Onko näin, että ensi kesänä ei Malagaan tee valmismatkoja muu kuin Aurinkomatkat ?? Voi hitsi, jos muilla ei pääse kätevästi.
Ensi kesän matkat
2
992
Vastaukset
- merkillinenkö?
Ilman mitään saivartelua,totean vaan,ettei käsittääkseni mikään Suomalainen matkayhtiö tee valmismatkoja Malagaan.Malagan ympäristöön kyllä.Ainakin Aurinkomatkojen lisäksi myös Tjäreborg sekä Hispania,mahdollisesti joku muukin.En nyt viitsi alkaa etsiä niitä puolestasi,sillä uskoakseni viitsit nähdä itse sen verran vaivaa että tutkit asiaa itse,jos olet sinne menossa.Mukavaa matkaa.
- malaganviini
Kyllähän Aurinkomatkat tekee ja kiitos sinulle näköjään myös Tjäreborg. Hispanialla ja Finnmatkoilla ei ensi kesän ohjelmistossa ole Malagaa mukana.
Ei ollut tarkoituskaan, että sinä olisit puolestani etsinyt matkaa minulle. Enkä ole ollenkaan varma olenko menossa sinne - kunhan purnasin.
Tiedoksesi: Malaga on maakunta Etelä-Espanjassa. Maakunnan sisällä ovat kaupungit esim. Fuengirola, Torremolinos ja Marbella. Maakunnan pääkaupunki on myös nimeltään Malaga.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2713357Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841391
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64849Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676