905 päivää työttömänä.

aaaaaaaa

miten 24 vuotias nainen voi olla ollut 905 päivää työttömänä työmarkkinatuella? mul pyöri silmät päässää kun kuulin et noin kauvan 905 päivää työttömän.

9

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Ihan hyvinkin jos ei ole koulun jälkeen mennyt töihin. Onpahan noita työttömiä joilla päivät on useissa tuhansissakin.

• ....töihin ?

Vain mennyt töihin ? Sinne ei siis tarvitse PÄÄSTÄ ensin ?

Voinko siis vain kävellä ovesta sisään ?

Nimimerkillä: HAKENUT pitkästi yli tuhat päivää turhaan

• taas olen
        ....töihin ? kirjoitti:

Vain mennyt töihin ? Sinne ei siis tarvitse PÄÄSTÄ ensin ?

Voinko siis vain kävellä ovesta sisään ?

Nimimerkillä: HAKENUT pitkästi yli tuhat päivää turhaan

...hakenut yli tuhatta paikka, enkä ole edes päässyt kuin muutamaan kymmeneen haastatteluun ja sitten passitettiin ilmaistöihin.

• mi.

Voevoe..
      Hanki kuule elämä.

• 50 kymppinen

Minä 50 putosin ansiosidonnaiselta päivärahalta vuonna 1995, enkä ole saannut työsuhdettä, että kerryttäisin työssäoloehdon,työssäoloehtoa ei kerrytä työharjoittelu,työelämävalmnennus, kuntouttava työtoiminta eikä myös kerrytä eläkettä, työsopimus on vaikea saada myös palkkatuella näin määritellään viranomais päätöksellä

• -Fantastista-

Itse olen 35-vuotias nainen ja 3500 päivää työttömänä. Ei silti eipä nuo orjatyöt/ilmaistyöt edelleenkän pahemmin kiinnosta ja muutahan ei ole tarjolla !

• ollaan työttömänä?

Montakos vuotta noilla päivillä ollaan työttömänä. Itselläni päiviä vähän vajaa 1000 ja olen työttömänä ollut 6 vuotta, tosin välissä on kursseja jotka keskeyttää päivien kulumisen. Oletko saanut olla 3500 päivää rauhassa eli et ole käynyt ensimmäiselläkään työkkärin kurssilla tai vastaavassa?

• -Fantastista-
        ollaan työttömänä? kirjoitti:

Montakos vuotta noilla päivillä ollaan työttömänä. Itselläni päiviä vähän vajaa 1000 ja olen työttömänä ollut 6 vuotta, tosin välissä on kursseja jotka keskeyttää päivien kulumisen. Oletko saanut olla 3500 päivää rauhassa eli et ole käynyt ensimmäiselläkään työkkärin kurssilla tai vastaavassa?

Yli 15 vuotta . Yhdellä työkkärin (laula/leiki/askartele) kurssilla olen tänä aikana ollu :)

• hmm ;/
        -Fantastista- kirjoitti:

Yli 15 vuotta . Yhdellä työkkärin (laula/leiki/askartele) kurssilla olen tänä aikana ollu :)

Yhdellä! Miten on mahdollista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe