Mitkäs on nyt fiilingit, kun Hesan oikiksen pääsykoekirjat ilmestyvätkin VASTA 14.4 ? Mahtaa olla valmennuskursseihin rahaa syytäneillä hauskaa, kun ensimmäiset tunnit kuluvat sormia pyöritellen: puuttuvaksi opetusmateriaaliksi kun on paha muuttua.
Lainaus tiedekunnan sivuilta:
Erinäisten aikataulusyiden takia Forum Iuris –sarjassa julkaistavien valintakoekirjojen ilmestymispäivämäärää on valitettavasti jouduttu muuttamaan. Suomen kieltä taitavien valintakoekirjat 1 – 3 ja ruotsin kieltä taitavien valintakoekirjat 1 – 2 ilmestyvät painosta 14.4.2009. Muilta osin kirjoja koskevat tiedot ja tiedot niiden hankinnasta ovat ennallaan, joskin Yliopistopainon yhteystietoja on tarkennettu.
http://www.helsinki.fi/oik/tdk/valintakokeet/2009/valkoe2009.htm
Itse ainakin saan toivottua hermolepoa kirjoitusten jälkeen ja voin hakata hyvällä omallatunnolla rättikaupan kassaa, shopata kevään must-havit, juosta keväisiä katuja tuliterissä Stelloissa... herrlich!
By the way, mistäköhän kannattaisi ostaa lakkiaismekko? Acnella on ainakin ollut kauniita luomuksia. Selected avaa ovensa Aleksilla. Bossin liike alkaa myydä myös daameille. Lupaavaa. Etsin siis jotain ominaisuuksiltaan kevyttä (sifonki, silkki tms.), vaaleaa (nude olisi iiihana!) ja siroa. Ja korkkarit! Olisiko Louboutinit sexyt, vai jo vähän passé?!
Tuo muuten kaivattua lisäjännitystä tämä piskuinen viivästys. So exciting! ;)
Voimia kaikille hanipuppeleille! I wish you all the best!
! Kirjat myöhässä !
kate jr
2
589
Vastaukset
- ihana tyttö
Ihanaa, että saadaan tollasia kesäkissoja tiedekuntaan! Toivottavasti pääset sisälle.
- kate jr
Kiitos! Sitä toivon hartaasti itsekin! ;)
Ei voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397