Onko yksikään palstan lukijoista ja/tai tänne kirjoittavista tosiaan 60- vuotias? Entä syöttekö ja ulostatte päivittäin vai meneeko usiampi päivä - jopa viikkoja? Pukeudutteko ja riisuudutteko päivittäin? Viikkaatteko vaatteenne riisuuduttuanne vai heittelettekö ne iloisesti hymisten minne sattuu? Onko jääkaapissanne nyt mitään? Olisi suotavaa, että luetteloisitte kaikki kaapistanne löytyvät tavarat ja niiden käyttötarkoituksen perusteluin.
Onko kellään syöpäläisiä? Jos on, mitä? Oletteko ajatellut hävittää ne luonnonmukaisesti vai köyttämällä järeitä keinoja - tai peräti elää edelleen niiden kera? Niistättekö nenänne, jos sieltä tupsahtaa räkää vai mitä teette? Onko teillä napanöyhtää?
Pakko kysyä osa II
16
1093
Vastaukset
- Tuolillani
Mistä moinen tunnepurkaus, puretko hampaitasi yöllä ja päivällä, oletko kaikkien kanssaihmistesi yläpuolella??
Entä olisiko ollut viisaampaa tehdä aloite mistä olisit halunnut keskustella, kuin että teet tuollaisen mielenosoituksen keskellä kirkasta päivää.
Olkoon iltasi onnellinen^^¨^^¨ - beessisloggi
silkkiä vaan!
Mä oon 60 ja rapiat ja näytän alle kolmekymppiseltä!
Syön vuoropäivinä irtokarkkeja tai juustonaksuja, jotka huuhtelen zerocolalla alas.
Hienona naisena en vastaa eritteitä koskevaan kysymykseesi, paitsi että nuoret miehet kuolaa mun perään!
Ei ole vaatteita jääkaapissa.
Tavaraluettelon saat kun ehdin ensin niitä vähentää, räknään sitten.
Sokeritoukista on havaintoja.- beessisloggi
Usein olen ajatellut sokeritoukkaa katsellessani, että saisikohan siitä helmiäistä?
Onko kellään tästä kokemusta?
Entä saisiko kuivatuista ja jauhetuista sokeritoukista hyvää luomu luomiväriä?
Unohdin kertoa edellisessä, että minulla on napakoru, suunnaton rubiini, jonka sain minuun silmittömästi ja tulisesti rakastuneelta nuorelta maharatjalta. Ei napanöyhtää siis, ne ei jotenkin sovi yhteen. Olen hyvin tarkka tyylistäni.
- Sattuiko pahastikin ?
kun tuoliltasi putosit. Taisit mennä ihan päistikkaa. Pystyn tekemään diagnoosin näkemättä.
Vintti pimeänä. - ylikypsät
viiskymppiset tänne siirtyny. Älä ny säki rupee meitä vihaan, kun valtiovalta jo sen puolen tehokkaasti hoitaa.
Hanki tuoliis turvavyöt, niin ettet loukkaa ittees ku taas putoot.- nyt ystävä
hyvä paljasta meitä. ;)
- meirikki
Hymyile, huomisesta tulee vielä pahempi:))))
olenhan minä jo 68. Mutta tuolilta en kuitenkaan onneksi vielä putoile.Ja luulisin, että minä olen muutenkin ihan mukiin menevä, että jos et minusta tykkää, niin etpä tiedä mukavasta mittää.
- meirikki
marja-liisa41 kirjoitti:
olenhan minä jo 68. Mutta tuolilta en kuitenkaan onneksi vielä putoile.Ja luulisin, että minä olen muutenkin ihan mukiin menevä, että jos et minusta tykkää, niin etpä tiedä mukavasta mittää.
vastauksesi aloittajalle, vaan se tuli minulle:)
Aloittajalle minä tuon vastaukseni sillain ilkamoiden tarkoitin, olihan perässä ;)))(silmänisku naurua)
Eihän täälä henkkareita ole kyselty, kirjoittaa kuka kirjoittaa.
Joten nyt tais tulla pieni erreys...? meirikki kirjoitti:
vastauksesi aloittajalle, vaan se tuli minulle:)
Aloittajalle minä tuon vastaukseni sillain ilkamoiden tarkoitin, olihan perässä ;)))(silmänisku naurua)
Eihän täälä henkkareita ole kyselty, kirjoittaa kuka kirjoittaa.
Joten nyt tais tulla pieni erreys...?Annathan anteeksi.Olen vähän tohelo joskus tämän koneen kanssa. Sori jos aiheutin mielipahaa.
teetkö ehkä tutkimusta aiheesta?
kaikkiin kysymyksiin ja olen aikonut köyttää kaikki syöpäläiset jotka löydän huushollistani.
- hilavitka
Kyllä yli vähän,säänöllisesti,töihin kyllä pukeudun,vaatteet heitän yli laidan,jääkapissa kaksi maitoa,satiaisia on joskus ollut,nyt kyllä jekutat.
- Täällä vastataan
Olen mielestäni huumorintajuinen ihminen, mutta , mutta en viestiäsi huumoriksi mieltänyt ja provonakin se oli huono. Mitä ajattelit, vai ajattelitko mitään. Vastaile nyt itse näihin samoihin kysymyksiin, minua kiinnostaisi tietää onko sulla napanöyhtää ja syötkö kenties räkää?
- ei saa vastata
kysymyksellä!
- ollut satiaisia
tuliaisina vierailta mailta. Vihjeeksi muille: apteekista saa apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760