vampire slayer ongelma!

kokki kolmonen

oon tekemäsäs nyt vampire slayeriä, mutta vamppyyri sa aiana lisää hp:ta pitääkö ottaa lisää valkosipulia (garlic) että se ei saa hp:ta vai miten sen saa tapettua?

8

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runerunescapehullu

Tappaaksesi vampyyrin tarvit nämä: Viirna (stake),valkosipuli (garlic) ja vasara (hammer)

Stake:Ota mukaan ainakin 10 gp ja mene Runen baariin. Osta kalja :D ja puhu dr.harlowille niin pitkään että saat viirnan.

Garlic:mene paikkaan missä morgan on,sieltä ylös portaita ja etsi sieltä hyllyltä.löydät valkosipulin.

Hammer:vasaraa ei saa lähialueilta.. ainoastaan G.Estä.Mutta jos sulla on jo vasara niin ota mukaan.

Kun sinulla on nämä tavarat,mene vampyyrin luo ja tapa.se onnistuu automaattisesti.Sen jälkeen ''Quest compteled!''

• kokki kolmonen

Kiitos avusta, mutta ei tuo vaikuta, en tiedä paljon garlickkia pitää olla. Miksi vampyyri saa hp:ta aina lisää? Mitten sen saa estettyä?

• ---------------------------...
        kokki kolmonen kirjoitti:

Kiitos avusta, mutta ei tuo vaikuta, en tiedä paljon garlickkia pitää olla. Miksi vampyyri saa hp:ta aina lisää? Mitten sen saa estettyä?

paina alt f4 kun olet tappelemassa sen kanssa ota kaikki kamsi mukaan iventoryyn myös hyökkää vampyyrin kimppuun kamat inventoryssä paina altf4 ja voitat vampyyrin =) olet hyvä vaan

• rihmakallo5
        ---------------------------... kirjoitti:

paina alt f4 kun olet tappelemassa sen kanssa ota kaikki kamsi mukaan iventoryyn myös hyökkää vampyyrin kimppuun kamat inventoryssä paina altf4 ja voitat vampyyrin =) olet hyvä vaan

alt f4 sulkee sen ikkunaX)X)X)X)XDXDXD kun sulla on se vaarna ja hammeri ja kun sil vampyyril on hp vähissä ni paina sitä vaarnaa ja useta siihe vampyyrii ni se kuolee...vai oliko se toisin päin et vasara....jompi kumpi piti usettaa et se kuolee

• Runerunescapehullu
        rihmakallo5 kirjoitti:

alt f4 sulkee sen ikkunaX)X)X)X)XDXDXD kun sulla on se vaarna ja hammeri ja kun sil vampyyril on hp vähissä ni paina sitä vaarnaa ja useta siihe vampyyrii ni se kuolee...vai oliko se toisin päin et vasara....jompi kumpi piti usettaa et se kuolee

EN ymmärä nyt.. mulla meni automaattisesti.. ehkä questiin on tullut uusi muutos..

• mestarirunenpelaaja
        Runerunescapehullu kirjoitti:

EN ymmärä nyt.. mulla meni automaattisesti.. ehkä questiin on tullut uusi muutos..

Jos ootte lukeneet yhtään runescapessa uutisia, teidän pitäisi tietää, että KAIKKI questit on uudistettu, paitsi ne uusimmat, jotka tulee.

Siinä questissa siis pitää olla stake,hammer ja garlic. Ootko edes kehittänyt kunnolla sun str, def ja attack leveliäsi? Minä tapoin sen kerran rangella, kun oon tehnyt muutaman ukon, lol.

Eli se garlic heikentää vamppyyriä ja kun se hp on 0, se käyttää stakea ja hammeria itsestään.

• kokki kolmonen
        mestarirunenpelaaja kirjoitti:

Jos ootte lukeneet yhtään runescapessa uutisia, teidän pitäisi tietää, että KAIKKI questit on uudistettu, paitsi ne uusimmat, jotka tulee.

Siinä questissa siis pitää olla stake,hammer ja garlic. Ootko edes kehittänyt kunnolla sun str, def ja attack leveliäsi? Minä tapoin sen kerran rangella, kun oon tehnyt muutaman ukon, lol.

Eli se garlic heikentää vamppyyriä ja kun se hp on 0, se käyttää stakea ja hammeria itsestään.

Olen kysynyt onko garlic määrällä väliä...

• blargh
        kokki kolmonen kirjoitti:

Olen kysynyt onko garlic määrällä väliä...

otsikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe