Cala Bona, Bougainvilla

Mallorcalle heinäkuussa

Olen menossa vaimoni ja 9-vuotiaan tyttäremme kanssa heinäkuun lopulla Mallorcalle ja Cala bonaan Tjäreborgin Sunwing-hotelliin.

Onko kenelläkään kokemuksia hotellista tai onko kukaan menossa sinne heinäkuussa?

Olen kuullut huhuja, että ruotsalaisia riittää, mutta hotelli on ilmeisesti muuten hyvä ja juuri kunnostettu. Olisi kiva tietää, onko hotellissa kenties suomalaisiakin...

3

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaisiakin

Olin tyttäreni kanssa viime syksynä. Iso hotelli ja hyvää ruokaa.Viihdettä lapsille melkein joka ilta - tosin vahvasti ruotsinkielistä.Mutta ei se haitannut ollenkaan. Lapset viihtyvät kyllä. Kannattaa joku päivä käydä bussilla Palman kaupungissakin. Jatippukiviluola oli näkemisen arvoinen.

• Mallorcalle heinäkuussa

Kiitos tiedosta.

Hyvä, että edes joku tiesi jotakin...

• Tuou
        Mallorcalle heinäkuussa kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Hyvä, että edes joku tiesi jotakin...

Pari kesää sitten olimme 5 henkisen perheemme kanssa samassa hotellissa heinäkuussa 2 viikkoa. Paikka täynnä lähinnä muita skandinaaveja kuin suomalaisia. Ainoa pettymys oli huono kivikkoinen ranta hotellin edessä ,joten käytimme rantaa pienen matkan päässä ja lähellä oli pieniä upeita poukamia jossa vain meidän perheemme vietti omalla hiekkarannalla (ilman kivistä pohjaa) kesäpäiviä. Hotelli oli tuolloin todella täynnä ja altaaltakin oli välillä mahdoton saada aurinkotuolia, mutta kaikki palvelu pelaa hyvin. Autolla kolusimme saarta mm. Magalufin vesipuiston ja aqualandin, tippukiviluolat ja Palman keskustaan. Teille tulee varmaan hyvä loma ja onneksi aivan meren tuntumassa ei tule tukalan kuuma. Mallorca saarena viehätti ainakin meitä ja sinne suuntaamme taas 15.5.... Hyvää matkaa teille! T. Tupu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe