Uusperheiden lasten

viikkorahat

Mieheni lapset saavat 500 e viikkorahaa kaikki, ja minun 1,50 e viikossa! Onko oikein?? Mieheni lapset ostavat mitä mieli tekee, mutta minun ei saa kuin karkkipussin.
Lapset ovat lähes samanikäisiä 13, 11 ja 8.

Eikö ole kauheeta että jotkut pystyy maksaa mielettömiä summia viikkorahaa, ja toiset ei pal mitää?

Eikö olisi kohtuullista, että jakaisimme nuo rahat kaikkien lasten kesken tasan! Että munkin lapset saisi enemmän, kun miehen lapsilla on mistä antaa, vois ne heidän rahat jakaa minun lasteni kesken.
Tai sitten kieltäisin kaikilta lapsilta viikkorahat. Suuttuvathan tietty, mutta minä määrään olen aikuinen.

16

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai kuukaudessa?

voi järkytys mikä summa oli sitten kyseessä viikko tai kuukausiraha! Kaikille sama summa ja n 20€ viikossa (jos sitäkään. ) Raha suhteessa siihen, mitä kotona tekee. Kyllä tulee nuorille ankea arki vastaan, kun alkavat itse huolehtia raha-asioistaan. Toivottavasti tuo summa ei pidä paikkaansa...

• helvetin!

kusipää se jaksaa kirjoittaa joutavaa paskaa. Kyseessä lienee ämmä joka on tullut miehensä hylkäämäksi ja petetyksi ja joka ei kelpaa enää kellekkään. Katkerana kokemastaan ja pelkästä ajatuksesta että toisilla on mies ja perhe, jollain jopa hänen entisensä hän on ottanut elämän tehtäväkseen tuhota tämän palstan.
      Ihan sairas tyyppi,sääliksi käy niitä ihmisiä jotka moisen ihmisen kanssa joutuvat tekemisiin.

• täällä taas

vetää grillikyljyksiä ja mätätahnaa nenäänsä,kun noin kiroamaan pistää.Rauhoitu nyt ja vedä henkeä suun kautta rauhallisesti.Et kai sinäkään ottanut todesta ap.n sepitelmää.Hienoa että annat lastesi mennä isälleen ja äitipuolelleen,kuten täällä aiemmin kerroit.Pyydä sen uuden miehesi kaivaa ne töökät nenästäsi,jotta voit rentoutua.

• Et usko itekkään

tätä valetta. Muka 500 viikossa, älä unta nää...

• temmattu summa

tuo 500€.Mikä tarkoitus on tälläisellä tarinalla jota ei usko kukaan.....kysyy nainen.....53v.

• tarinalla ole
        temmattu summa kirjoitti:

tuo 500€.Mikä tarkoitus on tälläisellä tarinalla jota ei usko kukaan.....kysyy nainen.....53v.

mitään tarkoitusta.

Kertoo vain kirjoittajansa mielenterveydestä sen että, kaikki ei ole ihan kohdallaan hänellä.

Mielikuvitus on pikkulapsella rikkaus, mutta aikuisella ihmisellä se on jonkinlainen sairaus. Jos aletaan puhumaaan ihan pehmoisia sille vaivalle on nimi: patologinen valehtelija.

• tuli mieleen
        tarinalla ole kirjoitti:

mitään tarkoitusta.

Kertoo vain kirjoittajansa mielenterveydestä sen että, kaikki ei ole ihan kohdallaan hänellä.

Mielikuvitus on pikkulapsella rikkaus, mutta aikuisella ihmisellä se on jonkinlainen sairaus. Jos aletaan puhumaaan ihan pehmoisia sille vaivalle on nimi: patologinen valehtelija.

että entäs aidossa tilanteessa? (Aloitusta en nyt jaksa kommentoida)

Minulla on kolme lasta, UO:llani yksi.Kaikki jo teinejä, aikuisuuden kynnyksellä. Minun lapseni asuvat kanssamme, miehen lapsi äitinsä luona. Koska lasteni isä osallistuu runsaalla sadalla eurolla per lapsi kk kuluihin, niin on itsestään selvää että minun lapseni elävät tiukemmin kuin UO:n lapsi, jonka hyvinvoinista vastaa kummatkin vanhemmat.

Tämän aloituksen myötä kirposi mieleen ajatus, että entä jos kaikki olisivat lähilapsia? Silloin tilanne olisi varmasti kinkkisempi, koska olisi varmasti hankalaa jos samassa taloudessa eläisi lapsia, joilla on käytössään hyvin erilainen summa.

• vielä tähän
        tuli mieleen kirjoitti:

että entäs aidossa tilanteessa? (Aloitusta en nyt jaksa kommentoida)

Minulla on kolme lasta, UO:llani yksi.Kaikki jo teinejä, aikuisuuden kynnyksellä. Minun lapseni asuvat kanssamme, miehen lapsi äitinsä luona. Koska lasteni isä osallistuu runsaalla sadalla eurolla per lapsi kk kuluihin, niin on itsestään selvää että minun lapseni elävät tiukemmin kuin UO:n lapsi, jonka hyvinvoinista vastaa kummatkin vanhemmat.

Tämän aloituksen myötä kirposi mieleen ajatus, että entä jos kaikki olisivat lähilapsia? Silloin tilanne olisi varmasti kinkkisempi, koska olisi varmasti hankalaa jos samassa taloudessa eläisi lapsia, joilla on käytössään hyvin erilainen summa.

Niin ja tietenkin on itsestään selvää muutenkin, että monilapsisessa perheessä yhdelle lapselle ei voi ostaa niin paljon kuin yksilapsisessa perheessä. Omien lasteni suhteen minulla on käytössä kk raha systeemi, jokainen saa 50 eur kk. Sillä on pärjättävä ja hirveä summa se on silti yhteenlaskettuna.

• viikossa

euro aikaan kaikki on niin kallistunut,e ttei rahat riitä enää mihinkään.

• neljä lasta
        viikossa kirjoitti:

euro aikaan kaikki on niin kallistunut,e ttei rahat riitä enää mihinkään.

yhteensä, ja saavat noin 5e/viikossa/lapsi eli 20e/kk/lapsi eli yhteensä 80e/kk. tämän lisäksi vanhimmat lapset saavat silloin tällöin extraa:pizza/leffarahaa.

• meillä ei onnistu
        neljä lasta kirjoitti:

yhteensä, ja saavat noin 5e/viikossa/lapsi eli 20e/kk/lapsi eli yhteensä 80e/kk. tämän lisäksi vanhimmat lapset saavat silloin tällöin extraa:pizza/leffarahaa.

sillä rahaa riittää, että sitä saa myös meillä käyttää. Euroilla ei saa enää mitään, markka aikana sentään 100 mk oli iso raha, nyt ei tonni ole mitään.

• viikkorahaa ainakaan

ennen 20 vuoden ikää.
      Meillä ei rahaa saa lainkaan, minä ostan sen mitä pitää, muuhun ei tipu eikä lirise.
      Sitten kun tienaavat ite, asia on eri. Mutta sittenj outuvat antamaan minulle yli puolet palkasta. Ruoka maksaa. Mies maksaa mulle ruoka rahaa omasta palkastaan, joten esimerkillä rahaa lapsille.

• toisten suvun asioita

Sun ja toisten suvun lapset ovat ihan eri asia eikä niitä voi niputtaa! Jos sun kakarat ovat köyhästä suvusta niin et voi niitä rikkaan suvun jälkeläisiksään tehdä! Vaikka naisit kenen tahansa pohatan.

Toisten lapsilla ei ole mikään valvollisuus jakaa sinun köyhälle äijälle siittämiäsi kakaroille yhtään mitään. Jos alat määrään asioista niin johan lennät kuin leppäkeihäs äpäröinesi sinne mistä olet tullutkin.

Mene töihin tienaan kakaroillesi viikkorahaa ja olisit valinnut jo jalkojasi levitellessäsi hieman varakkaamman miehen niin että mitä oikein valitat?? Olisit pitänyt lastesi isän sen sijaan että vaihtelet äijää kuin kalsareitasi.

turha nyt on valittaa kateudessasi kun pääsi seinään olet lyönyt. Uusperheissä ei voi olla mitään tasa jakoo kun kakaroilla ovat ihan eri suvut. Jos muka haluat ydinperhesysteemiä että kaikilla samanverran niin miksi erosit?

Ole mikä aikuinen tahansa mutta idiootti olet ja mitenkään et saa miehesi perheen rahoja lapsillesi vaikka kuinka haluaisit. Olet hyväksikäyttäjä ja miehen vanhemmat huomaavat sen aivan varmasti!

• Epäilempä suuresti

Tuskin edellinen äijäsikään käy töissä, olen sata varma! Kumpikin on yhteiskunnan luusereita pahimmasta päästä!

• ongelmia

Mille vitun luuserille sinä muka kunnon nainen olet tehnyt kakarat jos ei teidän kakaroista huolehdita?

Oletko joku yh nainen joka muka toivoo pääsevänsä kenen tahansa sukuun tuosta noin vaan?

Sinähän yh naisena toivot ihan kaikkea ja haet ihan kaikkia mitä kohdalle vaan sattuu.

Miksi vertaat miehen ja sinun maksukykyäsi hoitaa asioita ja kakarat teillä ovat eri??

• vaan rauhoitu exä

minun mieheni oli viisas ja laittoi välit poikki koko expesueeseensa.Ei hän enään korviansa loksauta exänsä suuntaan.Olen myös yh nainen ja tietenkin mieheni hoitaa nyt minun lapsiani.Mieheni on kieltämättä melko varakas,eikä hänen kuulu enään niille exilleen mitään maksella.Hän on maksanut "kaikki ulos"kertakorvauksella ja hänellä on exmuijan allekirjoittama paperi jossa sanotaan ettei kumpikaan vaadi toisiltaan enään mitään.Tästä pidän kiinni ja näin minä ja lapseni myös perimme mieheni.Meillä on mies tehnyt ajoissa testamentin minulle ja lapsilleni.Näin mieheni melko runsas perintö jää oikeaan paikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe