Tässä viesti

maratoonari;)

Laitan nyt vielä tämän, vaikka laitoin jo pari muutakin viestiä:) Eli voin kyllä arvata miltä sinusta tuntuu, kun et ole saanut viestiisi/viesteihisi vastausta, mutta ne ei oikeasti ole tullut perille, syytä en tiedä. Vaikka joissain asioissa kuljenkin omia polkujani;), niin kyllä sentään viesteihin vastaan, jos sellaisia tulee. Enkä todellakaan leiki tunteillasi...prinsessa:)

Kokeile nyt sitten vaikka soittaa, tai lähetä uusi viesti...niitä on ennenkin hukkunut matkalle ja tarkista vielä, että se numero on varmasti oikein 04056...

Olen illalla töissä, mutta vastaan kyllä, jos jotain tulee:)

10

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leiki

minäkin menen kohta töihin ja tulen myöhään illalla takasin.

• ap.

leiki, meillä on vaan joku ihmeellinen yhteydenotto ongelma, mutta kyllä se vielä selviää, viimeistään sitten jos/kun töissä nähdään, mutta toivottavasti jo aikaisemmin. En nyt tuosta viestistä voinut tunnistaa oletko hän, mutta kyllä se oikea ainakin tuon minun viestini tunnistaa.

• tuli tosi
        ap. kirjoitti:

leiki, meillä on vaan joku ihmeellinen yhteydenotto ongelma, mutta kyllä se vielä selviää, viimeistään sitten jos/kun töissä nähdään, mutta toivottavasti jo aikaisemmin. En nyt tuosta viestistä voinut tunnistaa oletko hän, mutta kyllä se oikea ainakin tuon minun viestini tunnistaa.

paha mieli. Kiitos vaan.

• ap.
        tuli tosi kirjoitti:

paha mieli. Kiitos vaan.

Siitäkö, kun en ole vastannut? Anteeksi...mutta eihän sille voi mitään jos viesti ei tule perille. Enhän minäkään ole saanut posteihin vastausta (ilmeisesti olet poistanut käytöstä koko osoitteen)

• sitä.
        ap. kirjoitti:

Siitäkö, kun en ole vastannut? Anteeksi...mutta eihän sille voi mitään jos viesti ei tule perille. Enhän minäkään ole saanut posteihin vastausta (ilmeisesti olet poistanut käytöstä koko osoitteen)

http://www.youtube.com/watch?v=6-M19neGNps

• miks ihmeessä

• ap.
        sitä. kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=6-M19neGNps

kyllä ymmärrä. Todellakin.. anteeksi, jos olen pahoittanut sun mielen, mutta pyydän, että yrittäisit soittaa mulle, tai laittaa sen uuden viestin, kun en ole sitä numeroasi saanut. Täytyyhän tämä asia nyt selvittää kuitenkin ja ainakin itse tiedän omat tunteeni sinua kohtaan, enhän muuten näillä palstoilla pyörisikään.

• leikkaa!

Siks et tuli paha mieli!

• naista

satuttaa vieläkin, niin että tuli kyynel.
      Olisiko ollut liikaa vaadittu, että edes jotain olisi vastattu.
      Tämä viesti vain toi tunteet taas pintaan, vaikka ei ollut minulle, pari kyyneltä ja eteenpäin, nenä päin tuulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe