Tuleekohan Kotkan kaupunginvaltuusto antamaan kyllä äänensä Laajakosken tonttien myymisestä venäläiselle yritykselle ? Toivottavasti eivät ole niin tyhmiä, että niin tekisivät.
Äänestääkö valtuusto venäläisille
11
460
Vastaukset
- jarruttakaa nyt hiukan
Olisko syytä laittaa nämä Persut kunnallispolitiikan alkeiskursille. Ehkä Kotka säästyisi monilta turhilta, valtuuston ja lautakuntien kokouksilta.eerola ottaa nyt nämä Laajakosken porkkanapeltojen puolesta elämöijät ja kertoo heille , että valtuustolla ei todellakaan ole mitään valtuuksia Kastekin omistaman Nikelin myynnissä ja piste. Olisitte silloin kun hertzeen lopetti B-mielisairaalan olleet äänessä. Hymistelitte nurkissanne, hiiren hiljaa.Pelottaako nyt että velivenäläinen tulee kotikonnuille ihan sairaalaa pitämään ja vielä kun on se tutkaanteenikin ja radiomastojakin aivan omilla nurkilla.Eikä lentokenttäkään kovin kaukana.
- sillä henkisellä
tasolla että ei niihin kurssit auta. Antaa tehosekoittimien elää omaa itseriittoista elämäänsä.Kyllä tämä hupiklubi vielä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Valitettava seikka asiassa on että kuntalaiset kärsivät ja maksavat pellepoikien seikkailut politiikan ihmeellisessä maailmassa.
- että ensinnäkään
sillä henkisellä kirjoitti:
tasolla että ei niihin kurssit auta. Antaa tehosekoittimien elää omaa itseriittoista elämäänsä.Kyllä tämä hupiklubi vielä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Valitettava seikka asiassa on että kuntalaiset kärsivät ja maksavat pellepoikien seikkailut politiikan ihmeellisessä maailmassa.
en ole perussuomalainen ja toisekseen tässä ei ole kyse mistään perussuomalaisten tempusta. Tonttien myymistä venäläisille vastustaa hyvin suuri osa suomalaisia ihmisiä. Katso huomenna YLE.n uutiset ja totea itse, mitä tarkoitin. Tonttimyynnit venäläisille koskevat koko Suomea, ei vain Kotkan Laajakoskea.
Seuraa uutiset huomenna. - nimerkkeilee jälleen
että ensinnäkään kirjoitti:
en ole perussuomalainen ja toisekseen tässä ei ole kyse mistään perussuomalaisten tempusta. Tonttien myymistä venäläisille vastustaa hyvin suuri osa suomalaisia ihmisiä. Katso huomenna YLE.n uutiset ja totea itse, mitä tarkoitin. Tonttimyynnit venäläisille koskevat koko Suomea, ei vain Kotkan Laajakoskea.
Seuraa uutiset huomenna.Mänttärikö se sieltä huutelee???
- Juho Eerola
Jos Kastek myy Nikelin, niin sillehän emme toki mitään voi. Se vain epäilyttää, että ne ovat nämä meidän kaupunkimme omat virkamiehet, jotka siellä kaupaavat Kastekin nimissä Kotkan maita kaksipäiselle Kotkalle. Samat herrat istuvat, jälleen kerran, monella tuolilla.
Sen sijaan ne mainitsemasi porkkanapellot, eli ne maat siinä ympärillä, ne kuuluvat kaupungille. Niiden myynnistä päättää valtuusto.
Itse olen elämöinyt kyseisen sairaalan säilyttämisen puolesta jo suunnilleen kymmenen vuotta. Nyt vasta on kuitenkin alkanut ääni kantamaan. - ovat liian
Juho Eerola kirjoitti:
Jos Kastek myy Nikelin, niin sillehän emme toki mitään voi. Se vain epäilyttää, että ne ovat nämä meidän kaupunkimme omat virkamiehet, jotka siellä kaupaavat Kastekin nimissä Kotkan maita kaksipäiselle Kotkalle. Samat herrat istuvat, jälleen kerran, monella tuolilla.
Sen sijaan ne mainitsemasi porkkanapellot, eli ne maat siinä ympärillä, ne kuuluvat kaupungille. Niiden myynnistä päättää valtuusto.
Itse olen elämöinyt kyseisen sairaalan säilyttämisen puolesta jo suunnilleen kymmenen vuotta. Nyt vasta on kuitenkin alkanut ääni kantamaan.arvokkaita annettavaksi venäläisille. Jos ei Lindelöf kohta ymmärrä painua helvettiin Kotkasta, se ajetaan sinne vaikka väkisin.
- ylipaikoilla
ovat liian kirjoitti:
arvokkaita annettavaksi venäläisille. Jos ei Lindelöf kohta ymmärrä painua helvettiin Kotkasta, se ajetaan sinne vaikka väkisin.
ja henkilökunta äärimmäisen tiukoilla. Kuka sanoikaan lehdessä kesällä, että sijaisia ei palkata ka kannustinlisät otetaan hoitajilta pois ? Niin aivan oikein, Lindelöf.
Tulkaa itse KoKs.iin toteamaan huono tilanne. - J.Taipale
ovat liian kirjoitti:
arvokkaita annettavaksi venäläisille. Jos ei Lindelöf kohta ymmärrä painua helvettiin Kotkasta, se ajetaan sinne vaikka väkisin.
Kannatan ajatusta, sen voisi ihan hyvin ajaa pois jos muutoin ei ymmärrä hävitä.
- Pro Laajakoski
J.Taipale kirjoitti:
Kannatan ajatusta, sen voisi ihan hyvin ajaa pois jos muutoin ei ymmärrä hävitä.
Ymmärsinkö oikein torstain YLE:n uutisista, että Laajakosken asiasta on aloitettu poliisitutkinta, kuten myös Saarijärven tapauksesta?
- rahat.
Juho Eerola kirjoitti:
Itse olen elämöinyt kyseisen sairaalan säilyttämisen puolesta jo suunnilleen kymmenen vuotta. Nyt vasta on kuitenkin alkanut ääni kantamaan.Laajakosken sairaalaan. Nimittäin paikka on aivan paskana. Ja siihen ei riitä 500 000
- Harald Hirmunen
rahat. kirjoitti:
Laajakosken sairaalaan. Nimittäin paikka on aivan paskana. Ja siihen ei riitä 500 000
lämpöaltaaseen. Sillä 1,5 miljoonlla olisi ollut paljon hyödyllisempää käyttöä. Kunnostaa Laajakosken kiintesitöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029