Millainen on sebia läpikulkumaana, jatkomaana Makedonia.
Kannattaako yöpyä Serbiassa? Vai ajaa nopeasti läpi?
Tuleeko koiran kanssa ongelmia, kun ei ole eu-maa?
Serbia läpikulkumaana?
3
459
Vastaukset
- Expat
Luulisin, että soittamalla/kirjoittamalla tänne saat kysymykseesi selvemmän ja varmemman vastauksen kuin tältä palstalta:
http://www.kolumbus.fi/info.ambasghki/contact.htm- matkaava
Kiitos vinkistä. Kyllähän tuo minullakin kävi mielessä, mutta ajattelin, etten kehtaa kysyä sieltä, vaikka esim.Bulgarian lähetystöstä olen paljon kysellytkin ja aina nopasti saanut vastauksen. Kerran jouduin siellä myös passin vuoksi käymäänkin, olivat oikein mukavia ja auttavaisia.
Olemme päättäneet mennä (siis olen se tyyppi, joka on kysellyt täällä hyvää reittiä Sofiaan) Serbian ja Makedonian kautta Bulgariaan. Se on suorin reitti kohteeseemme. Takaisin varmaan tulemme Romanian kautta, johtuen niistä tuliaisista...toisaalta, kuinka paljon rajoilla tarkistetaan, mitä autoissa on? Mikäli tuo menomatkan reitti tuntuisi jouhevalta, voisimme palata samaa tietä.
Kartalla ja mitä olemme muilta siellä ajaneilta kuulleet, reitti tuntuu selkeältä. Mitä mieltä Expat olet, tarvitaanko navigaattoria? - Expat
matkaava kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Kyllähän tuo minullakin kävi mielessä, mutta ajattelin, etten kehtaa kysyä sieltä, vaikka esim.Bulgarian lähetystöstä olen paljon kysellytkin ja aina nopasti saanut vastauksen. Kerran jouduin siellä myös passin vuoksi käymäänkin, olivat oikein mukavia ja auttavaisia.
Olemme päättäneet mennä (siis olen se tyyppi, joka on kysellyt täällä hyvää reittiä Sofiaan) Serbian ja Makedonian kautta Bulgariaan. Se on suorin reitti kohteeseemme. Takaisin varmaan tulemme Romanian kautta, johtuen niistä tuliaisista...toisaalta, kuinka paljon rajoilla tarkistetaan, mitä autoissa on? Mikäli tuo menomatkan reitti tuntuisi jouhevalta, voisimme palata samaa tietä.
Kartalla ja mitä olemme muilta siellä ajaneilta kuulleet, reitti tuntuu selkeältä. Mitä mieltä Expat olet, tarvitaanko navigaattoria?Kyllähän yksi lähetystöjen tehtävä on markkinoida omaa maataan, joten siitä vain rohkeasti kysymään.
Rajoilla voidaan tarkistaa tai sitten ei. Todennäköisesti tarkistavat tavaratilan joka tapauksessa ja se on sitten siinä mikäli tullattavaa tavaraa on matkassa ja niistä "unohti" mainita etukäteen. Itse en lähtisi edes yrittämään.
Terve, hyvillä kartoilla varustettu kartanluku- ja suunnistustaitoinen ihminen ei navigaattoria kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770