todella hienoja lauluja

katri helenalla

luin kirjan tähtenä taivaalla kolmannen kerran -ajatuksella. Me emme tiedä Katri Helenan yksityisyydestä muuta kuin sen mikä on tarvis tietääkin .Aivan valtavan oivaltava ajatus mailma hänellä .tulee esiin kohtalossa ,kun timo kuoli ja levyyhtiö pyysi syksyn säveleen laulamaan uutta laulua. ja yllättävää ,että en voi en saata ymmärtää -laulu on katrin itsensä sanoittama.sitä en tiennyt .nuorena sitä laulettiin .ja moni muukin.kirjan lopussa on laulujen helmiä vuosien varrelta.Hieno Katri Helena

11

3119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.moore

      Katri Helena on hieno taiteilija. Viitaten tuohon provo-kirjoitukseen täällä toisaalla, taide on aina tunnekysymys, tunnetila. Ei sellaista aina voi selittää esim. miksi pitää Katri Helenasta, tai jostain muusta. Eikä ole tarvettakaan. Emmehän me fanitkaan aina varmaan jaksa pelkkää Katria kuunnella, kyllä meidän tunnemaailmamme on muutakin ja sisältää muutakin vaikkapa musiikkia.

      Katrin omista sanoituksista itselleni kolahtaa "Sinistä silkkiä". Kuunnelkaapa kuinka hienot sanat hän on siihen tehnyt. Muutoin olisi hauska tietää enemmän, mihin lauluihin Katri on itse ollut tekemässä myös sanoja. Muutamaan sävellykseen hän on myös ainakin osallistunut, jos ei ole säveltäjänäkin. Minulle jäi tuo epäselväksi, mitä laulua edellinen kirjoittaja tarkoitat? Kimmeltävää kevättä kaikille!

      • Oli miten oli!

        Joo ilmeisesti hän tarkoitti laulua Ystävä!
        Tässä kyseisessä laulussa oli säveltäjänä nimenomaan Timo Kalaoja,ja sanat on kirjoittanut Katri Helena.
        Katri Helenan sanoituksia on toki muitakin muistaakseni hän on sanoittanut.jos en nyt väärin muista myöskin laulun Tumma poikamies!
        Sitten hänen Joululevyltään löytyy meille kaikille tuttu juttu nimittäin Joulumaa on Katrin säveltämä hieno Joululaulu!

        Terveisin
        Keikoilla mukana ollut


      • esa-pekkka
        Oli miten oli! kirjoitti:

        Joo ilmeisesti hän tarkoitti laulua Ystävä!
        Tässä kyseisessä laulussa oli säveltäjänä nimenomaan Timo Kalaoja,ja sanat on kirjoittanut Katri Helena.
        Katri Helenan sanoituksia on toki muitakin muistaakseni hän on sanoittanut.jos en nyt väärin muista myöskin laulun Tumma poikamies!
        Sitten hänen Joululevyltään löytyy meille kaikille tuttu juttu nimittäin Joulumaa on Katrin säveltämä hieno Joululaulu!

        Terveisin
        Keikoilla mukana ollut

        katri on sanoittanut Ei kauniimpaa -levylleen kappaleen En saata ymmärtää. sitä tämän keskustelun aloittaja tarkoitti. kaunis, surumielinen,filosofinen laulu.


      • Epäselvä.

        Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?


      • tant månica
        Epäselvä. kirjoitti:

        Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

        voisiko olla tämä?


      • esa-pekka
        Epäselvä. kirjoitti:

        Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

        kysymys on almaz- onnen lapsi levyllä olevasta Timo Kalaojan sävellyksestä ja Katrin upeasti esittämästä laulusta Aamun maa


      • Eero Joensuusta
        Epäselvä. kirjoitti:

        Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

        Nimi Lienee Aamunmaa.

        Vuorten takana on aamunmaa, josta uusi päivä sarastaa jne.
        Kait tämä on kyseinen kaunis laulu Timo Kalaojan sävellys.


      • Katri Helenan fani
        Epäselvä. kirjoitti:

        Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

        Ystävä


      • Katri Helenan fani

    • Anonyymi

      Löytyykö kyseisestä kirjasta nuotit kyseiseen En saata ymmärtää kappaleeseen?

    • Anonyymi

      Katri Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala-Wannabe Liimatainen on varmasti maailman falskein ihminen. Aivan hirvittävää seurata sitä teeskentelyä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6421
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3950
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3621
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3196
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2522
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2096
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      45
      1781
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1660
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe