Nyt haluaa faktaa, onko Niskalassa tosiaankin joku, joka seurailee lapsia koulumatkalla ? Olen kuullut huhuja maastohousuisesta miehestä pariltakin eri taholta. Ymmärrän, että voi olla väärinkäsitys, mutta silti...
Niskalan lastenseurailija
38
6130
Vastaukset
- noenpätaidakertoa
On se totta.
Henkilöstä on ilmoitettu poliisille, mutta varsinkin tyttöjen on parempi pysytellä vanhempien seurassa koulumatkalla. Muutenkin tiedetään häirinneen myös aikuisia naisia. Mitään "vakavaa" ei ole vielä käynyt.
Ongelmia on ollut ainakin kioskin ja Saukokadun välisellä osuudella. Myös sivuteillä. Lasten kannattanee myös vältellä Niivermäen aluetta.
Koska ko. henkilö varmaan on jo tietoinen paljastumisestaan, niin olisi varmaan hyvä käydä juttelemassa poliisin kanssa ettei tarvitse jutella lähemmin isomman porukan kesken.- t-a-u-k-k-i
Itse kuulin tästä vasta tänään... Onko tätä jatkunut kauankin? vai ihan äskettäin alkanu seurailee tyttöi
- enpätaidakertoa
t-a-u-k-k-i kirjoitti:
Itse kuulin tästä vasta tänään... Onko tätä jatkunut kauankin? vai ihan äskettäin alkanu seurailee tyttöi
Vaikea sanoa, ilmeisesti ei ole mitenkään erityisen kauaa seuraillut. Juttuja alkoi lapsilta kuulumaan pari viikkoa sitten. Seurailija on vielä poika, ei siis aikuinen. Poliisi on käsittääkseni käynyt heillä kotona ja on se paikalle tilattu muutenkin. Ainakin tänään poliisi ajeli koulujen loppumisaikana alueella ja ilmeisesti muutenkin tarkkailevat pienten koulumatkoja. Resurssien puitteissa kai.
Kuitenkin täällä kylällä olisi varmaan hyvä katella vähän naapureidenkin muksujen perään ja niin täällä tehdäänkin.
Huhujen mukaan poika on itse koulukiusattu, tosin ei se mitään häirintää/seurailua oikeuta. - pölölölö
enpätaidakertoa kirjoitti:
Vaikea sanoa, ilmeisesti ei ole mitenkään erityisen kauaa seuraillut. Juttuja alkoi lapsilta kuulumaan pari viikkoa sitten. Seurailija on vielä poika, ei siis aikuinen. Poliisi on käsittääkseni käynyt heillä kotona ja on se paikalle tilattu muutenkin. Ainakin tänään poliisi ajeli koulujen loppumisaikana alueella ja ilmeisesti muutenkin tarkkailevat pienten koulumatkoja. Resurssien puitteissa kai.
Kuitenkin täällä kylällä olisi varmaan hyvä katella vähän naapureidenkin muksujen perään ja niin täällä tehdäänkin.
Huhujen mukaan poika on itse koulukiusattu, tosin ei se mitään häirintää/seurailua oikeuta.vittuako täällä jauhatte, perustakaa vittu kylätoimikunta. onks tää joku marttakerho tää foorumi vai.
- joku vitun
pölölölö kirjoitti:
vittuako täällä jauhatte, perustakaa vittu kylätoimikunta. onks tää joku marttakerho tää foorumi vai.
juorupalsta. ämmiä ja ukkoja täynnä, kaakattavat kaikki asiat tänne saatana. vittu mitään järkeä tällaisessa.
t. yhteiskunnasta eronnut satanisti - äääääääääääääääääääääääö
joku vitun kirjoitti:
juorupalsta. ämmiä ja ukkoja täynnä, kaakattavat kaikki asiat tänne saatana. vittu mitään järkeä tällaisessa.
t. yhteiskunnasta eronnut satanistiTos oli just marttakerhossa ja kylätoimikunnassa juttua, että voi tulla kurja koulumatka. Mitä muuten poliisi sanoi?
- juuri tällaisiin
äääääääääääääääääääääääö kirjoitti:
Tos oli just marttakerhossa ja kylätoimikunnassa juttua, että voi tulla kurja koulumatka. Mitä muuten poliisi sanoi?
Vastataan, että mitäpäs sitten?
- oot kiinnostunut
juuri tällaisiin kirjoitti:
Vastataan, että mitäpäs sitten?
Miksi oot kiinnostunu noista pikkutytöis? Pitäiskö sun hakee apua asiaan. Ei satanismil oo mitää tekemistä ton kans.
- pölölölö
oot kiinnostunut kirjoitti:
Miksi oot kiinnostunu noista pikkutytöis? Pitäiskö sun hakee apua asiaan. Ei satanismil oo mitää tekemistä ton kans.
entäs sit.
- saa kun hakee
pölölölö kirjoitti:
entäs sit.
Oon käsittäny ettei sullakaan parhaiten mee. Mikset hae apua? Ei oo kovin tervettä kyttäillä noit pikkutyttöi metistä.
- no..
saa kun hakee kirjoitti:
Oon käsittäny ettei sullakaan parhaiten mee. Mikset hae apua? Ei oo kovin tervettä kyttäillä noit pikkutyttöi metistä.
minä en niitä kyttää. tulin vain kommentoimaan.
miksette mene sinne paikan päälle odottelemaan ja kysytte kaverilta mikä homman nimi? ehkä se kertoo. - luepa omat
no.. kirjoitti:
minä en niitä kyttää. tulin vain kommentoimaan.
miksette mene sinne paikan päälle odottelemaan ja kysytte kaverilta mikä homman nimi? ehkä se kertoo.Luepa oma viestisi muista ketjuista. Kyllä se oot sinä.
Muuten, ketjut on kopioitu ja toimitetaan poliisille ellei homma lopu. Tai no.. toimitetaan ne muutenkin. - ihan kaikes rauhas..
luepa omat kirjoitti:
Luepa oma viestisi muista ketjuista. Kyllä se oot sinä.
Muuten, ketjut on kopioitu ja toimitetaan poliisille ellei homma lopu. Tai no.. toimitetaan ne muutenkin.siitä vaan.
- sivareista
ihan kaikes rauhas.. kirjoitti:
siitä vaan.
Siellä puhuttiin lapsista ja surmaamisesta. Kaikesta pahasta mitä voi tapahtua. Aika käänteinen ajatusmaailma maastopukuhoususelta joka vastustaa vieraita kulttuureja.
- johtopäätöksesi..
ihan kaikes rauhas.. kirjoitti:
siitä vaan.
on että se "satanisti" joka täällä kirjoittelee, on nyt sitten se lastenseurailija? .... voi miten huvittavaa.
kylläpä sinä olet fiksu tyyppi! ablodeja tuhannesti! ratkaisit ongelman.
tietääkseni satanistit eivät kyllä käytä maastohousuja.... - pelottaakosínua
johtopäätöksesi.. kirjoitti:
on että se "satanisti" joka täällä kirjoittelee, on nyt sitten se lastenseurailija? .... voi miten huvittavaa.
kylläpä sinä olet fiksu tyyppi! ablodeja tuhannesti! ratkaisit ongelman.
tietääkseni satanistit eivät kyllä käytä maastohousuja....Täällä tiedetään yllättävän paljon.
Osoite, ajankohdat, tietyssä metsässä oleva sininen tarvike ja sen sisältö. Myöskin pukeutuminen, ikä ja esim. mustat meikit silmän ympärillä. Sattumaa nämä kaikki tietenkin ;)
Myös nuo tiedot aiemmista viesteistä mustalaisista, sivarimeingistä yms. tulivat varmaankin ihan vaan arvauksesta.
Ihan oikeasti. Nyt on sitten aika lopettaa tämä ja käydä maate. Huomenna peset naamasi ja haet sen jutun pois sieltä metästä. Tätä ei tapahdu tästälähin. Sinä et pöllähtele metsistä pikkutyttöjen eteen. Oikeasti, netissä voit olla kingi, mutta noin 100 ihmistä tietää kuka olet ja ne on melko äkäsiä. - mielenkiintoista...
pelottaakosínua kirjoitti:
Täällä tiedetään yllättävän paljon.
Osoite, ajankohdat, tietyssä metsässä oleva sininen tarvike ja sen sisältö. Myöskin pukeutuminen, ikä ja esim. mustat meikit silmän ympärillä. Sattumaa nämä kaikki tietenkin ;)
Myös nuo tiedot aiemmista viesteistä mustalaisista, sivarimeingistä yms. tulivat varmaankin ihan vaan arvauksesta.
Ihan oikeasti. Nyt on sitten aika lopettaa tämä ja käydä maate. Huomenna peset naamasi ja haet sen jutun pois sieltä metästä. Tätä ei tapahdu tästälähin. Sinä et pöllähtele metsistä pikkutyttöjen eteen. Oikeasti, netissä voit olla kingi, mutta noin 100 ihmistä tietää kuka olet ja ne on melko äkäsiä.erittäin mielenkiintoista, mutta minä en ole se etsimäsi heppu. Pidät siis satanistina tätä nuorta miestä sen perusteella että hän käyttää mustaa meikkiä :) jee!
Mustalaiset, sivarimeininki.... miten liität ne tähän kaveriin?
Ei siinä mitään, mutta kyllä olen utelias kuulemaan lisääkin tästä seurailijasta kuka lieneekään. Tänne kirjoittelevia voi olla vaikka ketä, ei voida pitää siis yhtä kirjoittelijaa jokaisen viestin takana.
Tottatoki olen kanssasi yhtä mieltä siinä että hyvin outoa on hypähdellä metsistä ja vainota pieniä tyttöjä, ilman muuta asia pitää selvittää!
Jos tiedätte tyypin, niin mitä odotatte? teinä menisin puhuttelemaan häntä heti kun vaan tilaisuus sopii. Sen sijaan että käytätte aikanne täällä paskanjauhamiseen tehden loogisia päätelmiä ties miestä viesteistä.
hohohoo! - tuntomerkit
mielenkiintoista... kirjoitti:
erittäin mielenkiintoista, mutta minä en ole se etsimäsi heppu. Pidät siis satanistina tätä nuorta miestä sen perusteella että hän käyttää mustaa meikkiä :) jee!
Mustalaiset, sivarimeininki.... miten liität ne tähän kaveriin?
Ei siinä mitään, mutta kyllä olen utelias kuulemaan lisääkin tästä seurailijasta kuka lieneekään. Tänne kirjoittelevia voi olla vaikka ketä, ei voida pitää siis yhtä kirjoittelijaa jokaisen viestin takana.
Tottatoki olen kanssasi yhtä mieltä siinä että hyvin outoa on hypähdellä metsistä ja vainota pieniä tyttöjä, ilman muuta asia pitää selvittää!
Jos tiedätte tyypin, niin mitä odotatte? teinä menisin puhuttelemaan häntä heti kun vaan tilaisuus sopii. Sen sijaan että käytätte aikanne täällä paskanjauhamiseen tehden loogisia päätelmiä ties miestä viesteistä.
hohohoo!tänne ks. hepusta kun kerta aihekin on jo pystytetty. Jos on epäilyksiä pedofiilista niin ilman muuta kaikki tuntomerkit ja koko tarina tänne siinä tapauksessa.
tietää sitten muutkin vähän katsella ympärilleen. muistakaa että pahoinpitely on aina rikos, joten hoitakaa asia juttuasteella ja loput poliisille.
ps. satanistilla ei ole mitään tekemistä mustaa meikkiä käyttävien ns. saatananpalvojien kanssa.
asioista voi ottaa aina selvää. - tietävät henkiln
tuntomerkit kirjoitti:
tänne ks. hepusta kun kerta aihekin on jo pystytetty. Jos on epäilyksiä pedofiilista niin ilman muuta kaikki tuntomerkit ja koko tarina tänne siinä tapauksessa.
tietää sitten muutkin vähän katsella ympärilleen. muistakaa että pahoinpitely on aina rikos, joten hoitakaa asia juttuasteella ja loput poliisille.
ps. satanistilla ei ole mitään tekemistä mustaa meikkiä käyttävien ns. saatananpalvojien kanssa.
asioista voi ottaa aina selvää.Alueen asukkaat kyllä tietävät EPÄILLYN. Poliisikin pitää häntä EPÄILTYNÄ.
Jos on elänyt täydellisessä pimennossa tynnyrissä, niin kannattaa kysyä naapurilta.
Eiköhän ne tuntomerkit ole jo lueteltu täälläkin. Poliisi hoitaa asiaa tällä hetkellä. Alueen asukkaat ovat "hieman" käärmeissään henkilölle, mutta jospa se siitä jonain päivänä helpottaisi...
Seurailkaa silti lapsianne.
- tarkkana nyt
olen nyt lukenut viestiketjun, enkä ole tullut yhtään viisaammaksi. Olen alueen asukas, enkä ymmärrä "kuka minun pitäisi tunnistaa syylliseksi", kuten monissa viesteissä viitattiin.
Olisin kovasti kiitollinen, jos kaikenlaiset epäasiattomuudet ja viattomien mustamaalaamiset unohdettaisiin nyt tässä kohtaa, koska kyse on vakavasta asiasta. Jokaisen Lapsen pitää päästä kouluun pelkäämättä. Oli pelko aiheetonta tai aiheellista. Ja tottakai liikkua kouluajan ulkopuolellakin turvallisesti.
Ja te keskenkasvuiset tietokoneennylkyttäjät, jotka ette ymmärrä painetun sanan arvoa, voisitte hieman tutustua tapauksiin, joissa keskustelupalstoilla, henkilökohtaisuuksiin menneillä viesteillä on käyty oikeutta julkisia medioita myöten.
Miettikää tarkkaan, mitä tällaisissa tapauksissa ilmoille päästelette. Eli oletteko aivan varmoja? Voisitteko vannoa lakituvassa ?- esimerkkierkki
No nyt taidat puhua roskaa. Mitään henkilöön viittaavaa ei ketjussa ole sanottu, joten raastupa on vielä aika kaukana. Toiseksi, taidat olla vain utelias muualta jos et ole asiasta täällä kylällä kuullut. Ainakin kannattaa mennä ulos ja jutella naapuruston kanssa jos epäilty kiinnostaa sillä jokainen täällä tietää asiasta.
- niskalan apina
esimerkkierkki kirjoitti:
No nyt taidat puhua roskaa. Mitään henkilöön viittaavaa ei ketjussa ole sanottu, joten raastupa on vielä aika kaukana. Toiseksi, taidat olla vain utelias muualta jos et ole asiasta täällä kylällä kuullut. Ainakin kannattaa mennä ulos ja jutella naapuruston kanssa jos epäilty kiinnostaa sillä jokainen täällä tietää asiasta.
eli työntäkää sille puukalikka perseeseen tai minä voin tulla sen tekemään.
- niskalassa
niskalan apina kirjoitti:
eli työntäkää sille puukalikka perseeseen tai minä voin tulla sen tekemään.
on asunut näitä pedofiilin raiskaamia pellejä, yleensä halvoissa rivareissa, tai sitten puisto eli joutomaan kerrostaloissa tai sitten rekolan kaatopaikalla eli pöpilänmäellä ja kaikissa muissakin rekolapaskak-taloissa.
ei voi kun sääliä. ripustakaa se pelle maastohousuistaan sinne lenkkipolun kuusenlatvaan roikkumaan ja sanokaa sen isälle ettei enää nussi poikaansa niin löytää sekin ikäisiään panoseuraa. - sama äiskä
Olen vuorotyössä käyvä äiti, joka ei ehdi "kyttäilemään". Ja olen ihan vilpittömällä mielellä kyselemässä. Voin tulla henk.koht. keskustelemaan jos on tarvis. Ja kas kummaa,kun naapurusto ei mitään tiedä. ???? JA kas kummaa, kun mun lapsi, joka on murrosikäinen ja tietää aivan kaiken EI NYT TÄTÄ TIEDÄ.
- vituttaako?
sama äiskä kirjoitti:
Olen vuorotyössä käyvä äiti, joka ei ehdi "kyttäilemään". Ja olen ihan vilpittömällä mielellä kyselemässä. Voin tulla henk.koht. keskustelemaan jos on tarvis. Ja kas kummaa,kun naapurusto ei mitään tiedä. ???? JA kas kummaa, kun mun lapsi, joka on murrosikäinen ja tietää aivan kaiken EI NYT TÄTÄ TIEDÄ.
kuulin huhuja että se sun murkkuikäses on hyppinyt metsissä kattelemas pikkutyttöjä. kaikki tietää sen.
vituttaako? hehheh. - TumppuPexi
vituttaako? kirjoitti:
kuulin huhuja että se sun murkkuikäses on hyppinyt metsissä kattelemas pikkutyttöjä. kaikki tietää sen.
vituttaako? hehheh.Se on meixi karvasen jomppa TERVE mulla on uudet metrot ja hassut rillit päässä. antaa niiden kersojen vaa kävellä niin saan hyvät kuvat niistä joille runkkaan iltaisin..
- sama äiskä
vituttaako? kirjoitti:
vituttaako? hehheh.Mun lapset on kaikki tyttöjä, sori vaan, ja tytöiltä näyttävätkin :)
- sama äiti
jokainen tietää asiasta ? Ja haluaisin tietää kuinka paljon ? Olen vieläkin totuuden asialla, koska motiiviini on edelleen sama. Huoli lapseni arjesta koulutiellä. Jos osaatte lukea rivien välistä, huomaatte "ehkä" sarkasmin.
Tottakai tiedän, että tämä ei ole oikea foorumi hakea tietoa, jos jotain vakavaa tapahtuu. Mutta, entäs JOS TAPAHTUU.... miettikää, silloin on kaikki konstit käytettävä. - no tuota
sama äiskä kirjoitti:
Mun lapset on kaikki tyttöjä, sori vaan, ja tytöiltä näyttävätkin :)
leikkaapas ne kaljuksi niin pojilta näyttävät melko varmasti :) hihihi.
- Äiskä-65
Koulusta tuli ainankin tiedote tänään kotiin allekirjoitettavaksi, ei kait sit mitään huhupuhetta.....
- T.pedo
Meikä se "pedofiili" on. enkä mä saatana niitä oo katellu sen kummemmin kun muitakaa.. kuhan oleskelen risteyksissä niinkuin normaalit ihmiset.
- siis..
T.pedo kirjoitti:
Meikä se "pedofiili" on. enkä mä saatana niitä oo katellu sen kummemmin kun muitakaa.. kuhan oleskelen risteyksissä niinkuin normaalit ihmiset.
oletko sinä se kestä nämä täällä puhuu oikeestiko?
no kerrotko nyt mistä tää juttu niinkun lähti eli mikä pitää paikkansa ja mikä ei? jotain peräähän täytyy nois olla kun niin moni sanoo.
hyvä jos kerrot täällä niin asiat saadaan järjestykseen näinkin vai mitä?
- sama äiskä
Toivottavasti opitte tästä jotain. Juttu tuntui minusta oudolta jo alun alkaen. Olen syvästi huolestunut yhteiskuntamme puolesta, miten kevein perustein aletaan kiviä heitellä.
Ymmärrän kyllä viimeaikaisten koulujuttujen perusteella, että varpaillaan ollaan, mutta sittenkin.
Kuka pyytää ensimmäiseksi anteeksi ????
Löytyykö nyt kanttia ?- sinä.
pidä sinä ne kusipääpenskasi kurissa ja kiinnitä vaikka köydellä vessan oveen perkele.
- viestiketjun aloittaja
sinä. kirjoitti:
pidä sinä ne kusipääpenskasi kurissa ja kiinnitä vaikka köydellä vessan oveen perkele.
ai ne viattomat koulutytöt pitäis vessan oveen lukita ?? miksi ? Kyllä täällä näköjään löytyy porukkaa joka junaan :))))
- sori väärinkäsitys
viestiketjun aloittaja kirjoitti:
ai ne viattomat koulutytöt pitäis vessan oveen lukita ?? miksi ? Kyllä täällä näköjään löytyy porukkaa joka junaan :))))
ai tyttöjäkö ne ovatkin. Naisista ei sentään harmia yhteiskunnalle ole, se on hyvä että tyttöjä!
- oli kyse?
Mikä tämä tapaus oli ja millaisesta väärinkäsityksestä oli kysymys? Oliko tämä henkilö ehkä kehitysvamman takia käyttäytynyt poikkeavasti ja herättänyt siksi huomion vai mikä on homman nimi?
- t-a-u-k-k-i
vittu mitää seurailijaa oo koskaan ollukkaa joku saatanan tauno vaa tallustanu samaa lenkkii joka päivä......
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451