todella hienoja lauluja

katri helenalla

luin kirjan tähtenä taivaalla kolmannen kerran -ajatuksella. Me emme tiedä Katri Helenan yksityisyydestä muuta kuin sen mikä on tarvis tietääkin .Aivan valtavan oivaltava ajatus mailma hänellä .tulee esiin kohtalossa ,kun timo kuoli ja levyyhtiö pyysi syksyn säveleen laulamaan uutta laulua. ja yllättävää ,että en voi en saata ymmärtää -laulu on katrin itsensä sanoittama.sitä en tiennyt .nuorena sitä laulettiin .ja moni muukin.kirjan lopussa on laulujen helmiä vuosien varrelta.Hieno Katri Helena

11

3770

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.moore

Katri Helena on hieno taiteilija. Viitaten tuohon provo-kirjoitukseen täällä toisaalla, taide on aina tunnekysymys, tunnetila. Ei sellaista aina voi selittää esim. miksi pitää Katri Helenasta, tai jostain muusta. Eikä ole tarvettakaan. Emmehän me fanitkaan aina varmaan jaksa pelkkää Katria kuunnella, kyllä meidän tunnemaailmamme on muutakin ja sisältää muutakin vaikkapa musiikkia.

Katrin omista sanoituksista itselleni kolahtaa "Sinistä silkkiä". Kuunnelkaapa kuinka hienot sanat hän on siihen tehnyt. Muutoin olisi hauska tietää enemmän, mihin lauluihin Katri on itse ollut tekemässä myös sanoja. Muutamaan sävellykseen hän on myös ainakin osallistunut, jos ei ole säveltäjänäkin. Minulle jäi tuo epäselväksi, mitä laulua edellinen kirjoittaja tarkoitat? Kimmeltävää kevättä kaikille!

• Oli miten oli!

Joo ilmeisesti hän tarkoitti laulua Ystävä!
        Tässä kyseisessä laulussa oli säveltäjänä nimenomaan Timo Kalaoja,ja sanat on kirjoittanut Katri Helena.
        Katri Helenan sanoituksia on toki muitakin muistaakseni hän on sanoittanut.jos en nyt väärin muista myöskin laulun Tumma poikamies!
        Sitten hänen Joululevyltään löytyy meille kaikille tuttu juttu nimittäin Joulumaa on Katrin säveltämä hieno Joululaulu!

Terveisin
        Keikoilla mukana ollut

• esa-pekkka
        Oli miten oli! kirjoitti:

Joo ilmeisesti hän tarkoitti laulua Ystävä!
        Tässä kyseisessä laulussa oli säveltäjänä nimenomaan Timo Kalaoja,ja sanat on kirjoittanut Katri Helena.
        Katri Helenan sanoituksia on toki muitakin muistaakseni hän on sanoittanut.jos en nyt väärin muista myöskin laulun Tumma poikamies!
        Sitten hänen Joululevyltään löytyy meille kaikille tuttu juttu nimittäin Joulumaa on Katrin säveltämä hieno Joululaulu!

Terveisin
        Keikoilla mukana ollut

katri on sanoittanut Ei kauniimpaa -levylleen kappaleen En saata ymmärtää. sitä tämän keskustelun aloittaja tarkoitti. kaunis, surumielinen,filosofinen laulu.

• Epäselvä.

Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

• tant månica
        Epäselvä. kirjoitti:

Minua askaruttaa se upea Timo Kalaojan sävellys, joka on Katrin levyllä. Tosi hieno laulu,mutta mikä?

voisiko olla tämä?

• esa-pekka
        Epäselvä. kirjoitti:

kysymys on almaz- onnen lapsi levyllä olevasta Timo Kalaojan sävellyksestä ja Katrin upeasti esittämästä laulusta Aamun maa

• Eero Joensuusta
        Epäselvä. kirjoitti:

Nimi Lienee Aamunmaa.

Vuorten takana on aamunmaa, josta uusi päivä sarastaa jne.
        Kait tämä on kyseinen kaunis laulu Timo Kalaojan sävellys.

• Katri Helenan fani
        Epäselvä. kirjoitti:

Ystävä

• Katri Helenan fani

• Anonyymi

Löytyykö kyseisestä kirjasta nuotit kyseiseen En saata ymmärtää kappaleeseen?

• Anonyymi

Katri Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala-Wannabe Liimatainen on varmasti maailman falskein ihminen. Aivan hirvittävää seurata sitä teeskentelyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1355
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1229
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      77
      1203
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      239
      1133
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1016
    6. 63
      901
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      690
    9. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      687
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      677
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      550
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      534
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      461
    20. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24