Niin kuin päivä pilvinen
rinnan täyttää tunnen sen,
ikävä vain seuranain
polttavan tään surun sain.
Lähdit luotain,näkemiin!
Hyvästiksi suudeltiin,
silloin ymmärsin mä sen
sua koskaan näe en.
Kauan kestää tunne tää?
Poisko koskaan häviää?
Sua mä aina rakastin
ymmärsin,kun menetin.
Muistot mulla seuranain
kaipuun kyynel poskellain,
takaisin jos saisin sun
aartein aina oisit mun.
ERON TUSKAA
8
5652
Vastaukset
- lindalinda1ja luin. Koin eron tuskan, joka runosi suonissa 
 kulkee niin koskettavasti. Kaunista, herkkää ja
 niin upeaa riimitystä kuin olla voi.
 Jokaisessa runossasi on aistittavissa herkkä ja
 tunteva mies.- ihan sanattomaksi!Yritän kirjoittaa ihan sen mitä tunnen,oli se iloa tai kyyneleitä.Olen tunneihminen ja se käy varmaan ilmi myös teksteistäni? KIITOS Sinulle linda herkästä palautteestasi. 

- mies-v57Minä alan jo unohtaa, se kaikki 
 vähitellen varjoksi sulaa ja
 peitteisiin jää nyt unta valkeaa.
 Vaikka soitinkin surun kitaraa,
 puku yllä harmaa. Tänäin minun
 maahan jo hiljainen valo lankeaa.
 Tänäin palkitsen itseni, kun jaksoin
 olla liikeellä ja itkeä. Olin viisas ja
 ajatteli: mieskään ei saa surua kätkeä.
 Kaikki tumma alkaa unohtua ja uskallan
 katsoa itseäni peilistä. Voin jatkaa, voin elää,
 vaikka Rakkain on aina poissa sylistä.
 Jonakin päivänä asetan Rakkauteni
 jonnekkin uuteen. Tulee uusia muistoja.
 http://www.youtube.com/watch?v=D2NeNzS7N6k&feature=related
 Kiitos runostasi.
 Kun varjot liukenevat, tulee
 kokemus: se kaikki kannatti
 kuitenkin kokea ja elää.
 Tuska kun väistyy ja
 tuntee miten sydän lyö,
 tiedostaa, että elämää
 on vielä paljon Rakastettavaa.
 Ja mennytkin käärityy herkkään
 käämyyn.
 Anna itsellesi oikeus olla
 surullinen ja elä tämä
 vaikea aika ohi.
 Jonakin päivänä tämä kaikki
 saa sinut ymmärtämään enemmän
 ja ĺuulemaan vähemmän.
 Rakkaudestakin.
 Koksettava, avoin ja
 rohkea Rakkausruno
 mieheltä.
 Tekstisi tuntui syvällä.
 Hieno runo.
 Kannustusta ja voimia
 sinulle.- Sinulle mies-57.Palautteesi oli jotain ainutlaatuista,herkkää ja tunteisiin vetoavaa."kaikki tumma alkaa unohtua ja uskallan katsoa itseäni peilistä"se kuvaa todella hyvin eron jälkeisiä tuntemuksia,tuntuu että selässä 
 on silmiä enemmän kuin tarpeeksi.
 Onneksi aika kultaa kyyneleet,jotka
 muuttuvat muiston helmiksi. SUURET KIITOKSET
 TEILLE YSTÄVÄT!

- vergeet-mij-nietsemmoisen vanhanaikaisen kaipausrunon. Jotenkin kultareunainen, kuin pilvet ikään, vaikka erosta kertookin. Oikein nätti.:) - kyynelin.Sekin kuuluu osana elämään,vaikka haavat jättääkin. Kiitos Sinulle ve-mi-ni herkästä palautteestasi. 

- MysterietMukava kun joku vielä kirjoittaa mitallista tekstiä - ja vielä noin upeasti kuin Sinä!! - kiitän ja pokkaan.Olen tosi hyvilläni kun tekstini miellyttä. Sinulle valoa ja iloa elämääsi sekä oikein hyvää kevään odottelua. 

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738164
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905747
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923942
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut463901
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263246
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833