Mies iski oven poliisin sormille
Mies iski oven poliisin sormille Rovaniemellä keskiviikkona illalla. Poliisi oli hälytetty Salmenperälle asuntoon, josta kuulunut kova musiikki häiritsi naapureita.
Asukas iski poliisipartiolle avaamansa oven kiinni ja toisen poliisin sormet jäivät oven ja karmin väliin. Asukas ei suostunut avaamaan ovea uudelleen, vaan laittoi musiikin kovemmalle.
Kun poliisit pääsivät asuntoon yleisavaimella, mies harasi voimakkaasti vastaan ja raudoitettuna puski päällään toista poliisia kasvoihin. Vielä poliisilaitoksella mies sylkäisi poliisia silmille.
22-vuotiasta miestä epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
Mies iski oven poliisin sormille
7
534
Vastaukset
- saivat.
räkää silmilleen !
Hyvä kun joku uskaltaa pistää vuokoille hanttiin.- kohta tänne
ilmestyy vakiohäirikkö poliisinpalvelija,minihameensa kanssa sanomaan,että soo soo pojat,ei saa mun rakkaita poliisimiehiäni haukkua..koska ne maksavat mun "palkan"....:-)
- ja se suuttuu
kohta tänne kirjoitti:
ilmestyy vakiohäirikkö poliisinpalvelija,minihameensa kanssa sanomaan,että soo soo pojat,ei saa mun rakkaita poliisimiehiäni haukkua..koska ne maksavat mun "palkan"....:-)
Poliisinpalvoja tulee olemaan hurjana, kun hänen jumaliaan eli poliiseja, on joku uskaltanut uhmata ja vahingoittaa! Se on TÖRKEÄÄ:D
Poliisi on jumalasi. - nyt läksyjen tekoon
sitä sattuu ja tapahtuu harva se päivä, mutta aina on kaikki viety. näiden idioottien "yrittäjien" ero on muihin asiakkaisiin vaan se, että ne apinat viettää aikansa mielummin häkissä kuin vapaana :) jatka penikka ihailuasi ja huomaat hetkessä olevasi täysi pelle ja maisemat vaihtuu!
- teki kipeää
Mahtoiko luitakin murtua?
- vastustaa
Ainahan poliisia voi vastustaa, kun on sitten valmis ottamaan käräjillä vastaan linnatuomion, 4 kk - 4 vuotta.
- poliisin tyhmyyttä,
jos näin käy. Fiksummat laittaa vaikka kengän ovenrakoon. No, voihan ko poliisi oppiakin tästä jotain. Toki asiakas myös teki väärin ja paljon enemmänkin, mutta sormien oven väliin työntäminen ko tilanteessa on pelkkää tyhmyyttä ja osoittaa koulutuksen puutteelisuuden. Ihan sama kuin yrittisi pysäyttää pakenijan hyppäämällä keskelle ajorataa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931