Olet lämmin kesäilta, sen hellä tuuli
Joskus olet hurrikaani, joka kieputtaa sydäntäni
Olet kirkas auringonpaiste
ja lämpimät sadepisarat kasvoilla
sekä sateenkaari niiden välissä
Olet se ajatus syksyssä,
että pian on taas kevät
Olet takkatuli ja huopa, johon kietoudun
Sinua ilman on kylmä
Pakkaspäivinä olet kuurankukat, jotka
näen vaikka olen sisällä
olet kimallus ikkunassa,
lumihiutaleiden tanssi taivaalla
Olet ikuinen kevätaurinko sydämessä
Sade, joka huuhtoo pölyä kadulta ja keuhkoista
Olet sade,
7
672
Vastaukset
- mäkin...
haluun tollaisen. Missä niitä on?
- sänkyjen kanssa
samalla osastolla. Voi noutaa hyllystä 48. Ruotsalaiset rakentavat mitä vaan, ja vielä kustannustehokkaasti.
No ei ole, ei niitä ole kuin yksi :) Ja se on salaisuus missä se on :) Vaikka voihan se joskus olla Ikeassakin, mutta toivottavasti ei missään hyllyssä, muuten se on seonnut vähän enemmän kuin ajattelin :D - oikein usko.
sänkyjen kanssa kirjoitti:
samalla osastolla. Voi noutaa hyllystä 48. Ruotsalaiset rakentavat mitä vaan, ja vielä kustannustehokkaasti.
No ei ole, ei niitä ole kuin yksi :) Ja se on salaisuus missä se on :) Vaikka voihan se joskus olla Ikeassakin, mutta toivottavasti ei missään hyllyssä, muuten se on seonnut vähän enemmän kuin ajattelin :DEnää ainakaan. Luulen, että tuollaisia on jokaisen ihastuneen mielikuvissa. Ei muualla.
- niinkin, mutta
oikein usko. kirjoitti:
Enää ainakaan. Luulen, että tuollaisia on jokaisen ihastuneen mielikuvissa. Ei muualla.
olen kyllä "ihastunut" joskus muihinkin eikä ne ole mitään tämän rinnalla. Eikä sen pitäisi olla normaalia, että tällainen tunne kestää vuosia tällaisena ja vain vahvistuu. On yhtä sekava ja voimakas kuin ihastuminen, mutta yhtä vakaa ja jatkuva kuin rakastaminen.
Oman hyvinvointini kannalta toivon, että tämä tunne hellittäisi jo edes vähän ja voisin vaan rauhallisesti rakastaa ilman tärinää ja pyörtyilyn oloa :) Mutta mitä enemmän tätä henkilöä ajattelen, sitä sekavammaksi menee :) Ja pelottavammaksi.
Olen kaikkea muuta kuin ihastunut ihastumiseen, jos sitä ajattelit. Unelmissanikin unelmoin aina siitä 572 kerrasta kun heräisin hänen vierestään, en siitä ensimmäisestä. Vaikka vähän(vähän?) siitäkin, muuten valehtelisin jos väittäisin muuta. Pidän enemmän siitä kun omat kädet ei tärise ja voin rauhassa tuntea omia tunteitani.
Minusta kommentisi antoi ymmärtää että tunteet laimenee kun ne muuttuu ihastuksesta rakastamiseksi. Nyt voin rehellisesti sanoa, että omassa tapauksessa en voi nähdä niin. Ainut mikä jotenkin pelastaa tässä tilanteessa on se, että hän ei ole lähellä, muuten tunteet olisi jo sellaista luokkaa että tulisin hulluksi. Paitsi että olen jo :D - niinkin...
niinkin, mutta kirjoitti:
olen kyllä "ihastunut" joskus muihinkin eikä ne ole mitään tämän rinnalla. Eikä sen pitäisi olla normaalia, että tällainen tunne kestää vuosia tällaisena ja vain vahvistuu. On yhtä sekava ja voimakas kuin ihastuminen, mutta yhtä vakaa ja jatkuva kuin rakastaminen.
Oman hyvinvointini kannalta toivon, että tämä tunne hellittäisi jo edes vähän ja voisin vaan rauhallisesti rakastaa ilman tärinää ja pyörtyilyn oloa :) Mutta mitä enemmän tätä henkilöä ajattelen, sitä sekavammaksi menee :) Ja pelottavammaksi.
Olen kaikkea muuta kuin ihastunut ihastumiseen, jos sitä ajattelit. Unelmissanikin unelmoin aina siitä 572 kerrasta kun heräisin hänen vierestään, en siitä ensimmäisestä. Vaikka vähän(vähän?) siitäkin, muuten valehtelisin jos väittäisin muuta. Pidän enemmän siitä kun omat kädet ei tärise ja voin rauhassa tuntea omia tunteitani.
Minusta kommentisi antoi ymmärtää että tunteet laimenee kun ne muuttuu ihastuksesta rakastamiseksi. Nyt voin rehellisesti sanoa, että omassa tapauksessa en voi nähdä niin. Ainut mikä jotenkin pelastaa tässä tilanteessa on se, että hän ei ole lähellä, muuten tunteet olisi jo sellaista luokkaa että tulisin hulluksi. Paitsi että olen jo :DOlin ihastunut pitkään, en edes tiedä miksi. Joku naksahti kai... Viime aikoina mieleni on muuttunut, osittain täältä lukemieni viestien vuoksi. Ymmärsin omien mielikuvieni typeryyden ja etteivät ne pidä paikkaansa. Olin ihastunut "turhaan" monta vuotta. Tein typeria tekoja mm. kirjoittelemalla tänne tunnistettavia viestejä.
Jatkossa en anna saman tapahtua. Tutustu hyvin siihen, johon olet ihastunut. - viestien ja
niinkin... kirjoitti:
Olin ihastunut pitkään, en edes tiedä miksi. Joku naksahti kai... Viime aikoina mieleni on muuttunut, osittain täältä lukemieni viestien vuoksi. Ymmärsin omien mielikuvieni typeryyden ja etteivät ne pidä paikkaansa. Olin ihastunut "turhaan" monta vuotta. Tein typeria tekoja mm. kirjoittelemalla tänne tunnistettavia viestejä.
Jatkossa en anna saman tapahtua. Tutustu hyvin siihen, johon olet ihastunut.miten ne mielikuvat muuttuivat?
Vaikka esimerkiksi tuo mitä kirjoitin kuvaa omaa tunnettani, joka on sisälläni, mikä syntyy hänestä. Ehkä se ei edes kuvaa häntä, vaan nimenomaan minun tunnetta, mikä johtuu hänestä.
Eli ei ole mustavalkoinen vääristynyt kuva, mitä ehkä ajattelit. Vaikka hänellä olisi huono päivä tai jotain sellaista, niin minun sisälläni oleva tunne häntä kohtaan on ne tanssivat lumihiutaleet. Siksi hän on kaikki mitä sanoin. Ei hänen tarvitse olla aina iloinen tai mitään sellaista, enkä todellakaan ajattele että on.
Jos rakastuu ihmiseen eikä robottiin, tietää sen varmasti että rakastuu virheelliseen ihmiseen, sellaisia ihan kaikki ovat. Ja minä saan rakastaa kaikkia toisen virheitä jos niin tunnen.
Samaa toivoisin itselleni, että joku joskus ajattelisi, että minun virheeni ovat osa kokonaisuutta, josta pitää.
Teen itse niin helposti sitä, että ymmärrän muiden sanat vähän väärin ja niiden perusteella oloni muuttuu. Siksi toivoisin, että muut eivät tekisi sitä, koska olen monta kertaa huomannut tulkinneeni väärin. Sellaisia ihmiset kai ovatkin, että jos on pienikin mahdollisuus tulkita jokin asia siten miten pelkäisi sen olevan, niin tekee niin. Olen opetellut aina kysymään ja sanomaan ääneen niistä tulkinnoistani. Joskus puhumalla on selvinnyt paljon. Ehkä voisit itsekin tehdä samaa? Tutustua hyvin siihen, johon olet ihastunut. - samanlainen kuin sinä.
viestien ja kirjoitti:
miten ne mielikuvat muuttuivat?
Vaikka esimerkiksi tuo mitä kirjoitin kuvaa omaa tunnettani, joka on sisälläni, mikä syntyy hänestä. Ehkä se ei edes kuvaa häntä, vaan nimenomaan minun tunnetta, mikä johtuu hänestä.
Eli ei ole mustavalkoinen vääristynyt kuva, mitä ehkä ajattelit. Vaikka hänellä olisi huono päivä tai jotain sellaista, niin minun sisälläni oleva tunne häntä kohtaan on ne tanssivat lumihiutaleet. Siksi hän on kaikki mitä sanoin. Ei hänen tarvitse olla aina iloinen tai mitään sellaista, enkä todellakaan ajattele että on.
Jos rakastuu ihmiseen eikä robottiin, tietää sen varmasti että rakastuu virheelliseen ihmiseen, sellaisia ihan kaikki ovat. Ja minä saan rakastaa kaikkia toisen virheitä jos niin tunnen.
Samaa toivoisin itselleni, että joku joskus ajattelisi, että minun virheeni ovat osa kokonaisuutta, josta pitää.
Teen itse niin helposti sitä, että ymmärrän muiden sanat vähän väärin ja niiden perusteella oloni muuttuu. Siksi toivoisin, että muut eivät tekisi sitä, koska olen monta kertaa huomannut tulkinneeni väärin. Sellaisia ihmiset kai ovatkin, että jos on pienikin mahdollisuus tulkita jokin asia siten miten pelkäisi sen olevan, niin tekee niin. Olen opetellut aina kysymään ja sanomaan ääneen niistä tulkinnoistani. Joskus puhumalla on selvinnyt paljon. Ehkä voisit itsekin tehdä samaa? Tutustua hyvin siihen, johon olet ihastunut.Kun kirjoitin viesteistä, tarkoitin loukkaavaa viestiä (tiedän hänen sen kirjoittaneen).
Kirjoitin itse tänne alussa avoimin mielin ja yllättäen hänkin löytyi täältä. Tuntomerkkejä kirjoitettiin silloin vapaammin, nykyään tämä on enemmän arvausleikkiä (vuosia on siis kulunut).
En tiedä haluaisinko enää edes tutustua. Tunteet ovat kadonneet. On helpompi tutustua johonkin samankaltaiseen, jolla on samanlainen arvomaailma.
Jokseenkin rankkoja vuosia ovat takana, mutta nyt VIHDOIN tuntuu helpottavalta. Aurinko paistaa.
Toivon sinulle kaikkea hyvää. Rakkauteen kannattaa aina uskoa, jossain sitä kuitenkin on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286