Siis ihan ihqdaa! =))))
Voi mikä paiste!!
41
1247
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
päivä meni lennossa, töissä oli oikein hieno päivä, niinkuin aina ja silleesti, syöty on ja sensellaista.
osua tänään jopa sinne mihin ei päivä paista...todella upean aurinkoista ja sulaminen etenee sellaista vauhtia että =)
- Virtuaalikoneistaja
nyt ole yltiöpositiivinen ja turhan empaattinen, kyllä totuus on ettei sinne koskaan mikään paista.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
nyt ole yltiöpositiivinen ja turhan empaattinen, kyllä totuus on ettei sinne koskaan mikään paista.
Täytynee tutkia asiaa tieteellisin keinoin :)
vain nauttia tästä paisteesta kaikkien palstalaisten:))
- Myy-Pikkuinen
kävelin mutkien kautta kotiin.
Kevät toi kevät toi maalarin.................
Joo mieheni on tänään käynyt maalikaupoissa hakemassa värikarttoja. Yhdessä katsellaan värejä jotka sopivat meille. Samalla mieheni toi tapettimallistoja mukanaan, joista valitsemme tarkkaan, sillä haluamme meidän näköisemme kodin.
Onneksi on täysi ammattilainen kotona.- työ kysynnä
luvan asunnon muutos töihin vuokran antajalta ?jos ette ole,ni ne hommat on laittomii.
- Jumbo-Dumbo
Tosi kiva rempata kotia kun ei tarvi ostaa itse mitään.
Meille tuodaan huomenna tarvikkeet.
Teetteks te partsille jotain?Me ehkä kesällä maalataan meiän partsi. - Virtuaalikoneistaja
työ kysynnä kirjoitti:
luvan asunnon muutos töihin vuokran antajalta ?jos ette ole,ni ne hommat on laittomii.
kohteliaasti, mitäs se sinulle muuten kuuluu?
- sie vastasit
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
kohteliaasti, mitäs se sinulle muuten kuuluu?
vuokra asukin puolest vai kuuluuks toi jotenskii siul ?
- Virtuaalikoneistaja
sie vastasit kirjoitti:
vuokra asukin puolest vai kuuluuks toi jotenskii siul ?
sinä täällä kirjoitat ja miksi kysyit Umalta?
- helppoo ku mikä
Jumbo-Dumbo kirjoitti:
Teetteks te partsille jotain?Me ehkä kesällä maalataan meiän partsi.eips tarvihe ko levitel kässii vaa ja kaik toituvi ko voips siin samal vähä rehvastelkii ilma aihet.
Jumbo-Dumbo kirjoitti:
Teetteks te partsille jotain?Me ehkä kesällä maalataan meiän partsi.me kyllä ostetaan itse tapetit ja maalit. Eipä maksa paljoa kun tekijä on ammattilainen ja tietää mistä ostaa. Siihen vielä alennukset päälle.
- Ihmettelen..
umalehtinen kirjoitti:
me kyllä ostetaan itse tapetit ja maalit. Eipä maksa paljoa kun tekijä on ammattilainen ja tietää mistä ostaa. Siihen vielä alennukset päälle.
Teilläkö alennukset lisätään hintaan päälle, meillä ne yleensä otetaan hinnasta pois.
työ kysynnä kirjoitti:
itse mitä teemme. Teemmekö laillisesti tai laittomasti. Siinä sulla pähkäiltävää taas.
- mo-ny.
umalehtinen kirjoitti:
me kyllä ostetaan itse tapetit ja maalit. Eipä maksa paljoa kun tekijä on ammattilainen ja tietää mistä ostaa. Siihen vielä alennukset päälle.
onneksi on rahaa omasta takaa ei tarvi mennä kerjäämään alennuksia, ja on vara maksaa ammattilaisille ja suunnittelijoille, itse mennään thaikkuihin rempan ajaksi.
mo-ny. kirjoitti:
onneksi on rahaa omasta takaa ei tarvi mennä kerjäämään alennuksia, ja on vara maksaa ammattilaisille ja suunnittelijoille, itse mennään thaikkuihin rempan ajaksi.
Kukin tavallaan. Me taas arvostamme paljon isännän taitavaa käden jälkeä. Ei tule hosumalla tehtyä vaan ajalla ja taiten;)))
- mo-ny.
umalehtinen kirjoitti:
Kukin tavallaan. Me taas arvostamme paljon isännän taitavaa käden jälkeä. Ei tule hosumalla tehtyä vaan ajalla ja taiten;)))
kyllä nuo ammatti sisustajat jotka tekevät työnsä kirjallisella takuulla, jää vallan suutareiksi teidän isännän taitavalle kädenjäljelle.
mo-ny. kirjoitti:
Ammatti-ihminen saa alennuksia kun on vuosia ollut hyvänä asiakkaana. Ei niitä alennuksia tarvitse kerjätä mistään.
- sinnuu satu-
umalehtinen kirjoitti:
Ammatti-ihminen saa alennuksia kun on vuosia ollut hyvänä asiakkaana. Ei niitä alennuksia tarvitse kerjätä mistään.
täti.kaikhaa siun jutuils ja valheils nauraa ko ovat nii päättömmii.meeki saahaan alee ko ostethan ain kaik samast paikast ko remontoiaan ja me ko ollaan molemmat ammattilaisii ni kyl käyp nopsast meilt vuotien panot ja maalaaamisset.miten suuri tila teil on tehtävän meen talo on 370 neliöine.
- Tiedät kuka
umalehtinen kirjoitti:
itse mitä teemme. Teemmekö laillisesti tai laittomasti. Siinä sulla pähkäiltävää taas.
Teettekö nyt sen kylppärirempan? Vanna odottaa täällä, joko lähetän?
Tiedät kuka kirjoitti:
Teettekö nyt sen kylppärirempan? Vanna odottaa täällä, joko lähetän?
kylppäriremppaa, sen tekevät kylppäriremppojen ammattilaiset;)
- joka ei
umalehtinen kirjoitti:
kylppäriremppaa, sen tekevät kylppäriremppojen ammattilaiset;)
hallitse kylppäriremppoja?
Epäuskottavaa nyt kylä - issu56
joka ei kirjoitti:
hallitse kylppäriremppoja?
Epäuskottavaa nyt kyläei siinä mikään mestari tarvi olla, kun pistää tapetteja seinille, tai heiluttaa telaa/pensseliä.
Vaan kuule, miksi ylipäänsä yrität matkia mun kirjoitustyyliäni, kun kuitenkin menee reippaasti metsään...???
Katos kuule...muista ne kaksi l-kirjainta sanassa KYLLÄ!!! - matkia
issu56 kirjoitti:
ei siinä mikään mestari tarvi olla, kun pistää tapetteja seinille, tai heiluttaa telaa/pensseliä.
Vaan kuule, miksi ylipäänsä yrität matkia mun kirjoitustyyliäni, kun kuitenkin menee reippaasti metsään...???
Katos kuule...muista ne kaksi l-kirjainta sanassa KYLLÄ!!!sinua, tuli vain kirjoitusvirhe.
Pyydän anteeksi jos kommentoin ilman lupaasi Umalehtisen viestiin.
Puhuin kosteiden tilojen laatoituksista jotka maalarimestarin on hallittava. - issu56
matkia kirjoitti:
sinua, tuli vain kirjoitusvirhe.
Pyydän anteeksi jos kommentoin ilman lupaasi Umalehtisen viestiin.
Puhuin kosteiden tilojen laatoituksista jotka maalarimestarin on hallittava.hermostu...sory, mutta mua nyt kyllä taas pikkuisen naurattaa. Tosin ei kyllä sun kirjoitukses. Minäkin olen niitä kosteita tiloja laatoittanut joskus olematta kuitenkaan mikään maalarimestari. Meillä kun on pyritty omatoimisuuteen niin pitkälle, kuin se vain on mahdollista.
- remonteissa
issu56 kirjoitti:
hermostu...sory, mutta mua nyt kyllä taas pikkuisen naurattaa. Tosin ei kyllä sun kirjoitukses. Minäkin olen niitä kosteita tiloja laatoittanut joskus olematta kuitenkaan mikään maalarimestari. Meillä kun on pyritty omatoimisuuteen niin pitkälle, kuin se vain on mahdollista.
onkin eri asia, vuokra asunnoissa kosteiden tilojen remontit jätetään ammattilaisille jollainen maalarimestari on.
- issu56
remonteissa kirjoitti:
onkin eri asia, vuokra asunnoissa kosteiden tilojen remontit jätetään ammattilaisille jollainen maalarimestari on.
eri asia, sillä kyllähän omistusasuntojenkin rempoissa pääsääntöinä on se, että hommat hoituu asianmukaisesti...katsos kun omistusasunnoissa ovat ne omistajat vastuussa, kun taas vuokra-asunnoissa asukit vain asuvat ja taloyhtiö kustantaa ja teettää kaikki rempat ilman, että asukkailta kuluis penninkään pyörylää, saati että joutuisivat olemaan esim. kosteiden tilojen rempasta vastuussa mitenkään...vai oletko jotain toista mieltä?
- asiasta.
issu56 kirjoitti:
eri asia, sillä kyllähän omistusasuntojenkin rempoissa pääsääntöinä on se, että hommat hoituu asianmukaisesti...katsos kun omistusasunnoissa ovat ne omistajat vastuussa, kun taas vuokra-asunnoissa asukit vain asuvat ja taloyhtiö kustantaa ja teettää kaikki rempat ilman, että asukkailta kuluis penninkään pyörylää, saati että joutuisivat olemaan esim. kosteiden tilojen rempasta vastuussa mitenkään...vai oletko jotain toista mieltä?
Asunnon omistaja saa tehdä itse kosteiden tilojen remontit vaikka hänellä ei olisi vaadittavaa ammattipätevyyttä koska vastaa itse mahdollisista virheistä joita omistamalleen rakennukselle aiheuttaa.
Vuokra asunnoissa vuokralainen ei saa tehdä kosteiden tilojen saneerauksia ellei ole alan ammattilainen. Esimerkiksi maalarimestari.
Silloinkin vain asunnon omistajan suostumuksella. - issu56
asiasta. kirjoitti:
Asunnon omistaja saa tehdä itse kosteiden tilojen remontit vaikka hänellä ei olisi vaadittavaa ammattipätevyyttä koska vastaa itse mahdollisista virheistä joita omistamalleen rakennukselle aiheuttaa.
Vuokra asunnoissa vuokralainen ei saa tehdä kosteiden tilojen saneerauksia ellei ole alan ammattilainen. Esimerkiksi maalarimestari.
Silloinkin vain asunnon omistajan suostumuksella.sanat vain oli erit...no vaan sattuuhan sitä :))
asiasta. kirjoitti:
Silloinkin vain asunnon omistajan suostumuksella.vaativat kyllä muita pätevyyksiä kuin maalarimestarin pätevyyden. Toki aina kantsii opiskella lisää.
http://www.sakky.fi/index.asp- n.sorsa
asiasta. kirjoitti:
Silloinkin vain asunnon omistajan suostumuksella.olla rakennustyömailakaan, tavalliset rakennusmiehetkin tekevät laatoituksia, vaikka eräällä työmaala, kun rakennusmies laatoitti kylpyhuoneen, jouduttiin repimään hänen jäljiltä laatat irti, kun unohti laittaa vesieristeen seinään ennen laatoitusta.
Eli rakennustyömaalakin kuka tahansa poropeukalokin voi laatotuksen tehdä, ei sieläkään kovin nuukaa, ja laatoitajat, jos ihan tarkkoja ollaan tekee laatoituksia. issu56 kirjoitti:
ei siinä mikään mestari tarvi olla, kun pistää tapetteja seinille, tai heiluttaa telaa/pensseliä.
Katos kuule...muista ne kaksi l-kirjainta sanassa KYLLÄ!!!amatöörejähän on aina ja kaikkialla sekä joka alalla. Ammattilaiset kuitenkin vielä tänäkin päivänä tekevät ne hommat jopa paremmin kuin amatööri, sillä työn tuloksessa on heidän ammattikunniansa kiinni. Sutta ja sekundaa tekevän ammattilaisen maine kantaa kauaksi, ja ihmeesti työt vähenevät.
Asukkihan sinäkin olet joskus ollut, vai muistelenko väärin?????
Mitä tulee meidän asuttamaan vuokrahuoneistoon, olemme saaneet vapaat kädet tehdä asunnostamme viihtyisän remontteineen kaikkineen. Keittiörempan teki ammattilaiset.......... Kiinteistöyhtiöstä saa maalit ja tapetit.......mutta valitettavasti ne kaikkein halvimmat ja heikommat eikä valinanvaraa juurikaan ole. MIkään laki ei estä ostamasta itse juuri sellaisia tapetteja/maaleja joista pitää ja maksamalla ne itse, ihan omalta tilitä pankista tai kukkarosta, kuka sitten milläkin tavalla maksaa haluaa, jopa värit voi valita ihan itse..ainakin meille on annettu vapaat kädet.
Jopa tätä kanssani asuvaa ammattimiestä on pyydetty tekemään yleisiin tiloihin remppaa ja hänhän teki.........korvauksetta talkootyönä.
piisaa :) Lisää paistetta palstallekin :)
- ...xXx...
siinä on??? Vedet valuu silmistä ulkona, tulee lisää ryppyjä kun pitää siristellä, kaikki pa..ka ikkunoissa näkyy liian hyvin ja nyt yrittää migreenikin iskeä :-(( Ja kaikki on tuon auringon syytä!!!Pitäis laittaa varmaan saavi päähän, että säästyis tuolta kilotukselta!
- ...xXx...
hinski kirjoitti:
tarkistaa, ettei sun saavissa ole vettä :)
Kyllä saavillinen esim. punkkua olisi paljon mukavampaa kuin saavillinen vettä. Lähtis tuo migreenikin varmaan nopeampaa...
...xXx... kirjoitti:
Kyllä saavillinen esim. punkkua olisi paljon mukavampaa kuin saavillinen vettä. Lähtis tuo migreenikin varmaan nopeampaa...
kai, että punkussa on tanniineja, jotka voivat laukaista migreenin? Suosi valkkua ;)
- ...xXx...
hinski kirjoitti:
kai, että punkussa on tanniineja, jotka voivat laukaista migreenin? Suosi valkkua ;)
lasi punkkua tuskin oloa pahentaa,mutta valkku maistuu vaan kalan kans. Olen kuullut,että tuo tanniini saattaa aiheuttaa allergisen reaktion, onneksi en näköjään ole sille allerginen =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760