Mikä siinä on että tökkii jos nainen pärjää samoilla alueilla kuin mies?
Maailman mestari on nainen ammunnassa.
Ei me enää alennuta pelkkiä hylsyjä kerämään, jätkät..
IHANAA olla nainen.
10
553
Vastaukset
- pärjääjä
miten sinä -henkilökohtaisesti- olet pärjännyt miehille, vai ratsastatko vain jonkun muun teoilla?
- Heikunkeikku
...olla nainen. Tosin JOS olisin syntynyt mieheksi, niin olisin varmasti sitä mieltä, että on Ihanaa olla mies. Peräänkuulutan yleensä sitä, että täytyy olla tyytyväinen siihen mitä on ja mitä on annettu jne..
Saattanee olla, että tuo "tökkiminen" joissakin työpaikoissa tulee esille. Ehkä? Tai varmaan niin, koska moni on näin kertoillut.
Omassa työpaikassani tällaista ei ole. Samoilla alueilla, sulassa sovussa, kyräilemättä, kadehtimatta me työskentelemme.
En ole koskaan huomannut "tökkivyyttä" työpaikalla.
Enkä muuallakaan.
Meikäläinenkin on hyvä ampumaan. Noh, ehken sentäs Maailman mestarin tasoa, mutta kuiteskii.
Leikkimielisiä ammuntakisoja ollaan pidetty ja oikeesti-oikeesti on mennyt pirun hyvin.
Ettet nyt vaan kuitennii vähä leikilläs napsutellut tota viestiäs :) - pookionki
että tämän naisen takana on päällystöopiston käynyt sotilas taustalla. Sieltä se apu on tullut.
- Pirre*
puhutte, jostain urheilusuorituksestako, vai..? En ole lukenut lehtiä viimeaikoina, joten oonko mie jääny paitsi jostain tärkeästä uutisesta..jutusta ?
Ihan kiva olla nainen, miesten maailmassa :) - Taiga*
ollutkin se tasa-arvon päivä...
Juu,ei moittimista naisena,tiedän et yks älähtäis heti,naiset ovat kuulemma päällepäsmäreitä,nykyään jne..
Mut jotenkin must tuntuu et mus vois olla ripaus miestäkin,tykkään näet miesten töistä(onks niillä väliä..?)kuten vasaroimisesta,rakentelusta,nikkaroimisesta ja puutöistä jne.
Käsitöissä olen nolla,taloustöissä seiska miinus,romanttisuudessa ja herkkyydessä yhdeksän ja puoli...
Siis olen nainen,isolla N:llä,selvä se... mikä tökkii tai tökkisi.
Koen eläneeni juuri niin tasa-arvoisena kuin itse olen halunnut niin miesten kuin naistenkin maailmassa. Miesten maailmassa olen saanut myös välillä nauttia joistain kiistattomista etuoikeuksista sukupuoleni ansiosta.
Olen kuullut, että joissain naisvaltaisissa työpaikoissa naiset saattavat harrastaa sukupuolista syrjintää naisesimiehiään kohtaan tai ainakin suosia miehiä esimiehinä. Miesten maailmassa nainen yleensä otetaan sekä mielellään että tasa-arvoisena vastaan - aina kun nainen itse sitä haluaa.
Joissain asioissa naiset ovat myös tasa-arvoisempia kuin miehet.;))- Jaakko Ala Kotro
Henkilökohtaisia kuljetustarpeitani on
autonkuljettajana ja kantotehtävissä
avustamassa Voimanoston Maailmanmestari.
Mitä viehättävin, kaunis, vaalea,
Suomalainen nainen.
Palstatilaa säästääkseni totean vain
lyhyesti: naisen uran esteenä, etenemisen
esteenä. on liian usein joukko kateellisia
miehiä. Reviiriajattelua harrastavia uroksia.
Valitettavasti.
Teidän Jaakko Ala Kotro- Atzshii
"Reviiriajattelua harrastavia uroksia."
eläinkuntaan nimittäin uroseläimiin.
Uroksilla eritoten on tuota reriivimerkintätarpeita.
Koiratkin nostavat jalkaa ja ruiskauttavat tiedon muille; olen jo merkinnyt reviirini:)) - Jaakko Ala Kotro
Atzshii kirjoitti:
"Reviiriajattelua harrastavia uroksia."
eläinkuntaan nimittäin uroseläimiin.
Uroksilla eritoten on tuota reriivimerkintätarpeita.
Koiratkin nostavat jalkaa ja ruiskauttavat tiedon muille; olen jo merkinnyt reviirini:))Suuri kiitos palautteestasi.
Aivan näin kirjaimellisesti en
mieltänyt asiaa kirjoittaessani
kuin sinä.
Mutta tehtyjen tutkimusten mukaan
naisten on hyvin vaikea edetä alalla
ja viroissa, joissa on perinteisesti
miesvaltainen miehitys.
On jopa miespappeja, jotka
kieltäyutyvät tekemästä työtä
naispapin kanssa.
Tästä herää väkisinkin ajatus
reviirin säilyttämisestä.
Asian perinpohjainen analysointi
vaatisi liiaksi aikaa, tilaa.
Tämä edellä oli vain ajatukseni.
Minusta tasapuolinen yhteisö on aina
inhimillisesti ottaen oikeanlaisempi
paikka elää.
Kiitos asiallisesta ja
älyllisestä palautteestasi.
Sain lisää tietoa ja jatkossa
hyödynnän sitä.
Terveisin Jaakko Ala Kotro
- kyllä töki
missään.
Onhan maailman valtamaissakin valtijoina ollut naisia, miehet heitä saaneet kumarrella.
Vuoroin vieraissa, eikä sihti ole sukupuolesta kiinni. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750