Milloin on petipäivien aika?

PCO vaivaa

Viikko sitten kävimme ensimmäisellä käynnillä lekurissa ja lekuri myönti Clomifen-pillereitä. Eilen olin seurantaultrassa ja muutama munasolu on kasvamaan päin. Nyt hoitoa tehostetaan Puregon-piikeillä ja ensi viikon alussa on uusi seurantaultra.

Mutta tämä kerta mennään luonnollisesti. Joten milloin voi pitää petipäiviä? Nyt on kp.12 menossa. Ja pitääkö malttaa odottaa "puuhastella" vasta tuon toisen seurantaultran jälkeen? Vai voiko nyt jo alkaa pupuilut - voiko tästä aiheutua jotain haittaa tälle hoitosysteemille? Mies on sitä mieltä, että totta kai jo voi aloittaa puuhat, mutta minua epäilyttää.

Eilen lämmöt olivat vielä 36,0 astetta, mutta tänään jo 36,3. Mietin vain, että ennakoivatko nuokin ovista? Ja mitä jos se onkin jo ohitse kp.15 paikkeilla milloin on se seurantaultra?

Kyllä sitten ottaisi päähän.

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin mua neuvottiin

Mä sain just Clomifen-reseptin ja ohjeet että sellaista tasaista joka toinen päivä-tahtia kun pitää niin mahkut ois parhaat. Että ois aina siittiötä tarjolla mutta sais mies välillä vähän lautautuakin. Musta tää kuulosti ihan järkeenkäyvältä. Niin että nyt alan syömään niitä ja punkkaan koko kierron ajan joka toinen päivä varmuuden vuoksi. Ja huviksi tietysti myös!

• PCO Vaivaa

Ei meillä mitään tuollaisia suositeltu ja ei ole vielä yhtään "petipäivää" ollut. Onkohan meillä nyt sitten mahdollisuudet olemattomat, jos tässä kierron puolivälissä vain muutamana päivänä puuhastelemme?

• minä80
        PCO Vaivaa kirjoitti:

Ei meillä mitään tuollaisia suositeltu ja ei ole vielä yhtään "petipäivää" ollut. Onkohan meillä nyt sitten mahdollisuudet olemattomat, jos tässä kierron puolivälissä vain muutamana päivänä puuhastelemme?

Yleensähän suositus kuuluu nimenomaa, että joka toinen päivä.

Itse ajattelisin, että ihan hyväkin, ettette pitäneet petipäiviä ennen ensimmäistä seurantaultraa. Jos siellä olisikin ollut vaikka 5 munasolua kasvamassa, niin jos siittiöitä olisi jo ollut sisälläsi, niin teillä olisi ollut riski saada viitoset. Mutta nyt jos on todettu, ettei munasoluja ole liikaa, niin ei kun hommiin vaan!

Mahassani kasvaa hyvä esimerkki siitä, että yksikin petipäivä riittää. Ristiin menevien aikataulujen vuoksi ehdimme pupuilla vain sinä päivänä, kun ovulaatiotesti näytti plussaa. N. viikko ennen ja viikko jälkeen oli pedin puolella täysin hiljaista. Eli mahdollisuutenne eivät suinkaan ole olemattomat.

Lämpöjen mittailua ei pidetä luotettavana menetelmänä. Suosittelisin ovulaatiotestien ostamista, niin plussapäivää ei tarvitsisi arvailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4462
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      339
      1911
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1796
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe