tämä päivä ja osittain ohi myös loistava keli, sillä ollaan isännän kanssa aamusta iltapäivään pyöritty ympäri kaupunkia huonekaluostoksilla. Pistetään uusiksi likimain koko kalustus, koska vanhojen värit ei enää näihin huushollin uusiin väreihin sopineet.
Kieltämättä sai kyllä kierrellä ja kaarrella, ennenkuin löytyi mieleisiä mööpeleitä, sillä koska meillä ei joka vuosi kalusteita uusita, niin en huoli mitään tusinatuotetta...eikä tarvinnutkaan :).
Täällä palstalla näyttää olleen aikamoinen sählinki jo aamuvarhaisesta, mutta miten muuten olette päivänne kuluttaneet?
Hurlumheiksi meni
31
848
Vastaukset
- -----------------
huonekalu ostoksilla,eikä täällä netissäkään ole tarvinnut tänään päivystää,,,,
- hih hihii
eikö sinulla ollut tänään päivystysvuoroa, kun ei
ole TARVINNUT päivystää. - issu56
No eiköhän nuo toiset ole hoitaneet sen päivystyksen...taitaakin sopia niille paremmin...mene ja tiedä.
Sulla on ollut sitte mukava päivä, ainakin mun lempipuuhaa on suunnitella ja hankkia kotiin jotain kivaa uutta....siihen en kyllästyis ikinä...
Mekin ostettiin viimeviikolla Pentikiltä kaunis lasivitriini makuuhuoneeseen...
tänäaamuna me riekuttiin koirien kanssa ulkona parituntia, oli niin ihana auringonpaiste pitkästäaikaa...iltapäivä sitte on mennyt normaaleissa sisähommissa...- issu56
mutta se valinnan vaikeus ja tiedäthän sinä, miten sitte joutuu uusimaan niiden mööpeleitten lisäksi paljon muutakin, mitkä sointuu väreihin...se on sellainen tietynlainen oravanpyörä :)).
issu56 kirjoitti:
mutta se valinnan vaikeus ja tiedäthän sinä, miten sitte joutuu uusimaan niiden mööpeleitten lisäksi paljon muutakin, mitkä sointuu väreihin...se on sellainen tietynlainen oravanpyörä :)).
juu sitä se on...aina uudet jutut poikii uusia juttuja...
meille tehtiin remppa puolitoistavuotta sitte, ja nyt jo tuntuu että olkkari vaatisi toisenlaiset tapetit...heh...- issu56
Sikra kirjoitti:
juu sitä se on...aina uudet jutut poikii uusia juttuja...
meille tehtiin remppa puolitoistavuotta sitte, ja nyt jo tuntuu että olkkari vaatisi toisenlaiset tapetit...heh...sanoi joskus, että omistusasunnon tapettien vaihtoväli on 10v ja vuokra-asunnon 5v. No vaan minähän en noita välejä noudattele, vaan jos huvittaa vaihtaa seinien väriä, niin teen sen vaikka kerran kuukaudessa ilman, että kukaan vois puuttua asiaan mitenkään :).
issu56 kirjoitti:
sanoi joskus, että omistusasunnon tapettien vaihtoväli on 10v ja vuokra-asunnon 5v. No vaan minähän en noita välejä noudattele, vaan jos huvittaa vaihtaa seinien väriä, niin teen sen vaikka kerran kuukaudessa ilman, että kukaan vois puuttua asiaan mitenkään :).
no mulla on vähän kysyttävä tolta isännältä, mitä mieltä on...vielä en ole viittinyt sitä järkyttää kysymyksellä, et mitä mieltä ois heh..tapettien vaihdosta...taas...
- issu56
Sikra kirjoitti:
no mulla on vähän kysyttävä tolta isännältä, mitä mieltä on...vielä en ole viittinyt sitä järkyttää kysymyksellä, et mitä mieltä ois heh..tapettien vaihdosta...taas...
minä kun itse värkkään enimmältä osin, niin siksi en kysele. Isäntä kyllä sitte tulee jeesaamaan sen, minkä voi...yhdellä kädellä.
issu56 kirjoitti:
minä kun itse värkkään enimmältä osin, niin siksi en kysele. Isäntä kyllä sitte tulee jeesaamaan sen, minkä voi...yhdellä kädellä.
meillä me yhdessä suunnitellaan/sovitaan mitä tehdään/hankitaan tänne kotiin...kyllähän mäkin tietty voisin tehä mitä tykkään, mut ei ole minusta kivaa, kivempi suunnitella yhdessä...
- issu56
Sikra kirjoitti:
meillä me yhdessä suunnitellaan/sovitaan mitä tehdään/hankitaan tänne kotiin...kyllähän mäkin tietty voisin tehä mitä tykkään, mut ei ole minusta kivaa, kivempi suunnitella yhdessä...
mekin yhdessä suunnitellaan, mutta minä olen aavistuksen rivakampi niihin tekoihin...en tykkää turhista viivyttelyistä :).
että pääsen näkemään teidän kodin uuden lookin. Tosi kiva!
Meillä on vähän kalustusta sivuavaa hommaa ollut, kävin yhden miniäni kanssa valitsemassa verhoja nuorenparin asuntoon. Ne tehdään yhdessä viikonloppuna.
Miniä haluaa opetella ompelua ja minä mielelläni opetan.- issu56
sitte katastamaan :)).
Verhofriikki kun olen, niin onneksi saan ne hommat hoidella yksistäni. Tosin kunhan mööpelit nyt tulee, niin sitte on verhojen vuoro...
Tässä on nyt muutoinkin kaikenlaista uutta tulossa, kun pistetään ulkoverhous ja ikkunat uusiksi sun muuta kaikkea jännää :). issu56 kirjoitti:
sitte katastamaan :)).
Verhofriikki kun olen, niin onneksi saan ne hommat hoidella yksistäni. Tosin kunhan mööpelit nyt tulee, niin sitte on verhojen vuoro...
Tässä on nyt muutoinkin kaikenlaista uutta tulossa, kun pistetään ulkoverhous ja ikkunat uusiksi sun muuta kaikkea jännää :).urakka teillä vielä edessä vaikka tosi paljon olette jo kyllä rempanneetkin.
Taatusti tulen katsomaan valmista lopputulosta.- issu56
Haukullinen kirjoitti:
urakka teillä vielä edessä vaikka tosi paljon olette jo kyllä rempanneetkin.
Taatusti tulen katsomaan valmista lopputulosta.jo valmiiksi hirvittää ne tulevat tällingit, mutta onneksi niillä keikkuu ammatikseen niitä hommia tekevät ja me saadaan vain katella :).
Mielenkiintoisinta koko ruljanssissa on kuitenkin se, että miten saada vanha pannu ulos...se kun on leveämpi kuin ovi... :). issu56 kirjoitti:
jo valmiiksi hirvittää ne tulevat tällingit, mutta onneksi niillä keikkuu ammatikseen niitä hommia tekevät ja me saadaan vain katella :).
Mielenkiintoisinta koko ruljanssissa on kuitenkin se, että miten saada vanha pannu ulos...se kun on leveämpi kuin ovi... :).meillä oli toi sama pannu ja kuumavesivaraaja ongelma vanhassa paikassa, kun laitettiin kaukolämpöön....ei auttanut muu kuin hajottaa nuo väkivalloin sisällä, ja sitte kappaleina pihalle..
issu56 kirjoitti:
jo valmiiksi hirvittää ne tulevat tällingit, mutta onneksi niillä keikkuu ammatikseen niitä hommia tekevät ja me saadaan vain katella :).
Mielenkiintoisinta koko ruljanssissa on kuitenkin se, että miten saada vanha pannu ulos...se kun on leveämpi kuin ovi... :).oli veljellä ongelma, piti saada sisälle ovea suurempi systeemi, ei muu auttanut kun poistettiin karmit niin onneksi silloin mahtui.
Jos olis vieläkin tilaa puuttunut olis ollut pakko hajottaa seinää.- issu56
Sikra kirjoitti:
meillä oli toi sama pannu ja kuumavesivaraaja ongelma vanhassa paikassa, kun laitettiin kaukolämpöön....ei auttanut muu kuin hajottaa nuo väkivalloin sisällä, ja sitte kappaleina pihalle..
ne taitaa ne meidänkin vaihtoehdot olla hittovie...ja lisää vain sotkua :(.
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
Mielenkiintoisinta koko ruljanssissa on kuitenkin se, että miten saada vanha pannu ulos...se kun on leveämpi kuin ovi... :).on saatu sinne pannuhuoneeseen jos se on leveämpi, kun ovi?
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
oli veljellä ongelma, piti saada sisälle ovea suurempi systeemi, ei muu auttanut kun poistettiin karmit niin onneksi silloin mahtui.
Jos olis vieläkin tilaa puuttunut olis ollut pakko hajottaa seinää.apua olisi meillä karmien poistolla, sillä ei se mahtuisi siitäkään huolimatta. Ja seinäähän täällä ei kyllä ruveta purkamaan...ei tosiaankaan, eli pakko se on paikalleen pistää paloiksi, vaikka miten sitte sotkis paikkoja...
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
on saatu sinne pannuhuoneeseen jos se on leveämpi, kun ovi?
sulle miettimistä...minä kyllä tiedän vastauksen.
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
sulle miettimistä...minä kyllä tiedän vastauksen.
pidä tietosi, vaikka arvaanhan minä, että vanhasta kivihiiikattilasta jonkun paikallisen pajaukon osinä värkkäämä PANNU.
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
pidä tietosi, vaikka arvaanhan minä, että vanhasta kivihiiikattilasta jonkun paikallisen pajaukon osinä värkkäämä PANNU.
sillä kyllä tuo pannu on ihan merkkituote...eli kaksoispannu, jossa myös sahkövastukset.
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
sillä kyllä tuo pannu on ihan merkkituote...eli kaksoispannu, jossa myös sahkövastukset.
kattila tällätty laatan päälle ja siihen ympärille sitten alettu rakentamaan taloa tai ainakin pannuhuonetta.
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
kattila tällätty laatan päälle ja siihen ympärille sitten alettu rakentamaan taloa tai ainakin pannuhuonetta.
no niin siinä on käynyt silloin joskus, eli pannuhuone on rakennettu pannun ympärille :).
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
no niin siinä on käynyt silloin joskus, eli pannuhuone on rakennettu pannun ympärille :).
ala akattelemaan tai........
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
ala akattelemaan tai........
Joko ne virolaiset serkkusi taas on tulossa meille visiitille pesäpallomailoineen???
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
Joko ne virolaiset serkkusi taas on tulossa meille visiitille pesäpallomailoineen???
toki ymmärrän huumoria;)))))
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
toki ymmärrän huumoria;)))))
meillä kun on muutama räpylä ja pallo, niin ja koulun kenttä on tuossa ihan likellä :).
- elmeri
issu56 kirjoitti:
meillä kun on muutama räpylä ja pallo, niin ja koulun kenttä on tuossa ihan likellä :).
pelataaanko teillä pesä palloa?
- issu56
elmeri kirjoitti:
pelataaanko teillä pesä palloa?
aina tarvittaessa paukutellaan pasäpallomailoilla pitkin ja poikin ja varsinkin poikin ja varrella...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780