilee*Miellän sanan hauska negatiiviseksi, suorastaan p...n puhumiseksi. Pidän mukavista ihmisistä.
Minulle puheet merkitsevät enemmän tiedottamista, uusien asioiden omaksumista, ajatustenvaihtoa jne..
Viihdyn hyvin virkamiestyyppisten ihmisten seurassa. - tomppa2006
Rattus sp. kirjoitti:
Miellän sanan hauska negatiiviseksi, suorastaan p...n puhumiseksi. Pidän mukavista ihmisistä.
Minulle puheet merkitsevät enemmän tiedottamista, uusien asioiden omaksumista, ajatustenvaihtoa jne..
Viihdyn hyvin virkamiestyyppisten ihmisten seurassa....ovat mukava ja hauska sanat toisilleen...
Virkamiestyyppiset ihmiset ovat minun tuttavapiirissäni aivan yhtä hauskoja kuin duunaritkin. Mielestäni ammatinvalinta tai koulutus ei vaikuta ihmisen luonteenpiirteisiin lukeutuvaan huumorintajuun. - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
...ovat mukava ja hauska sanat toisilleen...
Virkamiestyyppiset ihmiset ovat minun tuttavapiirissäni aivan yhtä hauskoja kuin duunaritkin. Mielestäni ammatinvalinta tai koulutus ei vaikuta ihmisen luonteenpiirteisiin lukeutuvaan huumorintajuun.Vivahde-eroja. Tai ainakin minä näen näin. Tänään, kun tapasin pitkäaikaisen ystäväni, niin ei meillä ollut hauskaa. Siis emme vitsailleet tai tehneet mitään repäisevää. Puhumme suhteellisen vakavia, vaihdoimme kuulumiset, kävimme teellä ja kirjakaupassa. Minulla oli kuitenkin mukavaa.
- tomppa2006
Rattus sp. kirjoitti:
Vivahde-eroja. Tai ainakin minä näen näin. Tänään, kun tapasin pitkäaikaisen ystäväni, niin ei meillä ollut hauskaa. Siis emme vitsailleet tai tehneet mitään repäisevää. Puhumme suhteellisen vakavia, vaihdoimme kuulumiset, kävimme teellä ja kirjakaupassa. Minulla oli kuitenkin mukavaa.
...voi tosiaan olla pelkästään toisen ihmisen seura...
Ei minullakaan aina hauskaa kotona ole, joskus puhutaan vakavia ja keskustellaan vaan. Useimmiten kyllä nauretaan. - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
...voi tosiaan olla pelkästään toisen ihmisen seura...
Ei minullakaan aina hauskaa kotona ole, joskus puhutaan vakavia ja keskustellaan vaan. Useimmiten kyllä nauretaan.Parasta huumoria on tilannekomiikka.
Ystäväni eivät ole tulleet elämääni sen tähden, että olisivat erityisen hauskoja ihmisiä. Joillakuilla saattaa olla todella raivostuttavia piirteitä, mutta paljon hyviä ominaisuuksia peittoamaan nämä vähemmän viehättävät piirteet.
Huomaan kyllä puheenaiheiden muuttuneen. Minulla on paljon sellaisia ihmisiä ympärillä, jotka kokeilevat kaikkea mahdollista. Hyviä vinkkejä vaihdetaan. Välillä katsotaan, mitä se toinen keksii. Arvostan toisissa ihmisissä tekemistä. Sitä, että toteuttavat omannäköistään elämää.
Pitää mennä syömään. Kokeilin uutta reseptiä uunissa paistettuja tomaatteja, joista sisus on koverrettu. Täytin leivän murusilla, basilikalla, persiljalla ja valkosipulla sekä päälle vielä oliiviöljyä. Löytyi yhdestä niistä kirjoista, joita ostin eilen.
sanoo,että mulla on hölmöä huumoria,mutta mua se naurattaa..Omasta mielestäni olen hauska..ainaski silloin tällöin..:D
- tomppa2006
...suusta pelkkiä totuuksia tule, voi ne olla väärässäkin...
Mää nauran myös itselleni melko usein tyyliin: "Onpas naurettava tyyppi". - Jermuxi tms.
Kjäh!
tomppa2006 kirjoitti:
...suusta pelkkiä totuuksia tule, voi ne olla väärässäkin...
Mää nauran myös itselleni melko usein tyyliin: "Onpas naurettava tyyppi".vaan ymmärrä..;))
Mulla on paha tapa nauraa jollekki jutulle vasta jälkeenpäin...ihan nolona tunnustan..Eikö se sit mee kaaliin ihan heti...:¤Jermuxi tms. kirjoitti:
Kjäh!
sä meinaa väittää,että se ei ole totta??? :)))
Kiva nähä suakin Jermukka..;)- irmakas
pohojammaalta, eikös? Lapsuus tuli mieleen.
Murre tarttui hesalaislapsiin/kersoihin, jotta meille naurettiin, silloin. Juuret on siellä. irmakas kirjoitti:
pohojammaalta, eikös? Lapsuus tuli mieleen.
Murre tarttui hesalaislapsiin/kersoihin, jotta meille naurettiin, silloin. Juuret on siellä.Pohojanmaalta..:) Ei sitä kyllä usein itse huomaa,että puhe on vähän erillaisempaa..ainakin joltain osin..:))
- tomppa2006
mii-su kirjoitti:
vaan ymmärrä..;))
Mulla on paha tapa nauraa jollekki jutulle vasta jälkeenpäin...ihan nolona tunnustan..Eikö se sit mee kaaliin ihan heti...:¤...ja vitsienkertojien kanssa pitää olla tarkkana...
Minulta menee myös monasti ohi se hauskuus mikä vitsissä oli, mutta suuremmassa seurueessa ei haittaa, kun voi nauraa sitten muiden mukana. tomppa2006 kirjoitti:
...ja vitsienkertojien kanssa pitää olla tarkkana...
Minulta menee myös monasti ohi se hauskuus mikä vitsissä oli, mutta suuremmassa seurueessa ei haittaa, kun voi nauraa sitten muiden mukana.ku mä nauran jälkeenpäin,nii mä tollo sit vielä kerron,että nauran sille eiliselle vitsille ku tajusin sen nyt..:))))
- tomppa2006
mii-su kirjoitti:
ku mä nauran jälkeenpäin,nii mä tollo sit vielä kerron,että nauran sille eiliselle vitsille ku tajusin sen nyt..:))))
...nyt kyllä vedätät tomppaa...
Ethän muserra minun mielikuvaani sinusta älykkäänä, seurallisena ja mukavana ihmisenä. tomppa2006 kirjoitti:
...nyt kyllä vedätät tomppaa...
Ethän muserra minun mielikuvaani sinusta älykkäänä, seurallisena ja mukavana ihmisenä.en tietenkään..:)) En vedätä,mutta oon just tuota kaikkee mitä sanoitkin..:DDD Ei aina vaan voi heti hokata..jyy nou...;))
Sitä paitsi.sehän voi olla vaan niin huonosti kerrottu vitsi,ettei sitä voi tajuta...:DD- tomppa2006
mii-su kirjoitti:
en tietenkään..:)) En vedätä,mutta oon just tuota kaikkee mitä sanoitkin..:DDD Ei aina vaan voi heti hokata..jyy nou...;))
Sitä paitsi.sehän voi olla vaan niin huonosti kerrottu vitsi,ettei sitä voi tajuta...:DD...piuhat, en heti tajunnut...
Tosiaan se seura ja vitsien kertojat voi olla niin huonoja, ettei heti naurata.
*nauraa* tomppa2006 kirjoitti:
...piuhat, en heti tajunnut...
Tosiaan se seura ja vitsien kertojat voi olla niin huonoja, ettei heti naurata.
*nauraa*minkäs sille mahtaa,jos ei heti hokaa..En pidä itseäni sen takia yhtään tyhmempänä..:))
Parempi nauraa myöhemmin,kuin ei milloinkaan..;)
- Jermuxi tms.
Mitä hauskaa on olla hauska? Paljon coolinpaa on olla karu jätkä. Kjäh!
- miljoonapulu
Missä sä oot ollut kun sua ei oo näkynyt?
Ootko ollut lomalla?
Kyllä mä muistan, että sun kirjoitukset on hauskoja. Kunhan nyt huviksesi hangoittelet vastaan ette ole hauska.
Vai karu jätkä oot? Höpsistä. Sun jutut ei mun muistini mukaan ole kovinkaan karuja.
Periaatteessakin sun pitää vähän vastaan hangoitella. :) - tomppa2006
...omasta mielestäsi, mutta ne karut jätkät vasta hauskoja ovat...
Sitten on vielä ne kovat jätkät, ne on ihan poskettoman hauskoja. - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Missä sä oot ollut kun sua ei oo näkynyt?
Ootko ollut lomalla?
Kyllä mä muistan, että sun kirjoitukset on hauskoja. Kunhan nyt huviksesi hangoittelet vastaan ette ole hauska.
Vai karu jätkä oot? Höpsistä. Sun jutut ei mun muistini mukaan ole kovinkaan karuja.
Periaatteessakin sun pitää vähän vastaan hangoitella. :)Samanlaiset jutut tulee vastaan, vaikka olis kuukauden poissa. Ei siinä sinänsä ole mitään vikaa, mutta onpa tässä muutakin tehtävää, kuin nettimessä roikkua.
Joo, lomillakin on tullut oltua ja ennen kesälomia pidän lisää lomaa. On tää vaan niiiiin kovaa hommaa olla näinkin kova ja karu tyyppi. - Jermuxi tms.
tomppa2006 kirjoitti:
...omasta mielestäsi, mutta ne karut jätkät vasta hauskoja ovat...
Sitten on vielä ne kovat jätkät, ne on ihan poskettoman hauskoja.poskettoman tyypin. Kysyin siltä, että kissako se on poskesi pöllinyt. Se oli niiiiiiiin kova jätkä, että se ei osannut vastata. No, kuten sanoit, niin sellainen tuppaa naurattamaan (poskettoman hauska tyyppi siis), niin meikäläinen nauroi sen ihan kyykkyyn. Teinkö oikein?
- norMix evk
Omat jutut on kuullut jo moneen kertaan, mitäs hauskaa niiden kertaamisessa muka olisi? Ja kun oikein ketuttaa niin yritä siinä sitten olla hauska. Sensijaan karu jätkä voi olla mielialasta riippumatta ja muutenkin karuus istuu suomalaisen miehen perusluonteeseen!
- Jermuxi tms.
norMix evk kirjoitti:
Omat jutut on kuullut jo moneen kertaan, mitäs hauskaa niiden kertaamisessa muka olisi? Ja kun oikein ketuttaa niin yritä siinä sitten olla hauska. Sensijaan karu jätkä voi olla mielialasta riippumatta ja muutenkin karuus istuu suomalaisen miehen perusluonteeseen!
Kaikenlaiset pehmolällyt on ikuisesti aut ja coolit tyypit on inessä. Jesh!
- norMix evk
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kaikenlaiset pehmolällyt on ikuisesti aut ja coolit tyypit on inessä. Jesh!
karskeille kavereille järjestää karskiuskilpailut, kun kerran naisilla on kauneuskilpailut? Kyykytys olis varmaan tärkein laji, mutta mitä muita ehdottaisit? Kenties tankilla-ajon taitokilpailut?
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Samanlaiset jutut tulee vastaan, vaikka olis kuukauden poissa. Ei siinä sinänsä ole mitään vikaa, mutta onpa tässä muutakin tehtävää, kuin nettimessä roikkua.
Joo, lomillakin on tullut oltua ja ennen kesälomia pidän lisää lomaa. On tää vaan niiiiin kovaa hommaa olla näinkin kova ja karu tyyppi.Kyllä oli "kauheeta" kun koitin olla vitsikäs.
Miten sä hei kestät sen lainkaan? Varmaan ihan niinku hirveen vaikee tilanne eikö niin...
ihan säälin sua nyt.. maailma on kova paikka eikös olekin kun yks pulu tulee TÄMÄNKIN keskustelun pilaamaan. On sulla hankalaa.. - tomppa2006
Jermuxi tms. kirjoitti:
poskettoman tyypin. Kysyin siltä, että kissako se on poskesi pöllinyt. Se oli niiiiiiiin kova jätkä, että se ei osannut vastata. No, kuten sanoit, niin sellainen tuppaa naurattamaan (poskettoman hauska tyyppi siis), niin meikäläinen nauroi sen ihan kyykkyyn. Teinkö oikein?
...jotka tarinaniskijänä ovat vertaansa vailla...
Ei niiden jutuissa mitään järkeä ole, mutta verbaaliset sanataiturit vastaavat mihin tahansa kysymykseen puuta heinää ja loppuun kysymys toiselle tyyliin: Eikös vaan, Olenko oikeassa tai Teinkö oikein?
*hymyilee*
- VäreNa
osaa naurattaa ihmisiä.
On kuitenkin kiva, että on ihmisiä, jotka saavat toiset ihmiset nauramaan.Itse toivoisin osaavani senkin taidon. :(- tomppa2006
...tekee myös ihmisestä huumorintajuisen ja hauskan...
Joillakin ihmisillä vaan on taito nauraa toisten jutuille niin koko sydämestään, että se saa tarinankertojan iskemään lisää tarinaa.
- Oltsu.L
mut jos saan muutaman ponusvuoden, ni ilmeisesti olenko ollut hauska :)
Jotkut lääkärit väittää vakavissan, et nauru pidentää ikää.. tai sit niillä ei ole huumorin tajua koko jujuun :)
Lääkäri lupaa minulle 2vuotta elin-aikaa, eri syistä ja kun kaksi vuotta on mennyt enkä sit kuolekkaan, ni olen lääketieteellinen ihme heidän mielestä, mut eihän se mikään ihme ole ku naurulla taas kaks vuotta eteenpäin :)
Hauskuus joko kolahtaa ensi vitsillä tai sit pitää oppia tuntemaan se vitsin kertoja et siitä tulis hauskaa.
Olen hauska ihminen omaa elämääni kohtaan.. ironiaa kait :)
Lasten nauru on korville mielelle hyvää lääkettä :)
Varmaan tää tulee uusintana jonkun muun vastauksesta, mut en ehtiny lukee noita muita, ku oli kiirus vastata.. etten unohtaisi pois :)- tomppa2006
...on tärkeä asia elämään, sinulla on asennetta...
Ei sitä kukaan tiedä, koska päivät ovat luetut, mutta murehtimalla koko ajan elämän kurjuutta, ei varmasti mitään lisäaikaa voita.
Vilpittömästi vetää sairastumisesi vakavaksi ja haluan kertoa, koska olen vuosien kuluessa kanssasi keskustellut paljon, eikä ole tullut ennen puheeksi:
Olet hyvä jätkä!
- Cloetta..
joka sinänsä on mielestäni kummallista. Olen paria kuukautta vaille 50 ja hyvin monet ihmiset, myös mieheni pitävät minua jotenkin hupsuna (jota varmasti monesti olenkin). En ole varsinaisesti hauska, en osaa kertoa vitsejä tai pelleillä.
Huumorintajuinen olen, ainakin nauran itselleni, en niinkään enää vitseille. Mieheni on viimeisen päälle hyvä vitsinkertoja ja sanojen vääntelijä,piirre joka on minua vanhemmiten ruennut jopa ärsyttämään mutta häntä kai voisi kuvata hauskaksi ihmiseksi.- tomppa2006
...mielestäni suurin osa hauskoista ihmisistä ei edes osaa kertoa vitsejä...
Hauskuus ilmenee juuri hassutteluna, hupsutteluna tai pelleilynä. Näin minä asian näen. - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...mielestäni suurin osa hauskoista ihmisistä ei edes osaa kertoa vitsejä...
Hauskuus ilmenee juuri hassutteluna, hupsutteluna tai pelleilynä. Näin minä asian näen.määrittelit sen millaista on hauskuus.
Noin myös minä sen näen. :) - tomppa2006
miljoonapulu kirjoitti:
määrittelit sen millaista on hauskuus.
Noin myös minä sen näen. :)...kyse samanlaisesta huumorintajusta...
Ikävä kyllä on myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät naura koskaan. Mikään ei saa heitä edes hymyilemään. Keskustelu tälläisen tyypin kanssa on hieman sanoisinko...väkinäistä, heh. - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...kyse samanlaisesta huumorintajusta...
Ikävä kyllä on myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät naura koskaan. Mikään ei saa heitä edes hymyilemään. Keskustelu tälläisen tyypin kanssa on hieman sanoisinko...väkinäistä, heh.on joo. On se varmaan muuten tylsää elää ihmisenä jolla ei ole yhtään huumorintajua! Eli sanalla sanoen on tosikko!
Väkinäistä se on keskustella tällaisen tosikon kanssa. Kokemusta itsellänikin on tuosta hm väkinäisyydestä!
- Stuidu.vm.61
en. Mutta en näe mitään syytä miks pitäs olla - hauska -.
St.- tomppa2006
...ihmisen tarvitsekaan olla mitään jostakin syystä...
Esimerkiksi voi sanoa, etten näe mitään syytä miksi pitäisi olla - kiltti. Silti pidän kilteistä ja hauskoista ihmisistä.
- N-iCeFlower
Olen niin hauska, että pelkkä ajatuskin itsestäni saa mut nauramaan ääneen.
- tomppa2006
...olen silti yrittänyt pitää erästä ohjenuoraa suomalaisen sananlaskun mukaan...
"Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta"
*hymyilee* - N-iCeFlower
tomppa2006 kirjoitti:
...olen silti yrittänyt pitää erästä ohjenuoraa suomalaisen sananlaskun mukaan...
"Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta"
*hymyilee*sananlaskua pitää noudattaa, niin olen onnellinen, että pitää paikkansa. En haluaisi olla mies. :)
Joo, mutta jos totta puhutaan, niin on aika vaikea määritellä hauskuutta. Omasta mielestään voi olla vaikka äärettömän hauska ja toisten mielestä ei. Jonkun hauskuus on siinä, että latelee jotain vanhoja vitsejä. Toinen taas hallitsee tilannekomiikan ja hauskuus tulee ihan spontaanisesti. Sen olen huomannut, että yleensä jos kerron jollekin miehelle pitäväni huumorintajuisista miehistä, niin ei mene kauaakaan, kun mies alkaa lateleen niitä iänikuisia vanhoja muka-hauskoja vitsejä, jotka ei naurata pätkääkään. Eikä sekään riitä, että niitä vitsejä tulis yks tai kaks, mutta kun kuuntelet jo kymmenennettä vitsiä, tekis mieli alkaa itkemään siitä kidutuksesta. - tomppa2006
N-iCeFlower kirjoitti:
sananlaskua pitää noudattaa, niin olen onnellinen, että pitää paikkansa. En haluaisi olla mies. :)
Joo, mutta jos totta puhutaan, niin on aika vaikea määritellä hauskuutta. Omasta mielestään voi olla vaikka äärettömän hauska ja toisten mielestä ei. Jonkun hauskuus on siinä, että latelee jotain vanhoja vitsejä. Toinen taas hallitsee tilannekomiikan ja hauskuus tulee ihan spontaanisesti. Sen olen huomannut, että yleensä jos kerron jollekin miehelle pitäväni huumorintajuisista miehistä, niin ei mene kauaakaan, kun mies alkaa lateleen niitä iänikuisia vanhoja muka-hauskoja vitsejä, jotka ei naurata pätkääkään. Eikä sekään riitä, että niitä vitsejä tulis yks tai kaks, mutta kun kuuntelet jo kymmenennettä vitsiä, tekis mieli alkaa itkemään siitä kidutuksesta....hauskuutta ja huumorintajua on olemassa...
Tilannekohtaiset jutut ovat omasta mielestäni parhaita ja sitten taas vitsinvääntäjät ovat äärimmäisen harvoin aidosti hauskoja. Miehillä on monasti se ongelma, että opettelevat ulkoa joitakin vitsejä ja seurasta välittämättä toistavat näitä ikivanhoja vitsejä, vaikka paikalla olisi sellaisia, jotka ovat ne moneen kertaan kuulleet. Yleensäkin valmiin vitsinkertominen on niin taitolaji, ettei kannata yrittää, jos ei osaa. Tulee vaan muille vaivautunut olo, että koska se lopettaa ja sitä pitää nauraa.
paljon seurasta. Meillä ukon kanssa on niin omalaatuinen huumori että sitä ei sivulliset kuuntele lainkaan. Luulevat että piruillaan toisillemme vaikka niin ei ole.
No kursseilla olen yleensä se luokan pelle ja tahattomasti. Vahingossa lauon jotain mitä muut pitävät hassuna ja sit itse olen ihan ulkona. :))- tomppa2006
...huumori ja hauskuus on täysin oma(nsa)laatuista...
Sivulliset joutuvat monasti ihmettelemään, mitä hauskaa mukamas tuossakin nyt on? Mitä paremmin toisen oppii tuntemaan, sitä helpommin löytyy ne hauskat jutut.
Reipasotteiset ja sanavalmiit ihmiset ovat usein tietämättään hauskoja.
- harmaakarhunen
Hauskuun hauskuttaa hauskoja ihmisiä. Olen iloinen ja kiva, mutten kai hauska. On kuitenkin tosi rentouttavaa saada joskus nauraa vedet silmissä ja vatsa kippurassa. Huumorintajuinen olen kyllä, kovasti.
- tomppa2006
...koska usein sanapari iloinen ja kiva mielletään jotenkin hauskuuteen...
Näin ei kuitenkaan ole, koska itse en missään tapauksessa ole mitenkään erityisemmin kiva tai iloinen. Useimmiten olen hieman synkkyyteen taipuva ja melankolinen, mutta siitä huolimatta huumorintajuinen ja melko hauska ihminen. Se piristää elämääni, kun saan muut nauramaan omilla tilanteeseen sopivilla lohkaisuilla.
Pidän paljon iloisista ja puheliaista ihmisistä. Ihmisten erilaisuus on rikkaus.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386