pelailen sun kanssa?... Miksi? :(
Luuletko
14
1854
Vastaukset
- olet...
liian hyvä ollaksesi totta...
Tosin vahinko taisi tapahtua jo.- vahinko?
???
- luulet, kun
vahinko? kirjoitti:
???
pyörin täällä?
- ajatteleppa nyt vähän!
sulla on monta "säätöö" samaan aikaan!
- vaan
näkis olemattomia?
- ei ap. ihmettelijä
Mikä on säätö? Ei tunne pelailijasanastoa. Onko se semmosta, että on tunteita jotain kohtaan tai joku luulee niitä olevan vaikk ei oiskaan. Kukaan tuskin huvikseen vain "säätelee"?
- sanakirja esittää:
ei ap. ihmettelijä kirjoitti:
Mikä on säätö? Ei tunne pelailijasanastoa. Onko se semmosta, että on tunteita jotain kohtaan tai joku luulee niitä olevan vaikk ei oiskaan. Kukaan tuskin huvikseen vain "säätelee"?
osa 384823462:
"Säätö"
ompi semmoinen kehitelmä, jossa wiritellään ynnä "säädetään" ihmis-suhtehiden tilaa siten, että vastapuolella saatawana joko tulewa puoliso, tahi ainakin hywä pano-puu olisi.
- en luule niin,
mutta kyllä sitä välillä pelkään...
- välillä pelkään,
että mun kanssa pelaillaan, mutta tiedän kyllä paremmin. Vaikka kyllähän asiat joskus pelottaa vaikka tietäisi mitä.
En pelaile kenenkään kanssa. Sen vuoksi näytin jo kaikki korttinikin, koska en halua pelata mitään. Eikä multa löydy takapuolen alta lisää kortteja, mitä jotkut kanssani korttipelejä pelailleet aina väittävät :) - tämä ei sitten
välillä pelkään, kirjoitti:
että mun kanssa pelaillaan, mutta tiedän kyllä paremmin. Vaikka kyllähän asiat joskus pelottaa vaikka tietäisi mitä.
En pelaile kenenkään kanssa. Sen vuoksi näytin jo kaikki korttinikin, koska en halua pelata mitään. Eikä multa löydy takapuolen alta lisää kortteja, mitä jotkut kanssani korttipelejä pelailleet aina väittävät :)ollut minulle, kun minä en ole mitään kortteja nähnyt =)
- menee jokatapauksessa
tämä ei sitten kirjoitti:
ollut minulle, kun minä en ole mitään kortteja nähnyt =)
sille, joka on ne nähnyt.
Olenko se vaan minä vai kuulostaako tuo jotenkin kaksimieliseltä, että on nähnyt "jonkun kortit" :D Ei siis ole sellaista nähnyt, herranjestas älkää kuvitelko liian pitkälle :D Väsyttää, tämä on varmaan merkki että pitäisi mennä nukkumaan :) - saanut levätyksi
menee jokatapauksessa kirjoitti:
sille, joka on ne nähnyt.
Olenko se vaan minä vai kuulostaako tuo jotenkin kaksimieliseltä, että on nähnyt "jonkun kortit" :D Ei siis ole sellaista nähnyt, herranjestas älkää kuvitelko liian pitkälle :D Väsyttää, tämä on varmaan merkki että pitäisi mennä nukkumaan :)Vaikkei tää mua koskekaan, kunhan sekaannun. Älä juo liikaa kahvia jos olet jo valmiiksi stressaantunut. Rakastan sua. Kiire...
- tuntua, että
saanut levätyksi kirjoitti:
Vaikkei tää mua koskekaan, kunhan sekaannun. Älä juo liikaa kahvia jos olet jo valmiiksi stressaantunut. Rakastan sua. Kiire...
mä taidan olla aina näillä palstoilla, kun huomaan nää viestit nopeesti :)
Kuulostaa siltä, että puhut kokemuksesta. Ethän itsekään sitten juo liikaa kahvia? Ainakaan valmiiksi stressaantuneena. Ja jos on stressiä, niin yritä ottaa rauhallisesti. Mulla ainakin on yksi juttu minkä takia stressistä toipuminen ottaa vähän enemmän aikaa, siksi toivoisin että muutkin ihmiset yrittäisi ihan oikeasti olla stressaamatta kauheasti.
Mäkin rakastan yhtä ihmistä jonka en halua murehtivan tai stressaavan mistään :)
Pelkään joskus, että sille tulee vielä mahahaava, jos sen mieltä painaa kauheasti asiat. Ei liikaa kahvia, eihän.
Oot ihan hassu :) Toivottavasti sulla on kiva päivä, ja toivottavasti muistat itsekin levätä kun ehdit. Se on tärkeää.
- -nameless (n)
vaihdat mieltäsi. Ensin torjuit, taas haluat tavata minua. Miten voin olla varma mistään?
Älä leiki kanssani. Et tiedä miten paljon sinua rakastan... Ole kiltti, ja ole rehellinen, ja kerro mitä oikeasti tunnet minua kohtaan. Elämäni olisi niin paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928