Exän näpäyttäminen

Not missing him

Mun entinen kundikaveri jätti mut todella ikävällä tavalla yksin ongelmieni keskelle kolmisen vuotta sitten. Olin päihderiippuvainen, elin sossun korvauksilla ja juoksin baareissa minkä kerkesin. Lopulta eksäni ei jaksanut vaan jätti minut yksin - pillerit kourassa hautomaan itsemurhaa.
Nyt asiat ovat toisin.
Olen menestynyt uudessa työssäni, ja lapsenikin - jonka huoltajuuden luovutin hänen isälleen joskus kun ongelmat olivat pahimmillaan - on meillä viikonloppuisin. Olen löytänyt helvetin hyvän miehen, enkä voisi kuvitella rakastavani enää ketään muuta kuin häntä. Lakkasin roikkumasta eksäni perässä kun tapasin hänet, ja olen unohtanutkin koko tyypin. Silti koko seuraavanlainen ajatus ei jätä minua rauhaan.

Haluaisin, että eksäni näkee minut nyt - menestyvänä, parantuneena ja raittiina, uudelleen rakastuneena. Haluan kuulla hänen sanovan, että hän oli väärässä, ja että hän haluaisi minut takaisin. Haluan, että hän tietää, millaisen virheen teki olettaessaan, että kerran narkkari, aina narkkari. Haluaisin näpäyttää häntä niin, että tuntuu. Ehkä väärä palsta kirjoittaa tätä, mutta haluan saada hänet katkeraksi, koska en voi antaa hänen tekoaan anteeksi.
Mikä helkkari minua riivaa??

5

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisit unohtanut

      sen tyypin, et välittäisi hittoakaan tuollaisista...

    • hautoa..

      tuollaista ajatusta enään,olet päässyt kuiville ja päihderiippuvaisena ,sinulle voi tulla ÄKKIÄ uusi riippuvaisuus ,esimerkiksi joku PÄTEMISEN TARVE ,näyttää että hyvin menee ,vaikka ei menisikään ,muista että ero siihen entiseen elämään on juuri tuo ,että voit paremmin nyt kuin enisessä suhteessa .
      Tyhmää ajatella että voisit jotenkin paremmin sen jälkeen ,kun saisit tuulettaa oiken kunnolla,mitä jos sen jälkeen alkaakin uusi alamäki.
      Sen edestä löytää ,minkä taakseen jättää ,ole viisas nyt ,,,ettei tarvitse katua ,omaa tymyytä joskus edessäpäin.

      Nauti siitä että ,menee hyvin nyt.,voisit käyttää uuden energiasi ,samanlaisissa ongelmissa kärsivillle ,esim.vapaa-ehtoistyönä.

    • ymmärtää

      sunkaan ajatusmaailmaas. Mä ainakin ymmärrän sun exääs hyvin, ettei tahtonu jaksaa sun rinnallas. Eihän sun exäs tehtävä ollu sua kannatella kun sä vajoot sotkuihis, varmasti sua tuki jne. sen minkä pystyi ja tarvitsi.

      Jos sitä sun exääs todella kiinnostais sun elos niin eiköhän se olis jo ottanu ite selville että miten sulla menee, eli aika turhaa ruveta elvistelemään, sitä ei taida jaksaa kiinnostaa enää.

      Kasva nyt aikuseks jo ja keskity siihen omaan elämääs ja siihen eritoten että se myös pysyy yhtä mallikkaana mitä se nyt on.

    • tympeitä vastauksia

      Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat.
      Tottakai tahdot näyttää, että sinulla menee hyvin. Se on normaalia ja sen takia luokkakokouksiakin järjestetään että voidaan entisille koulukavereille brassailla... :D Ei siinä ole mitään pahaa.

      Voithan sinä vaikka soittaa tuolle entisellesi ja kiittää häntä siitä, että jätti sinut ja pakotti toipumisen tielle (koska siitä toipumisesi varmaankin sai lisäpotkua..näyttämisenhalusta nimittäin) ja kertoa miten hyvin nyt menee.
      Ei hän siitä katkerksi tule, mutta luulenpa ettet häntä katkeraksi haluakaan, haluat vain näyttää hänelle onnistumisesi :)

      Tsemppiä sinulle ja onnea uuteen elämääsi.

    • normaali!

      jos joku joskus jotenkin loukkaa, niin haluaa tottakai näyttää sitten itse että mihin pystynkään! olet normaali, jos olisin sinä niin ottaisin jotenkin exään yhteyttä ja sanoisin että katsoppas nyt!! onnea sinulle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe