Millaisella

viestillä.

mun sitten kannattais lähestyä sua, että ymmärtäisit, että mä tykkään susta?

21

1553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse

sanoa mikä sydämestä tulee, mutta kun sanoo vaikka vähän...

• sä.

kuitenkin taas vastaat ihan tylysti ja mulla menee usko ja toivo ja uskallus taas vuodeksi.

• sisälläsi voisit
        sä. kirjoitti:

kuitenkin taas vastaat ihan tylysti ja mulla menee usko ja toivo ja uskallus taas vuodeksi.

tietää käykö niin nyt, ihmisetkin kasvaa.

• sitten
        sä. kirjoitti:

sellaisen viestin saanut lähiaikoina ;)

• että sai
        sitten kirjoitti:

sellaisen viestin saanut lähiaikoina ;)

vuosi sitten?

• kenelle meni
        sä. kirjoitti:

mut itse tuli tylyiltyä, kun en uskonut olevani sulle kuin pika-apu paremman puutteeseen silloin.En itsestäni liikoja kuvittele, enkä mitään stooria mielessäni meistä kehitellyt , mut koska pidän susta, niin olen näin vaikea..?? voitko ymmärtää? Tarvitsisin ihan tavallista keskustelua kanssasi ja paras olisi, jos nähtäisiin. Nää viestittelyt vaan menee aina jotenkin väärin ja sotkee vaan enemmän asioita.

• tällainen nimetön

viesti mielestäs osoitus tykkäämisestä?
      Kysellä sitä vierailta ihmisiltä?

Tuleeko hänelle tästä hyvä olo?

??

• kun näät minut.

tai jos tiedät numeroni laita tekstiviesti minulle.

• noin ni.

Mistä hää voip tietää onko hällä sun numero, kun hää eikä muutkaan tietä kuka oot?

• vaikka vaan

että "tykkään susta ja ikävöin sua"

• Ei viestejä

...........................................

• kyllä tyypillä

suuret luulot itsestään. Tulee iltapäivällä, kun tavatyypit painaa duunia niskalimassa, kertomaan ventovieraalle suomi24:llä, että kiitos mutten halua viestejäsi. Onneksi olkoon. Sua ei voi ainakaan syyttää itseluottamuksen puutteesta.

Ai niin sivusta tämä :)

• joka olisi

minulle.

Että välittäisit sen verran että kirjoittaisit minulle, et kaikille.

Eikö se olisi tykkäämistä. Eikä se että puhuu kaikille muille, mutta yhden jättää aina ilman
      sanoja.

• hfhf

laita nyt hyvä ihminen se viesti tälle tyypille. Et häviä mitään. aina kannattaa yrittää. tsemppiä! Kirjoita miltä susta tuntuu.. Ja sano että susta tuntuu että tää tyyppi on sua kohtaan jotenkin tyly, mutta että sä vaan et tiedä miten lähestyä sua oikein... ja et välität tästä tyypistä :)

• katoaa kun
        hfhf kirjoitti:

laita nyt hyvä ihminen se viesti tälle tyypille. Et häviä mitään. aina kannattaa yrittää. tsemppiä! Kirjoita miltä susta tuntuu.. Ja sano että susta tuntuu että tää tyyppi on sua kohtaan jotenkin tyly, mutta että sä vaan et tiedä miten lähestyä sua oikein... ja et välität tästä tyypistä :)

tylytetään, etköhän säkin tekis niin. ei ed.

• sä sit
        hfhf kirjoitti:

oot ollu tyly sille?

• ohi tää.
        hfhf kirjoitti:

Jos on tyly toiselle, eiköhän tylyttäjän pidä
        tehdä asialle jotakin eikä tosiaankaan toisin päin.

• laisella

viestillä.

• sun sydän

kerro sitä sulle?

• ap.

tarkoitin siis, että ihan hänelle itselleen laittaisin viestin, en tänne.
        Sydämeni on ennenkin sanonut, että hän saattaisi pitää minusta tai jopa ilahtua viestistäni, mutta toisin on käynyt ja sitä myöten tainnut luottamus sydämeeni kärsiä.

• kirjoita hänelle
        ap. kirjoitti:

tarkoitin siis, että ihan hänelle itselleen laittaisin viestin, en tänne.
        Sydämeni on ennenkin sanonut, että hän saattaisi pitää minusta tai jopa ilahtua viestistäni, mutta toisin on käynyt ja sitä myöten tainnut luottamus sydämeeni kärsiä.

suoraan että pidät hänestä mitä haluat hänestä itsellesi ja voit kysyä samassa yhteydessä haluaisiko hän sinut??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe