ONKO ITÄAUTOT

jälleen muodissa?

mikä ihme tuohon pustan laadaan ihmisiä vetää. Onko vasemmistolaiset jälleen muodissa vai miksi siitä vaahdotaan.

30

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • IA:n omistaja

Onko se kommonisti vai kommunisti.

• ainakin täälläpäin

Kaduilla näkee usein Kiaa, Daihatsua, Nissania, Toyotaa ja ties mitä.

Opettelepa välttämään kongruenssivirheitä; avauksessasi on niitä kaksi muiden sekoilujen ohessa.

• asioista

Otahan vähän selvää maiden poliittisesta jakaumasta ennen kuin munaat itsesi. Esmes Ranska on paljon punaisempi kuin Tsekki eikä Saksakaan ole kaukana.

Itse kuitenkin äänestit Vasemmistoliittoa tai Demareita ...

• arvaus?

Oisko niin että hyvä auto, ei sen monimutkaisempaa?

• lahtari

punikkeja ne on kaikki,mitä oon nähnyt.

• mene lahtaamaan
        lahtari kirjoitti:

niitä salmonellakanoja ja -sikoja, älä täällä hengaile.

• punikkeja...
        lahtari kirjoitti:

sen enempää, kuin muillakaan merkeillä. Itsekin tunnen keskusta ja jopa kokoomus-skodisteja. Taitaa hyvä auto kiinnostaa puoluekannoista huolimatta.

• VALERI G.
        punikkeja... kirjoitti:

sen enempää, kuin muillakaan merkeillä. Itsekin tunnen keskusta ja jopa kokoomus-skodisteja. Taitaa hyvä auto kiinnostaa puoluekannoista huolimatta.

MIKÄ SEN KOKKARE-SKODISTIN NIMI ON? AJAKOOT VAAN OMILLA AUTOILLAAN JA JÄTTÄKÖÖT ITÄAUTOILUN LIPPULAIVAN RAUHAAN, SKODA ON MEIDÄN TOVERIT!

• onko se
        VALERI G. kirjoitti:

MIKÄ SEN KOKKARE-SKODISTIN NIMI ON? AJAKOOT VAAN OMILLA AUTOILLAAN JA JÄTTÄKÖÖT ITÄAUTOILUN LIPPULAIVAN RAUHAAN, SKODA ON MEIDÄN TOVERIT!

Toyota omalla nimellään vai Lexukseksi naamioituna?

• osittain oikeassa
        lahtari kirjoitti:

Yks ei ollu, se oli PerSU.Tarkkuutta >"lahtis"

• täh..
        onko se kirjoitti:

Toyota omalla nimellään vai Lexukseksi naamioituna?

Ei Toyotaa lasketa itäautoksi. Itäauton leima pitää ansaita ja sen Skoda on totisesti tehnyt.

• Yrittäjä/Rak.mest
        täh.. kirjoitti:

Ei Toyotaa lasketa itäautoksi. Itäauton leima pitää ansaita ja sen Skoda on totisesti tehnyt.

Haluan puuttua keskusteluun ja kysyn:Onko Skodan hankkiminen teille työväenluokan ihmisille tavallaan velvollisuus.

• mättää?
        Yrittäjä/Rak.mest kirjoitti:

Haluan puuttua keskusteluun ja kysyn:Onko Skodan hankkiminen teille työväenluokan ihmisille tavallaan velvollisuus.

Et ole vielä itsellesi vastannut!

• Maantietäjä
        täh.. kirjoitti:

Minä lasken itäautoiksi kaikki, jotka tehdään Espoon pituuspiirien itäpuolella.

• Hivenen hymyilyttää...
        Yrittäjä/Rak.mest kirjoitti:

Unohdit ehkä akateemisen sivistyneistön, jota sinun pelkosi leimautumisesta työväenluokkaan hymyilyttää. Ja tietenkin pieni egosi...

Lienet työläiskodista, olet siitä päässyt irti ja nyt haluat näyttää sen muillekin. Ymmärrettävää.

Skodan ostajissa on kuitenkin paljon akateemiseen perheeseen syntyneitä akateemisia ihmisiä, joiden ei tarvitse pönkittää autolla eroaan alaluokkaisiin vanhempiinsa. He ovat luontevasti sivistyneitä akateemisia ja voivat hankkia auton järkisyillä.

Onnea vaan pyrkimyksellisi päästä eroon työväenluokkaisesta taustastasi.

• liittojuhlat
        Hivenen hymyilyttää... kirjoitti:

Unohdit ehkä akateemisen sivistyneistön, jota sinun pelkosi leimautumisesta työväenluokkaan hymyilyttää. Ja tietenkin pieni egosi...

Lienet työläiskodista, olet siitä päässyt irti ja nyt haluat näyttää sen muillekin. Ymmärrettävää.

Skodan ostajissa on kuitenkin paljon akateemiseen perheeseen syntyneitä akateemisia ihmisiä, joiden ei tarvitse pönkittää autolla eroaan alaluokkaisiin vanhempiinsa. He ovat luontevasti sivistyneitä akateemisia ja voivat hankkia auton järkisyillä.

Onnea vaan pyrkimyksellisi päästä eroon työväenluokkaisesta taustastasi.

Myönnän,että mulla on joskus pikkupoikana ollut kytköksiä Työväenurheiluliittoon.

• sinua...

pikku pojua. Taisi jäädä peruskoulu keskeen, koska tietoa ei ole mistään. Säälittävää kirjoittelua! Todella säälittävää!

• päivystämään

Mene hyvä ihminen vaikka huomisaamuna marketin pihalle katselemaan,kun täällä kovaa meteliä autostaan pitävät skodapapat menevät mamman kanssa ostamaan voitaleipää.Umerton punaiset tuulipuvut molemmilla,joka tarkoittaa sitä että sänkyhommat ovat menneen talven lumia.Itse viikottain seuraan näitä ja teen pienimuotoisia muistiinpanoja,jotka kuukausittain vedän yhteen.Autot ovat pääsiassa metallihohtohopean tai kullitetun värisiä mammat 160 cm pituisia 75kg painoisia kaupasta tuodaan leipää,punaista maitoa,flooraa ja tietysti molemmille kolmosolutta tasan yksi pullo.Lähtiessä auto kierretään kahteen kertaan ympäri ja tarkastetaan mahdolliset vauriot,jotka naapuriruudun audimies on aiheuttanut.Hellanduudes tää on rankaa,mutta antoisaa.

• ja ah, niin puppua
        päivystämään kirjoitti:

Mene hyvä ihminen vaikka huomisaamuna marketin pihalle katselemaan,kun täällä kovaa meteliä autostaan pitävät skodapapat menevät mamman kanssa ostamaan voitaleipää.Umerton punaiset tuulipuvut molemmilla,joka tarkoittaa sitä että sänkyhommat ovat menneen talven lumia.Itse viikottain seuraan näitä ja teen pienimuotoisia muistiinpanoja,jotka kuukausittain vedän yhteen.Autot ovat pääsiassa metallihohtohopean tai kullitetun värisiä mammat 160 cm pituisia 75kg painoisia kaupasta tuodaan leipää,punaista maitoa,flooraa ja tietysti molemmille kolmosolutta tasan yksi pullo.Lähtiessä auto kierretään kahteen kertaan ympäri ja tarkastetaan mahdolliset vauriot,jotka naapuriruudun audimies on aiheuttanut.Hellanduudes tää on rankaa,mutta antoisaa.

Mistähän automerkistä pikkarainen nyt kirjoitat? Ei ainakaan Skodasta, sillä metallinhohtohopea ei ole suosittu Skodan väri, "kullitettua" keltaista ei Skodan värivalikoimasta edes löydy. Ettet vain ole tarkoittanut postata tätä Toyota-palstalle?

• säälittävä...:D
        päivystämään kirjoitti:

Ei muuta. Säälittävä!!! :D

• työpaikkahallit ...
        päivystämään kirjoitti:

Jos sullakin olisi töitä, voisit markettien parkkipaikkojen sijaan tehdä havaintoja aamuin/illoin työpaikkojen pysäköintialueista. Siinä menisi varpaat suuhun hämmennyksestä, kun meikäläisenkin duunipaikan parkkihalliin tulisit katsomaan miten paljon niitä sun "itäautojasi" onkaan vaikka yhdessä 500 ... 1000 auton parkkihallissa. Ja se väki on keskimäärin erittäin kouluttautunutta - siitähän se uusien Skodien nopeasti kasvanut määrä meillä johtuukin. Tosin noiden asioiden toisiinsa liittymisessä markettiparkkien partaveitselle on varmasti liikaa miettimistä ...

• alaosasto
        säälittävä...:D kirjoitti:

Ei muuta. Säälittävä!!! :D

Haluan kertoa sinulle,että meitä on muutama kaveri jotka tätä seurantaa tekevät.Vakava tarkoitus on kartoittaa ja selvittää mikä saa ihmisen ostamaan........Ei meitä tarvitse sääliä.Sääli on sairautta se osoittaa säälijän(sinun) omaa itsekkyyttä.

..Minun on sääli sinua..ja isekkyyttäsi...:D

• peruskouluun...
        alaosasto kirjoitti:

Haluan kertoa sinulle,että meitä on muutama kaveri jotka tätä seurantaa tekevät.Vakava tarkoitus on kartoittaa ja selvittää mikä saa ihmisen ostamaan........Ei meitä tarvitse sääliä.Sääli on sairautta se osoittaa säälijän(sinun) omaa itsekkyyttä.

kun kirjoitit itse pussiin noin lyhyessä kirjoituksessa. Voi voi reppanaa... :D

• autoja
        työpaikkahallit ... kirjoitti:

Jos sullakin olisi töitä, voisit markettien parkkipaikkojen sijaan tehdä havaintoja aamuin/illoin työpaikkojen pysäköintialueista. Siinä menisi varpaat suuhun hämmennyksestä, kun meikäläisenkin duunipaikan parkkihalliin tulisit katsomaan miten paljon niitä sun "itäautojasi" onkaan vaikka yhdessä 500 ... 1000 auton parkkihallissa. Ja se väki on keskimäärin erittäin kouluttautunutta - siitähän se uusien Skodien nopeasti kasvanut määrä meillä johtuukin. Tosin noiden asioiden toisiinsa liittymisessä markettiparkkien partaveitselle on varmasti liikaa miettimistä ...

Nään päivittäin satoja venäjälle meneviä autorekkoja,kun työskentelen huolintayhtiössä.Yhtään Skodaa en ole vielä kyydissä nähnyt 4-vuoden aikana,mutta odotellaan.

• hupijuttuja riittää
        alaosasto kirjoitti:

Vai tilastokeskuksen alaosasto se siinä tekee havaintoja... Eiköhän ne havainnot ole sävelletty höperöpeelon pääkopassa... Ja ne muutamat kaverit ovat varmaan kirjoittajan omia sivupersoonia... gä gä gä gä gä gää...

• missään töissä oo
        autoja kirjoitti:

Nään päivittäin satoja venäjälle meneviä autorekkoja,kun työskentelen huolintayhtiössä.Yhtään Skodaa en ole vielä kyydissä nähnyt 4-vuoden aikana,mutta odotellaan.

Kyllä sinnekin on Skodaa mennyt, toisaalta, niillä on siellä oma tehdas, joten ei välttämättä tarvitse muualta roudata.

• työelämässä
        missään töissä oo kirjoitti:

Kyllä sinnekin on Skodaa mennyt, toisaalta, niillä on siellä oma tehdas, joten ei välttämättä tarvitse muualta roudata.

Subaru,Audi,Hondan maastureita,Lexus-malliston autoja,mutta yhtään Skodaa en ole nähnyt.

• missään töissä oo

Olet itse tällä hetkellä työtön,paljastui kirjoitustyylistäsi.Olet rakennusmiehiä,tarkemmin sanottuna sisustuspuuseppä.

• niin pieleen meni

Olet itse tällä hetkellä työtön,paljastui kirjoitustyylistäsi.Olet rakennusmiehiä,tarkemmin sanottuna sisustuspuuseppä.

Arvauksesi meni totaalisesti metsään. Heipparallaa, Voit jatkaa pohtimistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe