Mulla kaikki hyvä on mennyt överiksi. Seksi riippuvainen olen ollut ekasta kerrasta lähtien taisin olla 16v naisia ollut jo satoja.... Eka känni oli taivaallinen (en juonut kuin pullon A olutta) olin jotain 11v.kaikki vaan nauratti ja oli muutenkin mahtavaa kesti reilun vartin, siitä lähtien olen tavoitellut samaa humalaa hyvinkin useasti 40vuotta ainakin useamman kerran viikossakin... Hyvään ruokaankin jäin koukkuun aina pitää olla kunnon gourmettiä viineineen... Onneksi tupakka on jäänyt kokeilematta, sillä se varmaan olis vienyt hautaan.. Nyt vaan porskuttelen ja kaadan naisia ja maljoja. Ei ole vielä pahempia vaivoja ollut, mut näillä elämän tavoilla odotettavissa on...
Koukussa
7
431
Vastaukset
- ???
"Eka känni oli taivaallinen (en juonut kuin pullon A olutta) olin jotain 11v."
"..siitä lähtien olen tavoitellut samaa humalaa hyvinkin useasti 40vuotta.."
"Nyt vaan porskuttelen ja kaadan naisia ja maljoja."- Kyllä..
Jotenkin sitä vaan jaksaa kun vietit vie. Ainoat asiat mistä saan kunnon nautintoa on hyvän humalan tavoittelu, seksi ja hyvä ruoka, tietysti myös hyvä taide. Tosin olen myös työnarkomaani ja hulluna taiteeseen. Pakon omainen tarve kaikkeen tuohon pitää liikkeessä!
- passion is life ;)
Kyllä.. kirjoitti:
Jotenkin sitä vaan jaksaa kun vietit vie. Ainoat asiat mistä saan kunnon nautintoa on hyvän humalan tavoittelu, seksi ja hyvä ruoka, tietysti myös hyvä taide. Tosin olen myös työnarkomaani ja hulluna taiteeseen. Pakon omainen tarve kaikkeen tuohon pitää liikkeessä!
Ihanaa kun joillakin on niin paljon intohimoa elämässä, tosin se nurja puoli sitten jos riippuvaisuus alkaa häiritä terveyttä, sos. elämää jne. Muuten kyllä kadehdin tuota elävää elämää :)
- terveytesi
laita?? ei kai tuossa mitään muuten, mutta luulisi jatkuvalla juomisella jo tulleen terveysongelmia tuohon ikään mennessä. Jos et liikuntaakaan harrasta!
- Kondiksessa..
Pari tipatonta kuukautta olen vuosittain pitänyt, mut muutoin kyllä maistuu ja seksistä saa liikuntaa;D
- ....
Kondiksessa.. kirjoitti:
Pari tipatonta kuukautta olen vuosittain pitänyt, mut muutoin kyllä maistuu ja seksistä saa liikuntaa;D
runoilemassa haavekuvistaan.
Haaveita pitää olla. - lukilukiluki
.... kirjoitti:
runoilemassa haavekuvistaan.
Haaveita pitää olla.haavekuvia on. jos kaikki menee överiksi ja mennyt alusta alkaen niin ei todellakaan kukaan kestä 40 vuotta tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928