Joskus sai tax-freesta vikingillä ilmaisen risteilyn jos ostosten loppusumma ylitti tietyn rajan. Onko tällaista vielä, ja jos on niin paljonko sitä rahaa pitäisi käyttää?
Onko tupakan tuontiraja vielä se perinteinen kartonki kun tullaan sverigestä suomeen?
Vikingiltä vielä ilmaisia hki- tukholma risteilyjä?
14
1189
Vastaukset
- se on
ainakin minun mielestäni vielä on voimassa, viimevuonna oli ainakin. Summasta taas ei ole mitään hajua kuitenkin >100€
- reissariraisa
ok, kiitos.
Ostellaan sit kaverin kanssa kimpassa.
- No joo...
Kumpikin päävarustamo, Silja ja Viking, antavat näitä ns. ilmaisia matkoja kun ostaa tarpeeksi suurella summalla kerta ostoksen.
Luullakseni se summa pyörii siinä 100 ja 150 euron tienoilla. En pidä itseäni kyynisenä vaikka sanonkin että molempien varustamojen alennuskuponkeja pyörii tuolla myynnissä noin parinkympin hintaan...ja tarjoushinnatkin ovat aika alhaalla.
Ne ns ilmaisliput yleensä ovat vain tietyille päiville, jolloin yleensä työssä käyvíllä ei juuri ole mahdollisuutta.- tämä taitaa olla...
joten voisivat itse sanoa sen suoraan eikä tökerösti naamioida kysymyksen kautta. Tuo tupakka kyssäri vielä alleviivaa hämäysyrityksen säälittävästi...
- reissariraisa
tämä taitaa olla... kirjoitti:
joten voisivat itse sanoa sen suoraan eikä tökerösti naamioida kysymyksen kautta. Tuo tupakka kyssäri vielä alleviivaa hämäysyrityksen säälittävästi...
Hohhoijaa, kyllä mä oon ihan aidosti kysyvä blondi joka lähtee vikingille tänään shoppailemaan ja bilettämään. Ja kaikenmaailman rasvat yms. purkit on niin vähissä et kannattaa ne tax-freesta ostaa ihan niiden hinnastojen hinnoillakin. Mitään viinaa ei jaksa roudata mut tököteissä säästää vähintään pari- kolmekymppii purkki.
Eikä mua haittaa jos saan ilmasen risteilyn kaupanpäälle.
Daa, sori vaan jos jonkun aamu meni pilalle ;D - se edellinen
reissariraisa kirjoitti:
Hohhoijaa, kyllä mä oon ihan aidosti kysyvä blondi joka lähtee vikingille tänään shoppailemaan ja bilettämään. Ja kaikenmaailman rasvat yms. purkit on niin vähissä et kannattaa ne tax-freesta ostaa ihan niiden hinnastojen hinnoillakin. Mitään viinaa ei jaksa roudata mut tököteissä säästää vähintään pari- kolmekymppii purkki.
Eikä mua haittaa jos saan ilmasen risteilyn kaupanpäälle.
Daa, sori vaan jos jonkun aamu meni pilalle ;DEi mennyt piloille kenenkään aamu ainakaan täällä päässä. Hiukan vaan aina rasahtaa ne ns. ilmaiset risteilyt...kun ensin ostaa 150 llä.
Eikä siinäkään mitään jos se osto summa kertyy luonnollisesti ilman mitään turhaa keräilyä, mutta kun aika usein siitä tulee sellainen suoritus...Yhtäältä tuolla myytävänä osastossa pyörii näitä matka kuponkeja melkein joka lähtöön puoli ilmaiseksi.
Olet ilmeisesti huomannut itsekin saman ihan aidosti kun viittaat itseironisesti(?) omaan blondiuteesi. Lopppujen lopuksi varmaan juuri kukaan ei maksa matkoistaan ns. listahintaa vaan aina on kaikilla joku tarjous tai kuponki.
Ei mitään...pidä kuitenkin matkallasi tolkku ostoksissa...rahalla ne laiva-ostotkin kuitenkin pitää maksaa. Koskee kaikkia, myös minua. - matkaaja.
se edellinen kirjoitti:
Ei mennyt piloille kenenkään aamu ainakaan täällä päässä. Hiukan vaan aina rasahtaa ne ns. ilmaiset risteilyt...kun ensin ostaa 150 llä.
Eikä siinäkään mitään jos se osto summa kertyy luonnollisesti ilman mitään turhaa keräilyä, mutta kun aika usein siitä tulee sellainen suoritus...Yhtäältä tuolla myytävänä osastossa pyörii näitä matka kuponkeja melkein joka lähtöön puoli ilmaiseksi.
Olet ilmeisesti huomannut itsekin saman ihan aidosti kun viittaat itseironisesti(?) omaan blondiuteesi. Lopppujen lopuksi varmaan juuri kukaan ei maksa matkoistaan ns. listahintaa vaan aina on kaikilla joku tarjous tai kuponki.
Ei mitään...pidä kuitenkin matkallasi tolkku ostoksissa...rahalla ne laiva-ostotkin kuitenkin pitää maksaa. Koskee kaikkia, myös minua.Niinpä, eihän niitä ilmaisia risteilyjä ole olemassakaan. Eikä nuo laivayhtiöt tulojaan millään lipunmyynnillä kerää vaan juurikin niistä laivalla tehdyistä ostoksistä, tax-freestä, ruokailuista ja alkoholista. Kyllähän esim ns kanta-asiakkaille säännöllisesti tarjotaan muutenkin näitä "ilmaisia" reissuja. Vaikka hytti annetaan kanta-matkustajille lähes ilmaiseksi niin ne tulot sitten tulee jälleen sieltä laivalla tapahtuvasta myynnistä.
- ihmeellistä
matkaaja. kirjoitti:
Niinpä, eihän niitä ilmaisia risteilyjä ole olemassakaan. Eikä nuo laivayhtiöt tulojaan millään lipunmyynnillä kerää vaan juurikin niistä laivalla tehdyistä ostoksistä, tax-freestä, ruokailuista ja alkoholista. Kyllähän esim ns kanta-asiakkaille säännöllisesti tarjotaan muutenkin näitä "ilmaisia" reissuja. Vaikka hytti annetaan kanta-matkustajille lähes ilmaiseksi niin ne tulot sitten tulee jälleen sieltä laivalla tapahtuvasta myynnistä.
vänkäämistä aina tuosta "ilmaisesta" matkasta.
Matkanjärjestäjillä, varustamoilla yms yms. on olemassa hinnastot, joissa hinnoitellaan tuotteet, esimerkiksi risteily c-hytissä. Ymmärrätkö tähän asti? Samoin on hinnoiteltu palvelut, tuotteet jne.
Jos matka/hytti annetaan asiakkaalle ilman korvausta, on se silloin asiakkaalle ilmainen.
Asiakas ei tee sen takia minkäänlaista maksusuoritusta matkanjärjestäjälle. Tällöin matka on asiakkaalle ilmainen. Ymmärrätkö?
Yhdenkään matkanjärjestäjän hinnastoissa ei ole matkan/palvelun kohdalla 0eur, vaan kaikki on hinnoiteltu.
Samalla tavalla on hinnoiteltu esim. laivalla tuotteet. Lähestulkoon idioottimaista saivartelua tuo, että laivalla sitten maksetaan tuotteissa hytti. Laivalla maksetaan siitä, mistä halutaan maksaa. Ruoka, viina, kalja, hajusteet jne jne jne.
Ei ole vaikeaa tajuta, eikä ole vaiketa lopettaa tuota lapsellista sössötystä. Tulot tulevat juuri niistä asioista, mistä asiakkaat maksavat, eikä x:n hinta korvaa millään tavalla sitä, jos x2 on ilmainen.
Sillä asialla, että mistä matkanjärjestä saa tulonsa, ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että matka on ilmainen!!
ps. Saat autokaupan yhteydessä kaupanpäälle ensiapulaukun, joka maksaa automyymälän varaosatiskillä 69eur. Millä tavalla määrität, että maksat sen auton hinnassa, kun Jorma naapurista käy ostamassa sen hintaan 69euroa ilman autoa?
Jos et(te) tajua perusasioita, älkää kommentoiko! - ... just juu
ihmeellistä kirjoitti:
Matkanjärjestäjillä, varustamoilla yms yms. on olemassa hinnastot, joissa hinnoitellaan tuotteet, esimerkiksi risteily c-hytissä. Ymmärrätkö tähän asti? Samoin on hinnoiteltu palvelut, tuotteet jne.
Jos matka/hytti annetaan asiakkaalle ilman korvausta, on se silloin asiakkaalle ilmainen.
Asiakas ei tee sen takia minkäänlaista maksusuoritusta matkanjärjestäjälle. Tällöin matka on asiakkaalle ilmainen. Ymmärrätkö?
Yhdenkään matkanjärjestäjän hinnastoissa ei ole matkan/palvelun kohdalla 0eur, vaan kaikki on hinnoiteltu.
Samalla tavalla on hinnoiteltu esim. laivalla tuotteet. Lähestulkoon idioottimaista saivartelua tuo, että laivalla sitten maksetaan tuotteissa hytti. Laivalla maksetaan siitä, mistä halutaan maksaa. Ruoka, viina, kalja, hajusteet jne jne jne.
Ei ole vaikeaa tajuta, eikä ole vaiketa lopettaa tuota lapsellista sössötystä. Tulot tulevat juuri niistä asioista, mistä asiakkaat maksavat, eikä x:n hinta korvaa millään tavalla sitä, jos x2 on ilmainen.
Sillä asialla, että mistä matkanjärjestä saa tulonsa, ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että matka on ilmainen!!
ps. Saat autokaupan yhteydessä kaupanpäälle ensiapulaukun, joka maksaa automyymälän varaosatiskillä 69eur. Millä tavalla määrität, että maksat sen auton hinnassa, kun Jorma naapurista käy ostamassa sen hintaan 69euroa ilman autoa?
Jos et(te) tajua perusasioita, älkää kommentoiko!Lueppa uudelleen tuo mitä kommentoit.
Jos vaikka ymmärtäisit mitä siinä oli kirjoitettu! - olla kalliimpaa
ihmeellistä kirjoitti:
Jos et(te) tajua perusasioita, älkää kommentoiko!kuin normaalihintainen, tästä hyvänä esimerkkinä joka talouteen jaettu sukkamainos.
Ilmaista siis ei ole, se on vain lisätty valmiiksi tuotteen hintoihin.
Tuosta autokauppa esimerkistäsi seuraavaa :
Mahtaisivatko alentaa ensiapulaukun hinnan jos et haluaisa sitä kaupanpäälliseksi, tuskin sehän on jo etukäteen laskettu tuon tuotteen hintaan mukaan.
Käytä nyt järkeäsi, jos sellaista omaat. - xprs
ihmeellistä kirjoitti:
Jos et(te) tajua perusasioita, älkää kommentoiko!Kortti oikeuttaa erikoishintaiseen päiväristeilyyn ma-to 2€/henkilö.
pe-la 20€/henkilö.
Ilmainen risteily. - POLIISILLE
tämä taitaa olla... kirjoitti:
MIKÄ TÄÄLÄ LAIVA OSASTOLLA ON TÄÄ AINA SAMA
M A I N O S P O L I I S I
JOKA KOMMENTOI JOKA KIRJOITUSTA MAINOKSESKI...
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON JOS JOKU ON KEKSINY ILMAISEN MAINOSTUSKEINON,,,, NE ON SUA VIKSUMPIA... HALOO - ennen kuin kysyit
POLIISILLE kirjoitti:
MIKÄ TÄÄLÄ LAIVA OSASTOLLA ON TÄÄ AINA SAMA
M A I N O S P O L I I S I
JOKA KOMMENTOI JOKA KIRJOITUSTA MAINOKSESKI...
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON JOS JOKU ON KEKSINY ILMAISEN MAINOSTUSKEINON,,,, NE ON SUA VIKSUMPIA... HALOOnoin tyhmiä asioita?
Että haloo sullekin sinne korvien väliin! - pellelle postia
ennen kuin kysyit kirjoitti:
noin tyhmiä asioita?
Että haloo sullekin sinne korvien väliin!Tyhmiä?
copy-pastean sinulle nyt tähän loppuun kirjoituksen mihin olet vastannut ; VARUSTAMON MAINOSHAN TÄMÄ ON,,, niin kumman?
v###u mitä idiootteja ...
Kumpikin päävarustamo, Silja ja Viking, antavat näitä ns. ilmaisia matkoja kun ostaa tarpeeksi suurella summalla kerta ostoksen.
Luullakseni se summa pyörii siinä 100 ja 150 euron tienoilla. En pidä itseäni kyynisenä vaikka sanonkin että molempien varustamojen alennuskuponkeja pyörii tuolla myynnissä noin parinkympin hintaan...ja tarjoushinnatkin ovat aika alhaalla.
Ne ns ilmaisliput yleensä ovat vain tietyille päiville, jolloin yleensä työssä käyvíllä ei juuri ole mahdollisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203