mulle tulee toisinaan niinkö kylmiä väreitä toiselle puolelle päätä, viimeksi tuli takaraivoon vasemmalle puolelle.
osaako kukaan kerto mistä voisi olla kyse?
näitä on tullu harvakseltaan.
kylmät "väreet"päässä
4
13312
Vastaukset
- väreitä
Mulla on kans joskus kylmiä väreitä toisessa
puolessa päätä pään sisällä.
En tiedä mistä ne johtuisi. Migreeni? ahdistus?
paniikkihäiriö?- paha sanoa
jostain oon lukenu että voi johtua niska-hartia alueen jumiutumisesta tms mutta ensimmäisenä kai sitä tulee pahin mahd mieleen jos päähän tulee jotain tuntemuksia..
mulla ei hirveen usein kuitenkaa nuita tuu, mutta aina sitä säikähtää.oon tarjoilija ja joudun vasemmalla kädellä kantaan tarjotinta niin varmasti on jumissa niskatkin ym
- huoleti...
että tuskin on kyse mistään vaarallisesta? Mä olen sairastanut migreeniä lapsesta saakka ja mulla on noita kylmiä tuntemuksia usein. Ne liittyvät mulla ainakin migreeniin.
- migis45
lapsesta asti sairastanut migreeniä olen yli 40 v jo ja kutsun itse "poretablettituntemukseksi" sitä.Kurlaa päässä ja niskoissa ikäänkuin poretabletti lasissa.. Mulla myös niskahartiaseutu ihan tukos että varmaan johtuu juuri näistä. Oon niin tottunu tähän että ei enää pelota, se menee kyllä ohi :) Alussa oli ihmetystä että mitä ihmettä tää on mutta kun tietää ettei ole kuolemaks niin ei hätää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883