johtua ovulaatiosta, ja jatkuu vaan ovulaation jälkeen yhtä kipeinä, vai..?
Ovulaation jälkeinen rintojen arkuus?
6
12470
Vastaukset
- Rinnat
kipeytyy aina jossain vaiheessa ovulaation jälkeen( pms)näin on ollut aina,mutta nuorempana harvoin heti ovulaation jälkeen , vaan yleensä viikko ennen menkoja.
Kun aloin odottaa ekaa lastani, niin rinnat oli HETI ovulaation jälkeen HIRVEEN kipeet ja ne isoni pari kokoa.
Anoppi sanoikin , että hän tiesi heti, että olen raskaana, kun mun rinnat oli ,niin suuret(norm B kuppi)
Itku silmässä aamulla , kun yritti nousta sängystä, nii ettei ne liikkuis :))
Nyt naurattaa, mutta silloin kyllä pelkäsin, että tämmöstäkö tämä nyt sitten on.
Myöhemmin raskauden edetessä helpotti, mutta kylmään ne reakoi voimakkaasti.
Tulipa niitä lämmitettyä föönilläkin :))
Jos sulla ei ennen ole ollut, niin voitpa olla....?- jaana.....
Hmm, ei tainnut sitten johtua raskaudesta se rintojen kipu, koska vaikka raskautuminen onnistuisi ei oireita voi heti ovulaation jälkeen tulla. Munasolu kiinnittyy vasta joidenkin päivien päästä hedelmöittymisestä, jolloin oireita voi vasta ilmaantua.
- ihme se nyt...
Arkuus johtuu keltarauhashormoonista ja munarakkulahan muuttuu keltarauhaseksi ovulaation jälkeen ja toimii kuukautisiin saakka. Eli aivan normaalia.
- normaalia
Minulla on ollut monta vuotta rinnat kipeinä ovulaation jälkeen, ja kannattaa ottaa selvää mitä kaikkia oireita kuuluu pms:ään... Tuo on yksi niistä.
- liittyy
odotukseen miten? Vauvakuume sun muitakin palstoja löytyy
- vähän
liittyy kirjoitti:
odotukseen miten? Vauvakuume sun muitakin palstoja löytyy
saahan sitä kysyä :))
Mua ei ainakaan haittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837