TV:n katselu kyläillessä

Kysyn tällaista

Alla olevassa ketjussa sivuttiin TV:n katselua kyläillessä, kuinka emäntä alkoi hurmoksessa katsella Kauniita ja rohkeita, ja vieras ihmetteli tätä.

Samaa mieltä olen. Miten on mahdollista, näiden boksien aikana, ettei sitä lempiohjelmaa voi tallentaa kun kutsutut vieraat tulevat. Asiaa vähän loiventaa, jos kyse on ohjelmasta, mitä KAIKKI TYKKÄÄVÄT KATSOA. Esim. vaikka miesporukka kokoontuu katsomaan jääkiekkoa.

Mutta esim. itse en katsele mitään saippuaoopperoita, niin minä loukkaannun jos kyläpaikassa emäntä alkaa tuijottamaan näitä Brookejaan, ja minun osa on istua olohuoneessa hiljaa. Samaan hengenvetoon emäntä vielä kehuu kuinka on tallentavat vehkeet, millä voi 2 kanavaa yhtä aikaa tallentaa.

Huhhuh.

15

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko törkeetä

      Ei nähdä, eikä kuulla mitään. Pää vinosin tuijotetaan TV:stä ohjelmaa, mitä ei kuulemma koskaan katsota ja ei se oikein kiinnostakaan.

      Sama jos satut soittamaan ko. ohjelman aikana. Ihan sama mitä kysyt tai sanot, se ei rekisteröidy lainkaan.

      • Linnukkis

        Miksi edes vastata puhelimeen jos on lempiohjelma menossa? Puhelimesta näkee kuka soittaa, miksi - oi miksi - puhelimeen pitää sitten vastata kun ei ehdi puhua?

        TV:n katsonta. Parhaimmillaan, jos erehdyt sanomaan sanankin, isäntäväki LISÄÄ VOLUMENAPILLA lisää ääntä, ettei sun joutavat höpinät häiritse tuikitärkeää Salkkarin jaksoa!


      • tai päinvastoin
        Linnukkis kirjoitti:

        Miksi edes vastata puhelimeen jos on lempiohjelma menossa? Puhelimesta näkee kuka soittaa, miksi - oi miksi - puhelimeen pitää sitten vastata kun ei ehdi puhua?

        TV:n katsonta. Parhaimmillaan, jos erehdyt sanomaan sanankin, isäntäväki LISÄÄ VOLUMENAPILLA lisää ääntä, ettei sun joutavat höpinät häiritse tuikitärkeää Salkkarin jaksoa!

        niin vähemmällä selittelyllä pääsee. Senkun hymisee vaan ohjelman lomassa, ei tartte myöhemmin änkytellä.


      • dfsdsffdfs
        tai päinvastoin kirjoitti:

        niin vähemmällä selittelyllä pääsee. Senkun hymisee vaan ohjelman lomassa, ei tartte myöhemmin änkytellä.

        Minkälaiselle luuserille yleensä jokin idioottimainen saippuasarja on tärkeämpi kuin elävän ihmisen seura? Edes jokin oikeasti hyvä ohjelma ei minusta olisi kiinnostavampi kuin keskustelu vieraideni kanssa, saati sitten jokin Salkkarit.


      • olen huomannut
        dfsdsffdfs kirjoitti:

        Minkälaiselle luuserille yleensä jokin idioottimainen saippuasarja on tärkeämpi kuin elävän ihmisen seura? Edes jokin oikeasti hyvä ohjelma ei minusta olisi kiinnostavampi kuin keskustelu vieraideni kanssa, saati sitten jokin Salkkarit.

        Aika monelle näyttäisi olevan. Valitettavasti.


    • isäntäväki

      Yksi sukulainen on intohimoinen formula-fani. Kun käymme hänen luonaan kylässä, aina on menossa formulat ja huushollin kaikki kolme telkkaria ovat auki. Kun hän on meillä kylässä, hän hienovaraisesti vihjaisee että voiskos telkkarin avata, kun siellä menee formulat. Tosin formulat ovat nykyään maksukortin takana eikä hän ole käynyt vähään aikaan meillä. Mutta hän ehkä keksii ottaa sen kortin mukaansa seuraavalla kerralla.

      • hämmennystä herätti

        Siis onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa, jo on käytöstavat? Kannattaisikohan kyläily järjestää ajankohtana kun tv:Stä ei tule formulaa..

        Sulkekaa se katsomaan typeriä ohjelmiaan vaikka työhuoneen tv:stä ja vetäkää ovi perässä kuuluvasti kiinni, eiköhän tajua vihjeestä.


      • äh

        Miksi ihmeessä menette kylään formulaviikonloppuna? Tai kutsutte hänet teille silloin? Vuodessa on aika monta päivää, jolloin formuloita ei tule mistään tuutista.


      • Nishikikö

        ... formulafanilta jonkinlaisia käytöstapoja odottaa?


    • olo...

      Meillä ei pidetä telkkaria auki, kun on kyläilijöitä. Silloin ollaan ja jutellaan vieraiden kanssa! Välillä on jäänyt joku jakso jostakin sarjasta katsomatta tai tallentamatta, mutta eipä se maailmaa kaada mitenkään.

      Joissakin paikoissa tosiaan tietää, että tv on auki ja sieltä tulee joko urheilua tai sitten pelataan jotain peliä. Tulee kyllä vähän sivullinen olo, vaikka onhan siihen jo tottunut...

      • menonainen

        En ymmärrä todellakaan, että tv on niin tärkeä, että sitä pitää vieraiden aikana tuijottaa. Eri juttu, jos on sovittu tietyn ohjelman katsomisesta yhdessä. Tietty vieraa´lle tulee :"Pitäisiköhän jo lähteä kotiin?" -olo. Siis kiusaantunut olo siitä, onko lainkaan tervetullut. Ihmiset kyläilevät liian harvoin nykyään muutenkin ja pitääkö se vielä pilata tv:n töllöttämisellä!


    • nainen30v.

      Mä lakkasin käymästä sedän luona kylässä muutama vuosi sitten.Kyllästyin siihen,että sedän vaimo halusi pakosti laittaa viikon emmerdalet videoihin pyörimään.Mua ei olis vähempää voinu kiinnostaa tympeä brittisarja tai mikä lie.Emäntä oli kattonu ne viikolla nauhotetut jaksot jo,mutta ne oli katsottava vielä vieraiden kanssa.Ja setä innostui aina jauhamaan,kuinka hauskoja vanhat Terence Hill-elokuvat oli ja etsi hauskoja kohtia niistä elokuvista.Videot surras ja ukko hermoili,että missä se ja se kohta olikaan.Heillä oli kahdet videot ja kaks telkkaria olohuoneessa.Molemmissa pyöri ohjelmaa ja pariskunta kommentoi toistensa päälle.Yritä nyt siinä sitten keskustella mitään mistään.Nykyään mua ei kutsuta edes enää lasten synttäreille,mutta vältynpähän kuolemasta tylsyyteen.

      • Illan kohokohta

        Jos en ole kutsunut vieaita ja vieraat kuitenkin tulevat Emmerdalen aikaan niin saavat kyllä odottaa että katson jakson rauhassa ja seurustelen vasta sitten. En ikinä kutsu vieraita Emmerdalen aikaan, vasta sen jälkeen saavat jakamattoman huomioni. Joskus vielä matkustan Englantiin ja Emmerdalen kuvauskylään.


      • hankkia elämää
        Illan kohokohta kirjoitti:

        Jos en ole kutsunut vieaita ja vieraat kuitenkin tulevat Emmerdalen aikaan niin saavat kyllä odottaa että katson jakson rauhassa ja seurustelen vasta sitten. En ikinä kutsu vieraita Emmerdalen aikaan, vasta sen jälkeen saavat jakamattoman huomioni. Joskus vielä matkustan Englantiin ja Emmerdalen kuvauskylään.

        , vähän sellaista kuin niillä Emerdalenkin tyypeillä on?


    • ­Proto

      Kuten tuossa ylhäällä jo oivallettiinkin siihen suuntaan, niin asia vaan lienee niin että kun isäntä/emäntä alkaa katsella telkkua vieraan aikana, osoittaa se sitä että vieras ei ole ainakaan sillä hetkellä tervetullut. Itse teen tuossa tilanteessa siten että poistun välittömästi sanomatta sanaakaan kun telkku avataan. Tällä osoitan närkästykseni tai ehkä ymmärtäväni etten ole tervetullut...ei juurikaan tee mieli jäädä väkisin jonkun luo istuskelemaan. Perässä on sitten tullut isäntäväeltä anteeksipyynnöt kun olen kertonut "oudon" poistumiseni syyn. On myös niitäkin jotka eivät ole ymmärtäneet suoraa puhettakaan ja ovat loukkaantuneet MINUN huonosta käytöksestäni, kun olen sillätavalla poistunut...no, he jääkööt omaan arvoonsa.
      En toki ole itsekään mikään mallikansalainen, ei sen puoleen, sillä saatanpa minäkin toisella silmällä vilkuilla tietokonetta vieraideni läsnäollessa. Näin varsinkin yllätysvieraiden ilmestyessä ja etenkin vaimoni ystävien ollessa kyläilemässä. Aina ei vaan jaksa keskittyä vieraisiin ellei ole tiettyjä henkilöitä varsinaisesti itse kutsunut tai sopinut tiettyä ajankohtaa, jolloin olen kyllä sitten oikein "virittynyt" vieraisiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe