Baarivaatteet

tuhti tyttö

Olen lähdössä baariin pitkästä aikaa, joten vaatetukseen kaipailisin neuvoja. Olen n. 10 kg ylipainoinen 38 v. nainen. Vatsamakkaroita löytyy, joten ne olisi kiva saada piiloon. Mustat suorat housut, laukku ja korkokengät jo löytyvät, mutta yläosa uupuu. Vihjeitä kiitos!

5

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissu90

      BabyDoll Toppi voisi sopia?

    • tuli mieleen...

      ...ensimmäisenä babydoll-mallinen toppi tai tunika. Joku tämän tyyppinen voisi olla kiva:
      http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1797286

      Tai sitten esim. joku tällainen:
      http://www.yesstyle.com/Product.aspx?pid=1011260831&SSAID=256758

      Toisaalta kannattaa valita sellainen yläosa, joka ei mene ihan ihonmyötäisesti, jottei jokainen makkara pilkota sieltä läpi. Toisaalta vaate ei saisi kuitenkaan olla liian säkkimäinenkään, eikä "ongelmakohdissa" saisi olla liikaa yksityiskohtia kuten röyhelöitä, koska sekin kiinnittää huomion vääriin kohtiin. Eli yritä siis hakea jonkinlaista noiden välimuotoa: hyvin istuva, ja oikeita kohtia (esim. rintoja?) korostava, mutta ongelmakohdista hieman väljempi.

      Kannattaa valita jokin yksivärinen ja mieluiten melko tumma yläosa, jos ei halua kiinnittää huomiota niihin vatsamakkaroihin. Jos haluat enemmän väriä ja kimallusta asuusi, niin sitä saat vaikka hiuspannalla/-huivilla tai näyttävillä korviksilla ja/tai kaulakorulla.

      Tuollaista vyötärölle armollista babydoll-tyyppistä mallia näkyy nyt olevan paljon kaupoissa, eli varmasti löydät itsellesi sopivan, kun vaan lähdet sovittelemaan!

    • tile1

      Tunikat ihan parhaita, valitse vaikka rinnan alta levenemään lähtevä malli ja vaikka vähän pidempi malli jos haluaa pyllyn piiloon. jos yläosa vähän juhlavampi,minusta sopii sen kanssa hyvin hyvännäköiset farkut. Hauskaa baari-iltaa!

    • tyttö myös

      Mä en kyllä ihan heti nää Babydoll toppia 38-vuotiaan naisen päällä, varsinkaan hieman ylipainoisen. Mun mielestä Babydoll topit ylensäkkin ovat aivan kammottavia ja vaikka ne ovat vatsalle "armollisia", mielestäni näyttävät hyvin monen päällä äitiyspaidalta.

      Mä laittaisin jonkun tummahkon hyvin yksinkertaisen tunikan/puseron ja siihen kaveriksi koruja, nassuun vähän normaalia enemmän meikkiä ja hiukset nätisti. Ei sen baaripukeutumisen tarvitse olla niin ihmeellistä, pääasia että itse viihdyt vaatteissasi ja tottakai pukeutuminen riippuu hirveästi baarista mihin olet menossa. Mitä nyt tulee ylipainoon, 10kg ei vielä ole niin paljon ettäkö sen takia pitäisi jotenkin erityisen telttamaisesti pukeutua. Ainiin, piti vielä mainita, että jos sulla on keskivartalossa ylimääräistä, kannattaa hankkia vaikka alusvaateliikkeestä housuliivit tai vastaava, kerää kauniisti vatsan "kasaan" eikä ylimääräiset makkarat näy :).

      • nimim.

        Parasta ois kyllä laihduttaa... Vain kireällä korsetilla saa jotain piiloon.
        Itse bongailen juuri naisten ällöttäviä mahamakkaroita joita ne
        epätoivoisesti yrittää piilottaa.
        Keskivartalolihavuus vähentää naisellisuuspisteet nollaan. Tai miinuksen
        puolelle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe