Olisiko mahdollista saada. Virosta,Ruotsista tai Saksasta,mielen induktiotason pintaa täällä ruokoton hinta 700-800 euroo (pinta rikkoutui).
MIELEN varaosat
5
525
Vastaukset
- make
Toivottavasti kotivakuutus korvaa, muuten edessä uuden hankinta
- ylläri.
Nerokkaasti on myyntimiehet onnistuneet brändäämään Mielen tuotemerkin: Laatu, pitkä käyttöikä, saksalaisuus. Ongelmat on kuitenkin samat kuin muissakin merkeissä. Kestävyys ja käyttöikä on tuurista kiinni. Ja kun ongelmia tulee korjaus ei kannata kalliiden varaosien ja eritoten työkustannusten tähden. Itse omat oppirahani maksaneena ostin Mielen tilalle keskihintaisen Electrolux-kodinkonepaketin. Toimii todennäköisesti takuuajan ja kaikki mitä sen jälkeen irti saa on plussaa. Tässä on hyvä opetella uusi ajatusmalli: Kodinkone ei ole ikuinen ja helpoiten pääsee kun vaihtaa tarpeen vaatiessa uuden tilalle
- huomannu..
Kallis hinta ei takaa että laite olisi parempi tai pitkäikäisempi, mutta siitä voi olla varma että varaosat ja huollot on myös kalliita.
- Rosvousta
Tämä oli kyllä omaa töppöilyä olisi kyllä mennyt muittenkin merkkisten pinnat rikki kun iso valurautainen täynnä oleva pata putoaa siihen,ei ole vaikea vaihtaa itse muutemalla ruuvilla kiinni.Hinta on ainakin täällä niin kova että kun tietäisi Saksasta paikan mistä voisi tiedustella tällä kotimaan kielellä olisiko sieltä mahdollista saada halvemmalla.
- asasc
Rahamiesten laitteita. Köyhää vituttaa maksaa varaosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760