Nainen on naiselle susi – valitettavasti tämä on totta. Itse olen kokenut, miten naiset estoitta lähestyvät miestä, vaikka näkevät tämän olevan naisseurassa. Ehkä jopa enemmän?
Ex-mieheni on erittäin komea. Olimme yhdessä nuorina ja minä hämmästyin, miten naiset kävivät hänen kimppuunsa. Olin tietenkin mustasukkainen ja käyttäydyin omistavasti. Myöhemmin suhteemme kariutui.
Nykyinen mieheni ei ole aivan samaa mallitasoa, hän on hieman erikoinen ja boheemi sekä äärimmäisen älykäs. Kun hän avaa suunsa, naiset hurmaantuvat. Nykyisin olen jo oppinut (mustasukkainenhan minä olen edelleenkin!) pysymään sivussa ja jos itse puutun puheeseen, pyrin olemaan mahdollisimman mukava, iloinen ja ystävällinen tälle naiselle. Melko monta kertaa tilanne on kääntynytkin niin, että ko. nainen toteaa, että me olemme "täydellinen pari".
Tiedän mieheni arvostavan tätä piirrettäni. Ja jos joskus tulee joku, joka peittoaa minut mennen tullen, mieheni saattaa valita hänet. Se on sitten sen ajan murhe – toistaiseksi hän on lähtenyt kotiin minun kanssani. ;)
Omistan kaikenmoista mukavaa, mutta miestäni en omista. Näin ollen häntä ei myöskään voi minulta viedä.
Kukaan ei voi viedä
12
452
Vastaukset
- 61,+v
olen aina sanonut että kaunis mies tai nainen on riskisijoitus,
jos kuitenkin kauniin/komean valitsee, pitäisi katsoa tarkkaan hänen kotinsa ja muutamia kavereitakin.
ei se ihon kautta, tai silmin nähtävä vetovoima kovinkaan kauan kestä.
NEUVOISIN, puhukaa, puhukaa, kun tulee ilta tai riita, päätätte jatka kun on sopivaa aikaa.
Tunnen myös useita sellaisi yli 50v, kun katuvat nuoruuden vaihtojaan,
usein se eka oli paras,
-> vakuutan, hyvin harvoin enää kerran eronneet ovat varsinkaan molemmat täysin sitoutuneita uuteen liittoon,
toiseksi, aina on ongelmia ja seuraavissa aina vanhat ongelmat tulevat perässä.
no en jaksa enempää....- mutta nyt en
ymmärrä, miten viestisi liittyi aloitukseeni?????????
Paitsi tietenkin tuon komeuden osalta: korjaan nyt sen verran, että exäni on sekä erittäin komea että mukava kunnon mies. Häntä kerran vaikkapa ravintolassa vilkaisseille naisille riitti kuitenkin ainoastaan tuo ensimmäinen argumentti, sanaakaan hänen kanssaan vaihtamatta he heittäytyivät hänen jalkoihinsa. - miesmalli mies
mutta nyt en kirjoitti:
Paitsi tietenkin tuon komeuden osalta: korjaan nyt sen verran, että exäni on sekä erittäin komea että mukava kunnon mies. Häntä kerran vaikkapa ravintolassa vilkaisseille naisille riitti kuitenkin ainoastaan tuo ensimmäinen argumentti, sanaakaan hänen kanssaan vaihtamatta he heittäytyivät hänen jalkoihinsa.me koko perhe ollaan oikein mallityyppiä. Minä ai ai, että olen kaunis, ja lapsemme, koulun kauneimpia.
- 61,+v
mutta nyt en kirjoitti:
Paitsi tietenkin tuon komeuden osalta: korjaan nyt sen verran, että exäni on sekä erittäin komea että mukava kunnon mies. Häntä kerran vaikkapa ravintolassa vilkaisseille naisille riitti kuitenkin ainoastaan tuo ensimmäinen argumentti, sanaakaan hänen kanssaan vaihtamatta he heittäytyivät hänen jalkoihinsa.Anteeksi,
mutta nyt en
---------------------------------------
näin on,
kun viestiäsi luin,
huomasin että olaan aivan eri aatoksissa,
minä teen ennätystä avioliittovuosilla,
nyt jo yli 42,
sinä kai puolison vaihdoilla,
siksi lopetinkin,
lipsahti vain hiiri väärään paikkaan, piti keskeyttää
- ..............
olen huomannut sen, että tässä suhteessani harvoin edes huomaan, että jotkut naiset tulisivat iskemään miestäni vaikka näin tosiasiassa tapahtuu. Johtunee varmaan suurimmaksi osaksi siitä, että mies heti hylkää tuollaiset ehdottelut ja luotan häneen tuossa mielessä. Tiedän ettei häntä yksikään voi viedä. Hän voi itse lähteä, mutta kukaan ei häntä vie ja siten myös ei ole mitään syytä mustasukkaisuuteen, kun mies ei anna käytöksellään siihen mitään syytä.
- kuin miehen
Oon sen verran upea nainen, ettei paljon tarvi kaupungilla kävellä, kun jo jonkun puoliso katselee ja ihastelee, ja vinkkaa silmää.
Olisin saanut vaikka kenet, mutta ketä tahansa urpoo en huoli.- tää..
kommentoida taitaa todellisuudessa olla vanha eltaantunut ämmä jota kukaan ei panis edes pussi päässä!
- tarkoitit kaiketi
tää.. kirjoitti:
kommentoida taitaa todellisuudessa olla vanha eltaantunut ämmä jota kukaan ei panis edes pussi päässä!
aloittajaksi provo-hilma.Aloitus ei kuitenkaan ollut minun..........en kerennyt eilen illalla koneelle....minne unohdit logosi....sen tähtimerkkisi?.
- älä turhaan kirjoita
tälle palstalle, olet liian fiksu tänne
vastaukset tässäki nkertoo kaiken, täällä halutaan vaan itkee että naikkonen vei äijän. - ettei multa nyt miestä
viedä! Mutta yksi kaunis päivä hups vaan, joku lirkuttelija tulee ja kääntää miehesi sinua vastaan, ja ennenkuin huomaatkaan, on mies muuttanut majaa. Älä ole niin sinisilmäinen. Mitä enemmän uskot, sitä korkeemmalta putoot. Kokemusta on.
- valinta tässäkin
silti.
Sortuakko vai vastustaa.
Väkisin (ilman miehen tahtoa) ei voi viedä. - mutta houkutella voi
valinta tässäkin kirjoitti:
silti.
Sortuakko vai vastustaa.
Väkisin (ilman miehen tahtoa) ei voi viedä.kaikin konstein, ja jos vielä lapseton houkuttelee, niin kyllä siinä pienet lapset jää toiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750