A+B hepatiittirokotus

Yksityisellä

Moro!

Paljon mahtaa maksaa tuollainen yhdistelmä rokotus yksityisenä henkilönä otettuna yksityiseltä sairaalalta?

7

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriltä

Nuo rokotukset haetaan itse apteekista, Twinrix maksaa noin 45e/rokotus ja niitä otetaan kolme. Jos käyt hakemassa reseptin yksityiseltä ja käyt pistättämässä sen myös yksityisellä, maksat normaalin heidän lääkärissäkäyntimaksun. Minkä takia hakisit sen reseptin yksityiseltä? Ja miksi hakisit sen sairaalalta? Saat ihan saman reseptin terveyskeskuksesta.

• vaivattomampaa, mutta kalli...

A B-hepatiitti rokotukset saa kaikkein vaivattomimmin otettua yksityisesti, jos on valmis maksamaan hiukan enemmän. Katso rokote.fi sivuilta oman alueesi lähin rokoteasema. Soita sinne ja kysy hintaa. Jos olet valmis maksamaan sen, varaat samantien itsellesi sopivan ajan ja saat ensimmäisen piikin (ilman reseptejä ja apteekkeja).

Turussa esim. Terveystalossa maksaa aikuisen rokotus 64e ja sair.hoit.palkkio 15e (yht.79e).

Rokotuksia tulee yhteensä 3 kpl, joista toinen 1 kk kuluttua ja viimeinen 6 kk kuluttua.

• espoon hintoja

kävin yksityisellä asemalla, rerveydenhoitaj pisti minulle jäykkäkouristus, polio A B hepatiitti rokotukset, maksoi 150€ ja käyn vielä A B tehosteessa ja se maksaa 65 €. Homma hoitui ilman jonotuksia ja lääkäriä. Jos olisin odottanut terveyskeskukseen, olisin jäänyt ilman rokotuksia, ennen matkaa, eikä se sielläkään ilmaista ole. muistaakseni A B ekan piikin hinta oli n.80 €

• terveyskeskuksessakin

Meidän terveyskeskukseen pääsee tosi nopeesti, rokotteen resepti ensin vaikka työterveydestä, itse tietty maksetaan, koska on oma vapaa-ajan matkan rokote, ei esim influenssarokote kansallisen epidemian torjumiseksi.
        Sitten vaan terveydenhoitajan iltavastaanotolle neuvolaan ilman ajanvarausta, ja voilá, homma tuli hoidettua, tietty myös tehosteet sitten 6-12kk (hepa-A -rokote). Aikuisen rokote maksoi apteekissa n. 50 euroa, lapsen rokote alle 40 euroa.

• päälle jos
        terveyskeskuksessakin kirjoitti:

Meidän terveyskeskukseen pääsee tosi nopeesti, rokotteen resepti ensin vaikka työterveydestä, itse tietty maksetaan, koska on oma vapaa-ajan matkan rokote, ei esim influenssarokote kansallisen epidemian torjumiseksi.
        Sitten vaan terveydenhoitajan iltavastaanotolle neuvolaan ilman ajanvarausta, ja voilá, homma tuli hoidettua, tietty myös tehosteet sitten 6-12kk (hepa-A -rokote). Aikuisen rokote maksoi apteekissa n. 50 euroa, lapsen rokote alle 40 euroa.

Joo, mutta jos on normaalisti on yksityispuolen työterveysasiakas, niin tuo satunnainen terveyskeskuksesta poikkeamisesta joutuu maksamaan meillä em. vuosimaksun ja jos tehosteet menee eri vuodelle, niin kahden vuoden maksut.

Toisekseen meidän terveyskeskus on erittäin "tukkoinen", eli sieltä ei saa aikoja kuin muutaman viikon päästä ja keskellä päivää, sinne kun lähdet kesken työpäivää rokulitunteja keräämään, niin voi olla halvempi hoitaa asia esim. työterveyden kautta.

• minä ainakin
        terveyskeskuksessakin kirjoitti:

siten laitettu siellä työterveydessä? Siellä minulle laittoi terveydenhoitaja ja homma kesti 2 minuuttia.

• *vantaalainen*
        päälle jos kirjoitti:

Joo, mutta jos on normaalisti on yksityispuolen työterveysasiakas, niin tuo satunnainen terveyskeskuksesta poikkeamisesta joutuu maksamaan meillä em. vuosimaksun ja jos tehosteet menee eri vuodelle, niin kahden vuoden maksut.

Toisekseen meidän terveyskeskus on erittäin "tukkoinen", eli sieltä ei saa aikoja kuin muutaman viikon päästä ja keskellä päivää, sinne kun lähdet kesken työpäivää rokulitunteja keräämään, niin voi olla halvempi hoitaa asia esim. työterveyden kautta.

Minä ainakin kävin hakemassa a b- hepatiittireseptin omalta terveysasemalta ja samassa paikassa he myös sen pistivät. Eikä maksanut muuta kuin rokotteen hinnan. Ei siis mitään terveyskeskusmaksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe