Koska viimeksi

näit ihastuksesi?

Ja mitä hänellä oli päällä? :D

33

5491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M****

Vähän ennen joulua, vaatteet oli päällä.

• mennikkä

joskus...parisen viikkoa sitten, noin karkeasti. Ja vaatteet oli päällä; farkut(mustat?) ja ja....oisko ollu sininen tai sit vaaleanpunainen jakku joku....jompi-kumpi. Ja mitä vielä; niin, suht vaalea ja hirrmu nätti vielä ja myöskin kiva!Riittikö?

• hih hih

sininen tai vaaleanpunainen...:) nyt siis tietää että miehet ei huomaa että onko sama vai eri vaate päällä ku edellisellä kerralla :)

• ellei kyseessä
        hih hih kirjoitti:

sininen tai vaaleanpunainen...:) nyt siis tietää että miehet ei huomaa että onko sama vai eri vaate päällä ku edellisellä kerralla :)

satu olemaan minhame, toppi (avoin) tai korkkarit, mieluiten kaikkien noiden yhdistelmä.

• Raastava kaipaus.
        ellei kyseessä kirjoitti:

satu olemaan minhame, toppi (avoin) tai korkkarit, mieluiten kaikkien noiden yhdistelmä.

loppukesällä.. tää ei oo todellista. Kaipaan niin että sydämestä vuotaa verta..

Olet minulle ikuinen

• sanat täälläkin.
        Raastava kaipaus. kirjoitti:

loppukesällä.. tää ei oo todellista. Kaipaan niin että sydämestä vuotaa verta..

Olet minulle ikuinen

Elokuussa viimeksi näin.
        Ei tämä kaipaus näköjään hellitä.

• hyvinkin...=)
        sanat täälläkin. kirjoitti:

Elokuussa viimeksi näin.
        Ei tämä kaipaus näköjään hellitä.

siinä jäi hetki mieleen,ja ikuisesti.

• näin minäkin
        hyvinkin...=) kirjoitti:

siinä jäi hetki mieleen,ja ikuisesti.

hänet viimeksi. Olihan se yksi "niistä hetkistä", tosiaan.:)

• rakastunut_
        näin minäkin kirjoitti:

hänet viimeksi. Olihan se yksi "niistä hetkistä", tosiaan.:)

Mun ihmetykseks muutama oli nähnyt viimeksi Hänet loppukesästä,Elokuussa. Pitkä aika.. Siinä mä taidan kyllä olla ainut kun en näe Häntä enää koskaan. Helsingin kokoises kaupungis on mahdoton törmätä sattumalta,vai onko :)? Tuskin hän haluaa edes nähdä mua..

Missä kaupungis näimme ja kuin mones päivä oli?:)

• elokuussa
        rakastunut_ kirjoitti:

Mun ihmetykseks muutama oli nähnyt viimeksi Hänet loppukesästä,Elokuussa. Pitkä aika.. Siinä mä taidan kyllä olla ainut kun en näe Häntä enää koskaan. Helsingin kokoises kaupungis on mahdoton törmätä sattumalta,vai onko :)? Tuskin hän haluaa edes nähdä mua..

Missä kaupungis näimme ja kuin mones päivä oli?:)

meen omassa kotikaupungissa, joka EI ole Helsinki(luojan kiitos). Epäilen meinaan, ettemme olisi Helsingin kokoisessa kaupungissa koskaan edes tutustuneet :/ Onneksi siis hiukan pienemmät piirit meillä päin.

• rakastunut_
        elokuussa kirjoitti:

meen omassa kotikaupungissa, joka EI ole Helsinki(luojan kiitos). Epäilen meinaan, ettemme olisi Helsingin kokoisessa kaupungissa koskaan edes tutustuneet :/ Onneksi siis hiukan pienemmät piirit meillä päin.

Hänet joka sydämeni on vienyt niin emme siis nähneet elokuun lopulla Helsingissä vaan tunnin ajomatkan päässä täältä.. Ei todellakaan tunneta niin hyvin että toisillemme voitaisiin soittaa tosta vaan.. Tai mulle se olis mukavaa mut ku toinen ei tykkää :(

• aamulla,

näin hänet, mitäkö oli päällä? Sanotaan vaikka nyt näin, että sporttiset vaatteet. Kokonaisuudessaan tiukka paketti, lihaksikas ja syötävän suloinen. Lisämausteena valloittava hymy ja sykähdyttävä katse, tunteikas. Hänestä huokuu positiivinen energia ja kyseessä on hyväsydäminen nainen. Vei sydämeni totaallisesti, hän on sisäisesti kuin ulkoisesti kaunis ihminen. Toivottavasti saamme mahdollisuuden tutustua lähemmin!

Ps. Jos viesti osui ja upposi niin kerro toki, en pure ;] Heh, tiedän sinun kyllä olevan täällä.

• Nuori nainen Helsingistä

Voih kun se ihana mies ajattelisi minusta noin kauniisti... Mutta toiveajatteluksi taitaa taas jäädä, kun ei ne vaatteet keskiviikko aamuna kovin sporttiset mielestäni olleet. Mutta muut kohdat ehkä vois sopiakin, olen kyllä melko lihaksikas (säännöllisen liikunnan tulos) mutta en tiedä näkyykö se päälle päin kuinka paljon :)

• ollakko sinä tämä

vaaleahko herra, kenessä yhdistyy älykkyys, kohteliaisuus, pikkupoika ja lämpö? Sorminäppäryyttäkin löytyy. Pelkkä läsnäolosi saa pedon esiin minussa, vaikket edes puhu tai omiasi puuhaat. Kokonaisuus.

• ja päällä

oli paita joka vaikeutti keskittymistä keskusteluun!

• ennen joulua..

ja tumma puku oli päällä..vakava, mutta tosi kiinnostava ihminen.

• näin..

hänet (m) ja meinaspa mennä keksi väärään kurkkuun.. :)
      Hänellä tais olla farkut, tumma pusero (muistaakseni) ja joku takki sen lisäksi vielä.

• sitten

enkä ehtinyt nähdä mitä oli päällä, koska oli niin kiirus.

• Naistyöntekijä

Töissä ja hänellä on työvaatteet yllä.

Flirttailtiin ja halattiin toisiamme, hän kosketteli minua ohi menen ja sanoi jotain ihanaa. ;)

• ollut

viime kesäkuussä..

enkä muista vaatetusta, muuta kuin lippiksen..

• minä vaan

lähes joka päivähän tuota joutuu näkemään :| Päällä on yleensä siniset farkut ja tumma paita.

Näkeminen on joutumista, koska kotona on oma puoliso, johon olen sitoutunut :)

• täällä,

Olen toivottomasti rakastunut jumalaiseen mieheen vaikka olen itse varattu...

• hänet näin..

päällä oli musta takki jne. ;]

• Jalat alta

Miehekkäästä äänestä tunnistin ihmisjoukosta...
      Jaa vaatteet..???
      Musta- punainen työtakki, mustat farkut

• yks ihminen

mä en ole nähnyt ihastustani koskaan...

• ihastunut_tyttö

Hänet näin viimeksi tammikuussa, päällään hänellä oli farkut ja t-paita. Ihastus oli kyllä sellanen näky jota en voi mitenkään unohtaa...

Kunpa näkisin hänet vielä, toivottavasti toivo ei ole menetetty.

M

• nähtiin..

ja hänellä farkut päällä :)

• sitten!

Olihan hänellä talvivaatteet päällä, mutta jos oisin saanu itse valita, niin mieluusti ilman ja vain me kaksi...

• ehkä,,

näin, mut en oo varma..vai näinköhän vaan näkyjä?
      Pitäis varmaan jo alkaa hankkiin uusia laseja kun ikääkin jo sen verran, että näkö alkaa heiketä.

• näen mutta

sen auton nään useinkin ;)

• sama juttu

täälläkin nähdään autoa useammin kuin itse ihmistä.

• puolisen tuntia

sitten näin ajavan autolla. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä:)

• ota selvää erkkikään

Itsekin ajoin muutamankin ihmisen ohi noihin aikoihin autolla niin kuin monena muunakin päivänä. Ilmeisesti mulla on salaisia ihailijoita. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5210
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      127
      1671
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1560
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1275
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1100
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      857
    Aihe